Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Hur går det för dig ?

Jag har lite pråpplem med humöret men jag hålller nollan iaf.

Hehe.. Samma här. Blev lite många öl i fredags vilket ledde till att man rök ihop med frugan å det grövsta (som också håller på att sluta), men nu är man på banan igen :tuttar

Tycker faktiskt det går förvånadsvärt lätt egentligen. Har ju varit slav under nikotinet i nästan 15 år ändå. Första dagarna var värst, men nu är jag nere på 6-8 tuggummin om dagen och efter nästa vecka lägger jag ner dem helt. Är ju ändå 1500 skattade kronor per månad man kan göra vettigare saker för än att sabba kroppen ;)

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Hehe.. Samma här. Blev lite många öl i fredags vilket ledde till att man rök ihop med frugan å det grövsta (som också håller på att sluta), men nu är man på banan igen :tuttar

Tycker faktiskt det går förvånadsvärt lätt egentligen. Har ju varit slav under nikotinet i nästan 15 år ändå. Första dagarna var värst, men nu är jag nere på 6-8 tuggummin om dagen och efter nästa vecka lägger jag ner dem helt. Är ju ändå 1500 skattade kronor per månad man kan göra vettigare saker för än att sabba kroppen ;)

Ja, det går ändå förvånansvärt bra, börjar dock bli lite trött på att vara egocentriskt grinig och att svettas som en flodhäst på nätterna. Eller är det klimakteriet :va Har märkt oxo att jag verkar ha fått vissa autistiska drag. Någon pratar med mig och jag kommer på mig själv med att stå där med något fjärrskådande i blick....

Och jag som gillar att snusa. Det var ju inte ens planen, blev bara utmanad kan man säga därhemma och nu sitter jag här och gör småflisor av tandpetare.

Måndag, fantastiskt, det här skall bli en underbar arbetsvecka! :glömdet

Last edited:

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
en person som kraschade i eriksberg, c 2h sedan.
körde in i en betongsugga! utan skydd och med blåljus efter sig.. nån som vet nåt ?

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Någon som kan säga något om en hjälmkamera? actionkamera annars, Funkar den bra? Värt att köpa?

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Tänkte jag skulle ta resten av dagen ledigt och åka lite hoj.
Någon som hänger på?

:crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy