Sjyst och skön söndagsmorgon det ser ut att bli. Formel1 0730 följt av MotoGP, 125cc och Moto2 fram till 1310.
Vilken kanal?
Sjyst och skön söndagsmorgon det ser ut att bli. Formel1 0730 följt av MotoGP, 125cc och Moto2 fram till 1310.
Vilken kanal?
Föreningen har städdag, jag får nog rulla ner persiennerna och låtsas inte vara hemma
Funkar Rockbaren för de andra så är jag på det. Annars funkar vad som så länge det inte är något bratställe
Viasat motor!
Tack SNÄLLA farbror polis som släppte iväg mig istället för att ta mitt kort
Tur du själv körde hoj och visste hur lätt det går för fort.
Såhär i eftrhand misstänker jag att du inte fick en riktig mätning men men tack ändå
Nu ska jag köpa en lott!
Vad härligt! Hade varit riktigt surt att bli av med kortet på den ev sista turen för året.. Vart hände detta och vad sa han för något?
Gamla r40. Han stod med fjäderbatongen i högsta hugg.Han frågade hur fort man ska köra på en 50-väg, 50 svarade jag
Varför körde du på i xx km/h??
Öhhh,ähhhh vet inte svarade jag, det var dumt av mig
Å jag som behöver mitt kort i tjänsten..... osv
Ja du det är ju synd att säsongen ska sluta såhär sa han, ja verkligen sa jag. Jaja du verkar ångerfull och stannade iallafall, dra nu härifrån innan jag ångrar mig
Fiffan. I L.A eller?Gamla r40. Han stod med fjäderbatongen i högsta hugg.Han frågade hur fort man ska köra på en 50-väg, 50 svarade jag
Varför körde du på i xx km/h??
Öhhh,ähhhh vet inte svarade jag, det var dumt av mig
Å jag som behöver mitt kort i tjänsten..... osv
Ja du det är ju synd att säsongen ska sluta såhär sa han, ja verkligen sa jag. Jaja du verkar ångerfull och stannade iallafall, dra nu härifrån innan jag ångrar mig
Fiffan. I L.A eller?
Werrsta flytet! Bara att ställa av för säsongen nu då? Jag har nog redan gjort det tror jag. Var iofs lite sugen på att köra idag, men jymmade istället!!1
Idag har jag köpt mitt livs första par tajts. Fiffan, werrsta löparröven.
Idag har jag köpt mitt livs första par tajts. Fiffan, werrsta löparröven.
Men det var helt fantastiskt skönt.Du e leskig. Snart köper du eyeliner och högklackade pumps. Tajts är inkörsporten till transvistism
Det var det baskemig. Hur har jag klarat mig utan?Det var på tiden.
Ne nu jefflar går jag snart och köper snus.
I've got an itch.
Nu kliar det inte längre.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |