Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Haha, släpp sargen och kom in i matchen nu Jessan
Haha, släpp sargen och kom in i matchen nu Jessan
Det finns om jag inte minns fel även bild på när hon sitter gränsle över Myggan, med ett väldigt leende på läpparnaHaha, släpp sargen och kom in i matchen nu Jessan
Ja! De 3 största samtalsämena är:
1. Fan vad jag ska dricka öl i helgen!
2. Fan vad jag mår dålig & är bakis!
3. Fan vad jag inte orkar upp på måndagmorron!
Hur roligt är det att läsa om
Igår åt jag två stora bitar kladdkaka, helt utsäkt god och kikade på melodifestivalen på inspelning. HERREGUD, Att Christer sjögren ens får nämnas i sammanhanget är ju skandal bara det, och att han sen går och vinner deltävlingen med en jävla tyrol/afterski låt... jag blir så tröttNja, jag vet inte riktigt. Kände redan i lördags att det inte riktigt var som det skulle. Vinet snurrade till i huvudet på ett intesomvanligtfullsätt och huvudvärken jag hade igår var inte att leka med. Låg o vred mig i flera timmar och höll på att spy för att det gjorde så ont.
Jag tror det börjar släppa nu, kanske bara var jobbabstinens…
jag får faktiskt instämma lite, men som sagt, det är valfritt både att läsa och skriva...Ja! De 3 största samtalsämena är:
1. Fan vad jag ska dricka öl i helgen!
2. Fan vad jag mår dålig & är bakis!
3. Fan vad jag inte orkar upp på måndagmorron!
Hur roligt är det att läsa om
Vad ska bli bättre?
Det är samma handfull människor som skriver i den här tråden. Samma inlägg vecka för vecka. Variationen på samtalsämnen är begränsad, men visst händer det att något nytt dyker upp då och då. Men glädjen som fanns tidigare här inne, som drog efter en på rasterna för att få spamma av sig lite finns inte längre.
Visst, jag låter nog torr som fnöske nu...eller som en jävla surkuk!
Men SH har tappat sin charm... bara mina 5öre.
Hur kommer det sig att gbg-forumet har blivit den tråkigaste delen på SH? (surgubbe)
För att gamlingarna inte har några att gnälla på under lågsäsong. Då tappar dem intresset direkt!
Sen är det så många moppefuckon och porrisar utan hojar i stan numera, finns inget o prata om. Cykelväghit, cykel dit.
Nää, tacka vet jag sommaren där man får göra nya rekord i så många trafikbrott som möjligt per dag!
Ska vi itne ta o få till våran challenge i år också? Stumt bara, STUMT!!
För att gamlingarna inte har några att gnälla på under lågsäsong. Då tappar dem intresset direkt!
Sen är det så många moppefuckon och porrisar utan hojar i stan numera, finns inget o prata om. Cykelväghit, cykel dit.
Nää, tacka vet jag sommaren där man får göra nya rekord i så många trafikbrott som möjligt per dag!
Hur smart är man när man stoppar in glasspaketet i kylskåpet
Det gjorde iaf jag igår, nu är det bara en krämig sörja kvar...
o nu är klockan 11
Anar jag lite "det var bättre förr" - anda? Haha du börjar bli gammel
Ja de märks att du är gammal, ett vokabulär som är före min tid. GenodetStumt! Vadå stumt?
På en sådan gammal man som jag så blir inte genodet stumt om jag så skulle provocera med uppblåsbara får som någon annan tråd var inne på.
Så det så
Ahh, vill minnas tråden som styret skapade för att "vi" körde så himla ansvarslöst o allt detta. Det var helt klart bättre förrdu muckar ju dåligt så här års... tur är väl det så vi gamlingar får vår välbehövliga vintersömn.
//Skrutt på fel konto
Challenge känns mer lokalt, eller vad säger du? Nu har jag en cykel som matchar pinkys föredetta på rakorna & lite till. En tid att slåStumt bara, STUMT!!
Antingen en challenge eller ett "Cannonball Bike Run"
Vinner?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari