Då måste dem fan ha misshandlat din stackars väska ju!
Ja
Eller så var det nåt med flaskan.
Hörrö, förresten! Jag frågade dig en fråga här i spamtråden igår men inte fan har jag fått nåt svar
Och Johansson, vilken menade du? Var det Kwak?
Då måste dem fan ha misshandlat din stackars väska ju!
Ja
Eller så var det nåt med flaskan.
Hörrö, förresten! Jag frågade dig en fråga här i spamtråden igår men inte fan har jag fått nåt svar
Och Johansson, vilken menade du? Var det Kwak?
4-dagars?
Bagagehanteringspersonalen är väl inte direkt kända för att hantera väskorna varsamt. De kastar och slänger och har sig och får man en olycklig träff så går även schampot itu.Är det inte något med trycket också som gör att de kan pajja. Bagaget ligger inte tryckkabinen tror jag. En schampooflaska bör ju inte gå sönder av lite stötar annars (om den inte är av glas men det är väl sällan det är så hoppas jag).
Är det inte något med trycket också som gör att de kan pajja. Bagaget ligger inte tryckkabinen tror jag. En schampooflaska bör ju inte gå sönder av lite stötar annars (om den inte är av glas men det är väl sällan det är så hoppas jag).
Bagagehanteringspersonalen är väl inte direkt kända för att hantera väskorna varsamt. De kastar och slänger och har sig och får man en olycklig träff så går även schampot itu.
De gångerna jag har haft ömtåliga saker packar jag de i bubbelplast i mitten av väskan och försöker se till att det är mycket mjukt runt om som kan ta upp stötar. Men det går ju givetvis inte om man packar hela väskan full med vinflaskor så man knappt orkar lyfta den
Du berätta inte för Polisen att du kände mej va?
Vad sa dom då... bor du här?
Surdeg är
Det är kladdigt, luktar konstigt och smakar illa. Om man ställer en bunke på diskbänken jäser det dessutom över. Jättemycket över. Blä!
Jag har inte gjort något alls mer än att städa efter den sura degen. Det är min mor som är boven i dramat tror jagHar du försökt baka lr vad har du nu gjort?
Jessan borde stänga av sin "out of office" det var den 31:a igår
Jag som trodde att du inte ville ha en motardOjoj Det får bli på måndag...
Och så har man visst lagt handpenning på en motorcykel
Ojoj Det får bli på måndag...
Och så har man visst lagt handpenning på en motorcykel
Vart byter jag lösenord till MSN???
Det är nån som loggar in från en annan dator på min msn!!!!
Det gör du väl på hotmailen om du nu har de? www.hotmail.se
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |