Förgöraren
Inte som Du!
Var en hårsmån från att krocka med en bil som knuffades till spinn av en långtradare ute på Söderleden. Fastän magen var i uppror redan innan klarade jag mig utan rost i kalsongerna. Life is good
Käkade på Manana i Majorna i helgen. Fiffan, gött käk och hyffsat prisvärt. ca 830 spänn för tjejen och mig, blev en flaska rött (345och ca 10 rätter + varsin efterrätt.
Tewr att du inte är brevbärare eller trädgårdsmästare.K*kväder hela dagen
Traction control på mördarsaaben?Var en hårsmån från att krocka med en bil som knuffades till spinn av en långtradare ute på Söderleden. Fastän magen var i uppror redan innan klarade jag mig utan rost i kalsongerna. Life is good
E d nån av dom schnabba schnubbarna/schnibborna här inne som vet ungefär hur en sån som Backlund eller Pappunen skulle stå sig mot en sån som Stoner eller Rossi.
Finns det nån svensk som skulle platsa i Motogp?
Jag är inte så jättesnabb men kan kanske svara ändå. Hade dom platsat i motogp hade dom inte kört i Sverige tror jag.
Tänk då bara hur mycket sämre de svenska toppförarna är än de nordkoreanska förarna
I North Kolean Supel Dupel Bike så sänder man MotoGP på storbild som support-race innan ordinarie race börjar ... lite som min egen Rookie-klass här hemma.
På klassens officiella hemsida kan man läsa att Kim Jong-il, innan han gick över till golf, var någonting alldeles extra. Kim säger dock själv att hans son, Kim Jong-un (som f.ö. säljer sina 20-minuters däck till Dani Pedrosa), nu innehar varvrekordet på så gott som alla koreanska banor!
Jag hoppas Eurosport och BBC betalar för sändningsrättigheterna för Supel Dupel Bike nästa år så att man hinner se Kim Jong-un köra innan han börjar med politik!
Är det någon som vet om Actionpics har någon körning i Nordkorea?
Det låter jobbigt att konka dit med bil å släp, finns det ens macdonk och tubost i Nord ko rea?
Här är en bra dokumentär om det ljufliga landet i öster så du vet hur du ska föra dig
Bra rulle! Nu vet jag tex att det är olagligt att söka ögonkontakt med medborgarna men du har nog rätt; race-käk lär bli svårt att hitta ... och så måste man antagligen köpa en annan transponder då deras internet inte verkar vara kompatibelt med vårt (mylaps.com tänkte jag på)
Blev f.ö. väldigt impad av att den store ledaren hade lyckas få snön att smälta genom att vifta med blommorna ... definitivt ett trick jag skulle kunna ha nytta av
Nej ve & fasa, det var faktiskt ganska deppigt att se den filmen. Känns ena som medeltiden ... fast det är idag!
Jag är inte så jättesnabb men kan kanske svara ändå. Hade dom platsat i motogp hade dom inte kört i Sverige tror jag.
Du, har dom ex.vis semlor i Italien? Spanien?
Bara en sån sak kan ju va skillnaden.
Jag tror det är så att spaggar och italienare inte är trygghetsnarkomaner till samma grad som svenskar ... och därför låter barnen börja med sporten som barn!
Det plus semlorna!
\m/
Några som e sugna på att köra lite fiddy eller gokart nån helg snart nu när det tyvärr börjar bli mörkt o kallt ute?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |