Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Du minns inte fel ;) Vem hade inte haft ett brett leende av det? Och dens läte oxå.. :kär

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Ja! De 3 största samtalsämena är:

1. Fan vad jag ska dricka öl i helgen!
2. Fan vad jag mår dålig & är bakis!
3. Fan vad jag inte orkar upp på måndagmorron!

Hur roligt är det att läsa om :va

1. Jag drack aldrig öl i helgen (inte så många så jag blev bakis i allafall)
2. Jag har ont i huvet, men det är för att jag är förkyld!
3. Nästa måndag ska bli kul att gå upp på!

:hihi ;)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hur smart är man när man stoppar in glasspaketet i kylskåpet :va
Det gjorde iaf jag igår, nu är det bara en krämig sörja kvar...

Det var gott med middag iaf :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nja, jag vet inte riktigt. Kände redan i lördags att det inte riktigt var som det skulle. Vinet snurrade till i huvudet på ett intesomvanligtfullsätt och huvudvärken jag hade igår var inte att leka med. Låg o vred mig i flera timmar och höll på att spy för att det gjorde så ont.
Jag tror det börjar släppa nu, kanske bara var jobbabstinens… :skrämd
Igår åt jag två stora bitar kladdkaka, helt utsäkt god :) och kikade på melodifestivalen på inspelning. HERREGUD, Att Christer sjögren ens får nämnas i sammanhanget är ju skandal bara det, och att han sen går och vinner deltävlingen med en jävla tyrol/afterski låt... jag blir så trött :gnissla

Efter det kom det ett program som hette singing bee :) vilket kanon program! Super skoj. Där satt vi hemma hos Mi-Ni och jojoman, (jag och Mark) och jag bevisade helt klart varför jag inte är en av deltagarna i melodifestivalen :hihi
Men vilket trevigt program :)

Ja! De 3 största samtalsämena är:

1. Fan vad jag ska dricka öl i helgen!
2. Fan vad jag mår dålig & är bakis!
3. Fan vad jag inte orkar upp på måndagmorron!

Hur roligt är det att läsa om :va

Vad ska bli bättre?
Det är samma handfull människor som skriver i den här tråden. Samma inlägg vecka för vecka. Variationen på samtalsämnen är begränsad, men visst händer det att något nytt dyker upp då och då. Men glädjen som fanns tidigare här inne, som drog efter en på rasterna för att få spamma av sig lite finns inte längre.

Visst, jag låter nog torr som fnöske nu...eller som en jävla surkuk!
Men SH har tappat sin charm... bara mina 5öre.
jag får faktiskt instämma lite, men som sagt, det är valfritt både att läsa och skriva... :)

Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Hur kommer det sig att gbg-forumet har blivit den tråkigaste delen på SH? :va (surgubbe)

För att gamlingarna :mad: inte har några att gnälla på under lågsäsong. Då tappar dem intresset direkt!
Sen är det så många moppefuckon och porrisar utan hojar i stan numera, finns inget o prata om. Cykelväghit, cykel dit.

Nää, tacka vet jag sommaren där man får göra nya rekord i så många trafikbrott som möjligt per dag! :finger

Ska vi itne ta o få till våran challenge i år också? Stumt bara, STUMT!! :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
För att gamlingarna :mad: inte har några att gnälla på under lågsäsong. Då tappar dem intresset direkt!
Sen är det så många moppefuckon och porrisar utan hojar i stan numera, finns inget o prata om. Cykelväghit, cykel dit.

Nää, tacka vet jag sommaren där man får göra nya rekord i så många trafikbrott som möjligt per dag! :finger

Ska vi itne ta o få till våran challenge i år också? Stumt bara, STUMT!! :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Anar jag lite "det var bättre förr" - anda? Haha du börjar bli gammel :tungan

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard

Stumt! Vadå stumt?

På en sådan gammal man som jag så blir inte genodet stumt om jag så skulle provocera med uppblåsbara får som någon annan tråd var inne på.

Så det så :huvet

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Stumt bara, STUMT!!
Antingen en challenge eller ett "Cannonball Bike Run" :yoparty
:hojraket

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Anar jag lite "det var bättre förr" - anda? Haha du börjar bli gammel :tungan

Ja fyfan, med 2007 i bagaget får jag allt ta o säga att det var bättre 2006.
Bättre väder, fler som körde. Större sammanhållning på gatan rent allmänt?
Nä, dags o styra upp 2008 nu! Efter några krasher är hojen inkörd o då jävlar anarma :yoparty

Stumt! Vadå stumt?
På en sådan gammal man som jag så blir inte genodet stumt om jag så skulle provocera med uppblåsbara får som någon annan tråd var inne på.

Så det så :huvet
Ja de märks att du är gammal, ett vokabulär som är före min tid. Genodet :va

du muckar ju dåligt så här års... tur är väl det så vi gamlingar får vår välbehövliga vintersömn. :tungan

//Skrutt på fel konto
Ahh, vill minnas tråden som styret skapade för att "vi" körde så himla ansvarslöst o allt detta. Det var helt klart bättre förr :mattias

Kommer du ihåg våran outlaw körning från trollhättan & tillbaka? :gnissla

Stumt bara, STUMT!!
Antingen en challenge eller ett "Cannonball Bike Run" :yoparty
:hojraket
Challenge känns mer lokalt, eller vad säger du? Nu har jag en cykel som matchar pinkys föredetta på rakorna & lite till. En tid att slå :yoparty

Vinner? :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...