Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Aha, blev det inget eller har man glömt det?
Starta en tråd och kolla intresset, och ifall någon vill/kan ha det hemma hos sig
Aha, blev det inget eller har man glömt det?
Starta en tråd och kolla intresset, och ifall någon vill/kan ha det hemma hos sig
Är det inte körbart den 22:a så jävlar säger jag bara!
Då finns det bara ett alternativ kvar, och det är att införskaffa flera av dessa och ge sig ut på vägarna och smälta bort snön!
Kanske kan fixa en lista på folk som vill hjälpa till att smälta bort skiten!!!!!!
Äsch, är det inte underbart med lite riktig vinter? Nog för att jag är gammal hobbydalmas, men tycker inte ni det är härligt att vara ute och knata på frusen havsis, få skotta lite snö, hjälpa folk att komma loss när de kört i diket, och kanske det viktigaste... ta småvägarna, och slå av anti-spinn i bilen
Jo, det verkar finnas rätt mycket själviska bilister (och uppenbarligen traktorförare). Stod för nån vecka sedan och knuffade för att få upp en av mammas grannar som hade kört fast, medan en annan av hennes grannar satt i sin varma bil och kollade på, och väntade på att den fastkörda skulle komma loss, så de kunde köra in i området (smal väg). Kunde de inte åtminstone ha vevat ner rutan och frågat om vi behövde hjälp? Självklart stannade de inte för att kolla om jag kom upp för backen heller, utan körde hem för att kolla på Let's dance, eller vad folk nu gör på kvällarna...
Körde för en stundsen, med elbilen på jobbet, förbi en fet morsa me sin barnvagn, 2 gånger, som knappt hade vett att flytta på sig, andra gången vart jag tvungen att köra med ena sidan genom en liten snövall och höll på att köra fast
åt henne!
Elbil? Hon hörde dig inte... vad du behöver är en V8 på mins 4.5 liter, och bort med ljuddämparna...
Eh, jag mötte henne Spelar ingen roll hur tyst den går då. Hon hade nog ändå inte flyttat på sig hur högljud fordon man hade kört
Ett gashorn monterat på el-bilen kanske hade hjälpt? Tjöp på Biltema
Dags att börja projektet "pimp my elbil" nu då! V8 och gashorn, ett par kromade hinkar som fälgar och så får du rigga din PS3:a med tjock-TV på flaket!
Var precis ute på årets första tur med KTMn i snön ...
Hur gick det med dig när du ramlade? Hoppas det gick bra med både dig och hojen!
Att putta hojen i lössnö låter som ett rejält träningspass!
Hoppas att vi blir av med den här jäkla snön snart, för jag börjar få en rejäl abstinens som yttrar sig genom klåda i höger handled...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|