Det är vad jag alltid har sagt: Gamlingar ska övervakas hårdare i trafiken då de bara ställer till bekymmer för oss andraEn blå/vit volvo följde efter med hela vägen hem till dörren nyss...fick visa kort och blåsa! DET KALLAR JAG PERSONLIG SERVICE!!!
Idag ska jag på en föreläsning om arbetsglädje
Undra om det är en pik från arbetsgivarn
En blå/vit volvo följde efter med hela vägen hem till dörren nyss...fick visa kort och blåsa! DET KALLAR JAG PERSONLIG SERVICE!!!
En blå/vit volvo följde efter med hela vägen hem till dörren nyss...fick visa kort och blåsa! DET KALLAR JAG PERSONLIG SERVICE!!!
Följde han med ända ifrån riksgränsen?
Vågar man sig ut om det finns en förvirrad norrländsk polis yrandes omkring i gbg-området..
Jo, när han kommer ner hit så... Inga renar och mer än en invånare per kvadratkilometer kan vara skrämmande för vissaVadå bara för att han är norrländsk är han förvirrad eller?
Jo, när han kommer ner hit så... Inga renar och mer än en invånare per kvadratkilometer kan vara skrämmande för vissa
Hur känner du dig just nu då?Men jag är väl ändå inte förvirrad
Hur känner du dig just nu då?
Dessutom är du ingen riktig norrlänning, du är ju semi-belgare och en kvarts göte och lite annat.
Jag har nu varit ute på en mindre promenad här i staden Jonsered och jag kan bara konstatera att vädret vi bjuds på en dag som denna inte är vad som önskas kan. Det man kan glädjas åt är att regndropparna har minskat lite i omfång men i övrigt är det helt råruttet. Jag bli bekymrad... Bekymrad blir jag.
Det är ju det jag har skrivitNu blir jag förvirrad igen, hade det inte varit enklare att skriva att vädret helt enkelt suger?
Det är ju det jag har skrivit
Jag har nu varit ute på en mindre promenad här i staden Jonsered och jag kan bara konstatera att vädret vi bjuds på en dag som denna inte är vad som önskas kan. Det man kan glädjas åt är att regndropparna har minskat lite i omfång men i övrigt är det helt råruttet. Jag bli bekymrad... Bekymrad blir jag.
Lite kanske, men det kändes braJo men du har ju ordbajsat ordentligt!
Det står ju Jonsered i texten kompisVar du tvungen att lägga upp en beskrivning på Göteborg?
Lite kanske, men det kändes bra
Det står ju Jonsered i texten kompis
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |