Krilllan
Ny medlem
Det var ingen konsert, det var en religiös upplevelse utöver det vanliga
Våren börjar faktiskt närma sig
Säg inte så! Jag har inte ens börjat renovera motorn i hojen ju! Bara för det ska jag fan försöka börja med skiten imorgon
Hjälpa till Mr.Dude? Du är ju faktiskt ledig imorgon, då de tydligen har stängt alla skolor i kommunen pga. snöras-risk
HA!!! In your face, Tobias. Ken Block är visst en av grundarna av DC http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Block_(rally_driver)
Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in...
Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!!
Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare!
Hoppas du har möjlighet att tvätta av hojen direkt. Inte roligt när salt och smuts hinner torka in...
Jag har haft världens abstinens i snart en månad och det blir ju inte bättre av att säger att du varit ute och åkt idag!!!
Så fort det blir torrt på vägarna ger jag mig ut! Det är nästan så att man står i fönstret hemma och tittar på snön som smälter i hopp om att det ska gå fortare!
Det gillar vi!Turen till bensinstationen blev hela 8 mil lång! rätt kallt men har varit med om värre, blött men snöfria vägar!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|