Att vinna en raka ger ingen vinst,det är ju snabbast runt hela banan som gäller
Jaha, jag trodde rakan räknades som depå och inte ingick i varvtiden.
Att vinna en raka ger ingen vinst,det är ju snabbast runt hela banan som gäller
Jag tror henq körde kinnekulle på 59 sek med sin KTM 660. Säger en del om hur flippad han är. En riktig undulat i Fordkläder
(hoppas vi ses snart henq)
Jag körde aldrig bana med sexmaskinen men hade jag gjort det hade jag lätt klarat ett varv på Kinnekulle under 30min.
nån som är duktigt på framlampor/bilelektronik osv.?
Har en saab 9-3 -00, framlampan gick sönder, inga probs. Bytte den.. Nu gick den sönder igen i veckan, samma sak där, no probs, köpa ny och byta. Hann kommer till tingstadstunnel idag så fick jag upp en felmeddelande i displayen att framlampan var trasig. Ajjemen, mycket riktigt samma lampa som jag byte för 5 min sen var trasig !
Nån ? tips ?
Problemet hade väl varit fästet,den var ju ovanligt potent.
nån som är duktigt på framlampor/bilelektronik osv.?
Har en saab 9-3 -00, framlampan gick sönder, inga probs. Bytte den.. Nu gick den sönder igen i veckan, samma sak där, no probs, köpa ny och byta. Hann kommer till tingstadstunnel idag så fick jag upp en felmeddelande i displayen att framlampan var trasig. Ajjemen, mycket riktigt samma lampa som jag byte för 5 min sen var trasig !
Nån ? tips ?
trasig generator? fast då borde alla lampor gå sönder.
Säker på att lampan är trasig? Jag har nämligen samma problem på min tjänstefårrd men upptäckte att det är glapp i kablaget precis innan lampsockeln så att säga, det får åtgärdas till servicen, jävligt irriterande med att få upp felmeddelande femtioelva ggr om dagen
Jag drog på nya Valeo-torkarblad på SAABajäveln idag. Bytte även luftfilter, verkar dock inte som att det avhjälpte problemet med trasigt hjullager och det eventuella drivknutstjallet.
Btw, Rupert, jag hade också samma bestyr med min att vänster halvljuslampa gick sönder i ett. Bytte några gånger, kängade till skiten, och nu har jag inte haft felet på några månader. Skumt.
Det borde ju vara något som kortsluter eller gör att lampajäveln bränner.
F.ö är det Valeolstrålkastare på den däringa jefla bilen. :itwasn'tme
Blir helgen längre om man tar sig ett glas rött nu
K*kväder hela dagen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |