Spamtråden Regn Edition

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Sålde en motor idag till en kille som skulle ha en tändplatta till sin hoj. Han kollade på motorn och köpte hela motorn för 300 kr när han kom hem så sa han att et var fel motorn och skyllde på mig och sa att jag hade visat fel bild på motorn.

Nu vill han lämna tillbaka den.

oj oj

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Sålde en motor idag till en kille som skulle ha en tändplatta till sin hoj. Han kollade på motorn och köpte hela motorn för 300 kr när han kom hem så sa han att et var fel motorn och skyllde på mig och sa att jag hade visat fel bild på motorn.

Nu vill han lämna tillbaka den.

oj oj

haha, säg att han skall ge dig 500:- så tar du den :tummenupp

Freddan.

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2007
Hoj
jupp
Uppfriskande att köra till jobbet idag, -4 grader :gnissla långkallingar på. Handtagsvärmare står högst upp på önskelistan, igen...

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Fiffan, vad brukar gatåkarna köra där? Trodde inte hojar skulle gå fortare än bilar där, en del standardbilar går under minuten men det är rätt få, jag har klippt 1:02 med en Gt3 och 1:07 med en TT med standardsulor...

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Fiffan, vad brukar gatåkarna köra där? Trodde inte hojar skulle gå fortare än bilar där, en del standardbilar går under minuten men det är rätt få, jag har klippt 1:02 med en Gt3 och 1:07 med en TT med standardsulor...

En typisk lite snabbare gatåkare gör nog ungefär såna tider, eller typ nånstans 1.02-1:05. Tror att de flesta seriöst snabba raceåkarna håller igen lite på den banan pga. den lite kassa säkerheten.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...