Du kan få komma hit och städa en kattlåda om du känner för detvad ska man hitta på nu då?
Har tvätt kl2000
Gör inte din sambo sånt? kasst....Du kan få komma hit och städa en kattlåda om du känner för det
Du kan få komma hit och städa en kattlåda om du känner för det
Det var en jeffel till att vara kräsen!Tack men nej tack
Då sitter jag nog hellre här o väntar på att få tvätta
Min sambo och min mamma är samma person, så hon tar beslut och jag verkställer i sann militäriskt anda.Gör inte din sambo sånt? kasst....
Det var en jeffel till att vara kräsen!
Om jag kommer till dig med lådan då?
Min sambo och min mamma är samma person, så hon tar beslut och jag verkställer i sann militäriskt anda.
Jag fick nyss order av min mor att gå och lägga mig.... jag villinteDet var en jeffel till att vara kräsen!
Om jag kommer till dig med lådan då?
Min sambo och min mamma är samma person, så hon tar beslut och jag verkställer i sann militäriskt anda.
Har bara luftat MC för många gånger, men principen är ju den samma
Pysch är väl händig?
vad ska man hitta på nu då?
Har tvätt kl2000
Du kan få komma hit och städa en kattlåda om du känner för det
Jo han e grymmast men han e norrut Undrade mest ang ev utrustning & lite råd. Men vi har en liten plan nu så får väl se hur det går imorgon
...
prova en 8mm ringnyckel och, en 50cl pet-flaska och ca 50cm transparent plastslang som passar och kan sitta fast på luftnippeln.
Pumpa upp tryck, och öppna nippeln tills trycket avtar, och stäng nippeln igen innan omtag tas på pedal eller handgrepp. Annars suger du tillbaka luften i systemet igen.
Tag helst hjälp av en kompis, så ni är två, blir jobbigt att trampa pedal och och öppna nipplar samtidigt.
Yay, onsdag!
Naäe, alla dagar känns jävligt najs nu bara...är det the final countdown?
mårning
För mycket Leffe?
För mycket Leffe Hur menar du nu?!
Hade tänkt lägga mig vid 10 men kom inte i säng förrän vid 12 o så var det dags att vakna igen 3:30.
I kväll SKA jag lägga mig i tid…
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |