Spamtråden Regn Edition

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Var en hårsmån från att krocka med en bil som knuffades till spinn av en långtradare ute på Söderleden. Fastän magen var i uppror redan innan klarade jag mig utan rost i kalsongerna. Life is good:tummenupp

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Även om denna är gammal är den värd att se igen.

Tänk denna kille köra konbanan på uppkörningen. :D

[YOUTUBE-ID]CHC376AsEkk&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-7-HM[/YOUTUBE-ID]

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Käkade på Manana i Majorna i helgen. Fiffan, gött käk och hyffsat prisvärt. ca 830 spänn för tjejen och mig, blev en flaska rött (345:)och ca 10 rätter + varsin efterrätt.

:tummenupp

:drool

Jag går hellre till det andra Mañana men maten är grymt god och prisvärd på båda ställena! :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Last edited:

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
E d nån av dom schnabba schnubbarna/schnibborna här inne som vet ungefär hur en sån som Backlund eller Pappunen skulle stå sig mot en sån som Stoner eller Rossi.

Finns det nån svensk som skulle platsa i Motogp?

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
E d nån av dom schnabba schnubbarna/schnibborna här inne som vet ungefär hur en sån som Backlund eller Pappunen skulle stå sig mot en sån som Stoner eller Rossi.

Finns det nån svensk som skulle platsa i Motogp?

Jag är inte så jättesnabb men kan kanske svara ändå. Hade dom platsat i motogp hade dom inte kört i Sverige tror jag.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Jag är inte så jättesnabb men kan kanske svara ändå. Hade dom platsat i motogp hade dom inte kört i Sverige tror jag.

Tänk då bara hur mycket sämre de svenska toppförarna är än de nordkoreanska förarna:skrämd

I North Kolean Supel Dupel Bike så sänder man MotoGP på storbild som support-race innan ordinarie race börjar ... lite som min egen Rookie-klass här hemma.

På klassens officiella hemsida kan man läsa att Kim Jong-il, innan han gick över till golf, var någonting alldeles extra. Kim säger dock själv att hans son, Kim Jong-un (som f.ö. säljer sina 20-minuters däck till Dani Pedrosa), nu innehar varvrekordet på så gott som alla koreanska banor!

Jag hoppas Eurosport och BBC betalar för sändningsrättigheterna för Supel Dupel Bike nästa år så att man hinner se Kim Jong-un köra innan han börjar med politik!

Är det någon som vet om Actionpics har någon körning i Nordkorea?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Tänk då bara hur mycket sämre de svenska toppförarna är än de nordkoreanska förarna:skrämd

I North Kolean Supel Dupel Bike så sänder man MotoGP på storbild som support-race innan ordinarie race börjar ... lite som min egen Rookie-klass här hemma.

På klassens officiella hemsida kan man läsa att Kim Jong-il, innan han gick över till golf, var någonting alldeles extra. Kim säger dock själv att hans son, Kim Jong-un (som f.ö. säljer sina 20-minuters däck till Dani Pedrosa), nu innehar varvrekordet på så gott som alla koreanska banor!

Jag hoppas Eurosport och BBC betalar för sändningsrättigheterna för Supel Dupel Bike nästa år så att man hinner se Kim Jong-un köra innan han börjar med politik!

Är det någon som vet om Actionpics har någon körning i Nordkorea?

Det låter jobbigt att konka dit med bil å släp, finns det ens macdonk och tubost i Nord ko rea?

Här är en bra dokumentär om det ljufliga landet i öster så du vet hur du ska föra dig :fakta

[YOUTUBE-ID]FJ6E3cShcVU[/YOUTUBE-ID]

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Det låter jobbigt att konka dit med bil å släp, finns det ens macdonk och tubost i Nord ko rea?

Här är en bra dokumentär om det ljufliga landet i öster så du vet hur du ska föra dig :fakta

Bra rulle! Nu vet jag tex att det är olagligt att söka ögonkontakt med medborgarna men du har nog rätt; race-käk lär bli svårt att hitta ... och så måste man antagligen köpa en annan transponder då deras internet inte verkar vara kompatibelt med vårt (mylaps.com tänkte jag på) :confused:

Blev f.ö. väldigt impad av att den store ledaren hade lyckas få snön att smälta genom att vifta med blommorna ... definitivt ett trick jag skulle kunna ha nytta av:tummenupp

Nej ve & fasa, det var faktiskt ganska deppigt att se den filmen. Känns ena som medeltiden ... fast det är idag!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Bra rulle! Nu vet jag tex att det är olagligt att söka ögonkontakt med medborgarna men du har nog rätt; race-käk lär bli svårt att hitta ... och så måste man antagligen köpa en annan transponder då deras internet inte verkar vara kompatibelt med vårt (mylaps.com tänkte jag på) :confused:

Blev f.ö. väldigt impad av att den store ledaren hade lyckas få snön att smälta genom att vifta med blommorna ... definitivt ett trick jag skulle kunna ha nytta av:tummenupp

Nej ve & fasa, det var faktiskt ganska deppigt att se den filmen. Känns ena som medeltiden ... fast det är idag!

Jo man har det rätt bra ändå :Bugar

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Du, har dom ex.vis semlor i Italien? Spanien?
Bara en sån sak kan ju va skillnaden.

:crash

Jag tror det är så att spaggar och italienare inte är trygghetsnarkomaner till samma grad som svenskar ... och därför låter barnen börja med sporten som barn!

Det plus semlorna!

\m/

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Jag tror det är så att spaggar och italienare inte är trygghetsnarkomaner till samma grad som svenskar ... och därför låter barnen börja med sporten som barn!

Det plus semlorna!

\m/

M.a.o är skillnaden som svensk basket jämfört med NBA?

Hade vart kul å se typ Stoner vs Backlund för att se skillnaden. Å då kanske Kim Jong-un kunde varit me han oxå. Ohly hade nog gärna splittat en semla med honom i depån.

Att koleaner va så duktiga i loadlacing. Liktigt loligt att höla.

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
hur man vet att man har haft en stressig dag?
-man har glömt käka lunch...

hur man vet att man har haft en sjukt stressig dag som jag haft idag?
-klockan 1700 garvar man åt att man missat lunchen för att klockan 1900 komma på att man även missat frukosten och de hemmagjorda mackorna...

nu har man hetsätit och har ont i magen :dagensblog

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Fiddy / Gokart

Några som e sugna på att köra lite fiddy eller gokart nån helg snart nu när det tyvärr börjar bli mörkt o kallt ute? :banana

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...