Öl!
Näe, tentaplugga istället..
Ofan!Tentaplugg suger så mycket pung. Men ölen efter tentan smakar så satans gott.
Soligt ja, men fan va kallt det ska vara då :bitterfitta
Jajamen.
Tentaplugg suger så mycket pung. Men ölen efter tentan smakar så satans gott.
Letar efter en låt. Dom sjunger på franska, är lite så där halft oseriös/rolig. Hilfe Bitte!
Och nej, det är inte alors on danse
En typisk lite snabbare gatåkare gör nog ungefär såna tider, eller typ nånstans 1.02-1:05. Tror att de flesta seriöst snabba raceåkarna håller igen lite på den banan pga. den lite kassa säkerheten.
Jag jobbar hemma, också. Och här finns whisky!Jag har ett flak skarp-öl på jobbet
Haha, grymt! Det var den första
Får passa på och tipsa om dom här, riktigt bra!
[YOUTUBE-ID]Fc8Iv9WPS6s&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Jag jobbar hemma, också. Och här finns whisky!
Jag tror henq körde kinnekulle på 59 sek med sin KTM 660. Säger en del om hur flippad han är. En riktig undulat i Fordkläder
Uberfräsigt om det stämmer. Måste ju vara rekord för en motard?
Jag tror henq körde kinnekulle på 59 sek med sin KTM 660. Säger en del om hur flippad han är. En riktig undulat i Fordkläder
Uberfräsigt om det stämmer. Måste ju vara rekord för en motard?
Det är en riktig motard-bana, ingen effektbana direkt. Det är en bra tid men det går nog köra fortare än så. Jag har blivit passerad av en motard där med, hade aldrig hänt igen
Den kom ju aldrig igång! Typisk bilkörarmusikvad är det för nymodigheter hehe, den var la ok.
Nä det ska vara jurassic-rock. Typ denna, odödlig musik
[YOUTUBE-ID]hKUBTX9kKEo[/YOUTUBE-ID]
förmåns-whisky!
Det är en riktig motard-bana, ingen effektbana direkt. Det är en bra tid men det går nog köra fortare än så. Jag har blivit passerad av en motard där med, hade aldrig hänt igen
Hade man lagt 4 chikaner på rakan så visst, man lägger ju i 6an i början på rakan. Men annars hade den vart überkrüm
Jodå, den schvänger schå de schvartnar men tycker rakan borde ta bort möjligheten för en motard att schlå en sporthoj ändå. Men där ser man...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |