Spamtråden Regn Edition

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
jag e sewgen på att dricka öl, torsdags "fika" till helgen?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag funderar på att börja skjuta heroin.
Finns det nån som vart jag kan få tag på ingående komponenter till min nya tänkta hobby?

Skulle behöva kanyler, heroin osv. Skulle även behöva en instruktionsbok hur saker och ting går till.

Judith: Kan man få instruktionsboken som en power point presentation, tycker det är ett så trevligt format.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag funderar på att börja skjuta heroin.
Finns det nån som vart jag kan få tag på ingående komponenter till min nya tänkta hobby?

Skulle behöva kanyler, heroin osv. Skulle även behöva en instruktionsbok hur saker och ting går till.

Judith: Kan man få instruktionsboken som en power point presentation, tycker det är ett så trevligt format.

Hur mycket ska du ha?

Inge kul att ha en massa över som bara ligger o blir dåligt.
Skulle som en bra vän rekommendera dig att börja med 3-4 pallar à 800kg. Det är verkligen jobbigt när det tar slut o alla lastbilar med kran är ute o lyfter flodhästar i Askimsviken istället.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Hur mycket ska du ha?

Inge kul att ha en massa över som bara ligger o blir dåligt.
Skulle som en bra vän rekommendera dig att börja med 3-4 pallar à 800kg. Det är verkligen jobbigt när det tar slut o alla lastbilar med kran är ute o lyfter flodhästar i Askimsviken istället.

Hur mycket gör man av med i veckan om man bara skjuter herion torsdag till söndag? Vad är en typisk nybörjar dos?

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Är sugen på stompgrips. Men har för mig att det finns ett annat alt också, kommer dock inte ihåg vad det heter.

Vad kör ni med?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Gutt, kan ju höras av sernare i veckan och bestämma närmare :)
Jag är sewgen på Das Rückbaren (kan ju tänka mig annat också=)

Om det är Rockbaren som gäller så är det nog inte helt omöjligt att jag ramlar in där också :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Funkar Rockbaren för de andra så är jag på det. :) Annars funkar vad som så länge det inte är något bratställe :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan va gött att vara på arbeitsplatz igen. :banana

Btw, någon som vet/kan rekommendera en väckarklocka-app där man kan ställa in alarmsignalvolym samt välja att skiten INTE ska vibrera?

Blir fan tokig på dessa nymodigheter till dynga som inte bara kan lasta in en funktion i telefonen som funkar på liknande sätt som "de gamla hederliga" lurarna för ett år sedan.

:mad:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
eeh.. vaffan har hänt nu? 6-7 mc-snutar och lika många bilar drog precis förbi i full galopp på mårten krakowleden riktning operan/götatunneln

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
eeh.. vaffan har hänt nu? 6-7 mc-snutar och lika många bilar drog precis förbi i full galopp på mårten krakowleden riktning operan/götatunneln

Kollegan har väl sagt att kaffet va färdigt på stationen :banana

inte riktigt samma, men fick mig ändå att tänka på den här:

16060d1184216690-speeding-whats-your-

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
Fan va gött att vara på arbeitsplatz igen. :banana

Btw, någon som vet/kan rekommendera en väckarklocka-app där man kan ställa in alarmsignalvolym samt välja att skiten INTE ska vibrera?

Blir fan tokig på dessa nymodigheter till dynga som inte bara kan lasta in en funktion i telefonen som funkar på liknande sätt som "de gamla hederliga" lurarna för ett år sedan.

:mad:

Alarm Klock
chart

Vibration on/off samt fading av larmet (i sekunder och i procent hur hög volymen ska vara som mest). Slipper man chockvakna till 100% volym:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...