Förgöraren
Inte som Du!
Händer det nått sköj i regnet idag eller? Ingen som har tex ett trevligt ölagille?
\m/
\m/
Fäst på slåttet såklart.Händer det nått sköj i regnet idag eller? Ingen som har tex ett trevligt ölagille?
\m/
Fäst på slåttet såklart.
På slottet där jag bor såklart, där även Karl den tolfte höll till en gång i tiden unt so weiter.Vilket slÅtt? Jag uppehåller mig bara på kungliga slÅtt!
På slottet där jag bor såklart, där även Karl den tolfte höll till en gång i tiden unt so weiter.
På slottet där jag bor såklart, där även Karl den tolfte höll till en gång i tiden unt so weiter.
okej, tjejen har lyckats låsa ute oss från lägenheten och vi måste vänta tills 06:30... jävla fyllo e vad hon är...
...hon tar mina nycklar och mina skor och går in i lägenheten, när jag ringer och säger åt henne att komma tillbaks så glömmer hon både nycklar och skor så vi blir utelåsta...
Vad gör du där, står du utanför en sån där vaktkur så man kan gå fram och reta dig och säga att luften är fri?
Jag känner din kompis efter jag pissa där, fråga Mark.
Ett jävla jippo till brud asså
Varför fanns det bara ett par skor med i ekvationen från början?
Det låter faktiskt jävligt segt ... hoppas det löste sig på något sätt
av någon anledning tyckte hon att det var bättre med mina skor till lägenheten, men när hon kom tillbaks så hade hon ett annat par utav sina skor på sig.
det var bara att vänta tills 0730 när porten öppnas och sen sova...
Blev det borra sedan?
nepp, hon däcka typ...
men vi ritade in en stor blå kuk på hennes smalben
Jäkligt kul ploj. Sånt är ju skitkul påhitt.
Du, du får nog se över din signatur...
Snart skall det ju halloween-festas lite varstans i stan, vad skall du klä ut / av dig till?
Behöver lite inspiration och idéer. Helst inte för mycket sitta o sy, och helst inte någon total prefab kostym heller. Mr Smith i Matrix för några år sen var det lataste och enklaste, plus att man fick ha pickadoll.
Kudde under tröjan och skinnväst! HD/HA knutte!
då har jag ju inte klätt ut mig ju
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |