splambalabam!!!! ja tvi-taktar ikväll!
hejdohej!
jag vill gå ut på fredag? är det några sugna som vill med ut och dricka några öl och svänga på benen? jag tänkte försöka undvika rockbaren dock... jag vill dansa
1. Blomman
2. Keps-Elin
3. Söt Sofie
4.
5.
6.
7.
Jag har kollat på korten från i lördags...sjukt snygga....eller inte
Tur man var hemma & var nykter C@rro & Sanna oxå
Nu ska vi laga käk & hyra film.
ja fy för att hålla på på det viset..
men det va en lyckad kväll över lag...
håller med om att hata måndagar, fan för att jobba 10-20.30 o va trevlig mot folk när man helst vill nana...
När e nästa fest hehe..
Varken jag eller de andra kommer in på nivåVart hade ni tänkt gå?
Skall ut med några kompisar på nivå kanske.
Varken jag eller de andra kommer in på nivå
ja fy för att hålla på på det viset..
men det va en lyckad kväll över lag...
håller med om att hata måndagar, fan för att jobba 10-20.30 o va trevlig mot folk när man helst vill nana...
När e nästa fest hehe..
Då ska du prova telias support. Fifan. Du börjar o slutar varje dag mellan 07.45 - 22.15.
Var tredje vecka jobbar du helg. Som kompensation för det är du ledig 2 dagar veckan före/efter eller 1dag veckan före, 1 efter.
Det enda du gör är o lyssna på folk som är besvikna o behöver prata av sig
Nä, tacka vet jag mitt nygamla jobb.
Mån: 15-02
Tis-tors: 15-23.30
Fre, Lör & Söndag: Ledig
Men vart jobbar du nu?? Rätt grymma tider!!
Jobbar på en fabrik i kungälv(rollsbo), mitt emot bilia
Älskar tiderna, det bästa är att man jobbar i ett kontor med "renzon". Dvs, när jag har problem med pollen allergin så sticker jag på jobbet o njuter av den pollenfria luften på kontoret
Va gör du själv till vardags?
Fifan va sliten jag är... Kunde knappt ta mig ur sängen imorse...
Har du vqrit ute o druckit ol igen
Vi var pa Amadeus o kaka revben igar. Sa gott och sa god ol! Jqg skulle nog kunna tanka mig att flytta hit Bara jag far ordning pa tangentbordet... Staller man in tagentbordet for surfandet nagon annanstans, nar jag skriver ,ail fungerar det som det ska
Nej då, jag har varit duktig
Fan amadeus var det länge sen man var på!
Vad blev det för öl då?
jag vill ha en Jupiler!!
Jag har redan sett denAha
Vilka ställen kommer ni in på då?
Skall gå på I am legend med en kompis på söndag, Palladium. Några mer som är intresserade? Tänkte gå på 1830-föreställningen.
Btw, bokar på torsdag.
Vart är du då?Har du vqrit ute o druckit ol igen
Vi var pa Amadeus o kaka revben igar. Sa gott och sa god ol! Jqg skulle nog kunna tanka mig att flytta hit Bara jag far ordning pa tangentbordet... Staller man in tagentbordet for surfandet nagon annanstans, nar jag skriver ,ail fungerar det som det ska
Jag har redan sett den
Du jag vet inte, förmodligen blir det väl bryggeriet tror jag...
Vart är du då?
Vart är du då?
bröt du loss dem och bytte eller?Jag är i Belgien och jobbar och nu har jag till och med ordnat tangentbordet så att m och a sitter på rätt ställe
Det blev Leffe Blond o Leffe Blond o Leffe Blond o sa en Leffe Blond o till maten blev det en Leffe Blond o sen blev det nog en Leffe Blond och sa hjalpte jag en jobbarkompis ,ed hennes kwack. Tyckte att hon skulle fa med sig sin sko hem
Barjaveln pa hoellet ar under renovering sa utbudet ar lite begransat. Idqg far det nog bli lite annat ocksa men jag ska lagga mig tidigt sa det blir inte sa mycket... Men nagra hasselnotsgenever gar alltd ner...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |