Men det var helt fantastiskt skönt.
Hur lätt som helst att trippa fram en hel mil.
Det var det baskemig. Hur har jag klarat mig utan?
Så jädra gött det var att springa idag!
ligger du i hårdträning??
Njae, mer i hårträning. Nån gång måste ju skägget komma...ligger du i hårdträning??
Jädrar, 43:46, det var raskt. Jag har inte klockat på länge, men tillbaka i dagarna avverkades milen på ~48.Gött att det kändes lätt. Tights gör verkligen skillnad, och inte bara för elitlöparna.
Skatås-milen? Satte ett personbästa där nyss som du kan jaga om du vill, 43:46. Då hade jag lite sparring från en snabbare polare och tog i så att jag mådde rätt kass hela vägen.
Skatås-milen? Satte ett personbästa där nyss som du kan jaga om du vill, 43:46. Då hade jag lite sparring från en snabbare polare och tog i så att jag mådde rätt kass hela vägen.
Jädrar, 43:46, det var raskt. Jag har inte klockat på länge, men tillbaka i dagarna avverkades milen på ~48.
är det nån mer än jag som får en massa skitsamtal från spärrservice ?
De ringer 1 gång i månaden och försöker sälja en massa skit även man snällt men bestämt har sagt till dem att ge fan att ringa för att man inte är intresserad !
På tal om folk som ringer.
Kan man få denna käcka låt som ringsignal på sin Iphone ?
Självklart går det nog, men jag är närmare 40 så det är inte riktigt naturligt hur man gör.
http://www.youtube.com/watch?v=6wmlfr9h_8g
den är väldigt bra den låten
Det går ju rippa dutubfilen och sen konvertera till mp3, eller så fular du genom att du spelar upp på datorn och spelar in med ajfånen om det nu går med den förstås. Du kanske behöver en app först?
Se min edit gamlo
Man vet att man jobbar för länge när man är först på kneget och låser upp på morran, och får larma på och låsa skiten vid 20 på kvällen.
erkänn att du gjorde som jag sa
Gött att det kändes lätt. Tights gör verkligen skillnad, och inte bara för elitlöparna.
vad gör di andra då
Låter som ni behöver två übergrimma exjobbare till vårenMan vet att man jobbar för länge när man är först på kneget och låser upp på morran, och får larma på och låsa skiten vid 20 på kvällen.
Är inte den tiden ruggigt bra? Hur ofta springer du egentligen?
Vill minnas att jag lubbat 2,5 km på ca 15 min under försäsongsträning å då hade jag bra kondis. Nån löpare har jag dock aldrig varit å inga tights.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |