Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
fuck....kan INTE sova...typiskt

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Har du lyssnat på lokalradion?
Fan vet vad det var som rattades in?!

Idag var det en riktig måndagsmorgon. :3freak

Satt i godan ro i köket och käkade och tyckte att jag hade lite väl mycket tid. Yes! Väggklockjäveln hade batteritorsk och 06:30 var 06:30 jävligt länge. Tokrusa till sprävagnsjäveln, missar med 3 hundradelar. Får ta nästa, vilket leder till att hela mönstret sätts ur balans. Jag menar, orka vänta 10 min på 16-bussen i BP. :mad:

Väl på spårvagnen kommer fetaste madamen i stan, med en korvåbrö i näven. Allvarligt? Varför tror du att du är så fet? Illa luktade hon också! Mitt i korvåbröos och fettpartiklar lägger min blåtandshandsfree ner. Gaaah, ingen dödsmetall på morgonen? Hur ska detta gå? Jovisst, sitta och digga i takt till fettots smaskningar istället. Wunderschön.

Kommer på att jag glömt nyckel och passerkort till jobbet. Fantastico! Klämmer mig förbi tjockisen när jag ska gå av spårvagnen i BP, och hamnar givetvis med tjommen Allan vid hållplatsen. Han ska berätta om när Ada föddes och när han var sjöman på de 7 världshaven etc. etc. behöver jag säga att han var rätt fôll?

Je je, 16-bussen var det enda positiva idag trots allt. Inte en enda fjunisskolungdom eftersom gôttegrisarna har sportlov. Finemang, sittplats! Väl framme på jobbet såg jag att min svarta skjorta var gött nopprig och schleten. Men, vad gör väl det? Extra stark dopfle espresso och måndagsmorgonen är fullbordad.

Måtte jag inte spilla nu. :gnissla

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Äsch det är bara ett tecken på att du hade jävligt kul i Lördags :tummenupp

Nja, jag vet inte riktigt. Kände redan i lördags att det inte riktigt var som det skulle. Vinet snurrade till i huvudet på ett intesomvanligtfullsätt och huvudvärken jag hade igår var inte att leka med. Låg o vred mig i flera timmar och höll på att spy för att det gjorde så ont.
Jag tror det börjar släppa nu, kanske bara var jobbabstinens… :skrämd

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nja, jag vet inte riktigt. Kände redan i lördags att det inte riktigt var som det skulle. Vinet snurrade till i huvudet på ett intesomvanligtfullsätt och huvudvärken jag hade igår var inte att leka med. Låg o vred mig i flera timmar och höll på att spy för att det gjorde så ont.

:pannkyss

Måste faktiskt medge att inte heller känner mig på topp idag... Kan bero på att jag inte har käkat något och druckit 4koppar kaffe redan, kan även bero på att jag sov 4timmar inatt... :va

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
:trött

:pannkyss

Måste faktiskt medge att inte heller känner mig på topp idag... Kan bero på att jag inte har käkat något och druckit 4koppar kaffe redan, kan även bero på att jag sov 4timmar inatt... :va

Har ni ingen frukt eller något att äta så länge?

Hoppas den där symptomen försvinner till semestern :pannkyss

Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nästa tisdag, nästa tisdag! :banana
Då kommer min älskling hem :)

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Vad roligt det är när kollegor kommer till jobbet sjuka :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...