Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Fan vad jag hattar göteborgstrafiken, köer överallt. Fem bilar som krockat i tunneln och stopp överallt. Fan håll er hemma :mad:

Jag har faktiskt försökt hålla mig hemma idag. Var bara tvungen att hämta min SH-tröja samt köpa mjölk...polisen var på mig direkt!!!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Jag har faktiskt försökt hålla mig hemma idag. Var bara tvungen att hämta min SH-tröja samt köpa mjölk...polisen var på mig direkt!!!

Du berätta inte för Polisen att du kände mej va? :rolleyes:

Vad sa dom då... bor du här? :D

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
vart e paser idag då....e han bakis elr?

Skulle jag vara bakis :va

Nejdå, jag har varit hos tandläkarn igen :gnissla

Fredag, äntligen :mad:

Jävla väder igår! Flyget blev en timma försenat så jag kom hem 00:30. Trött som fan efter att ha varit uppe sen 03:00 :mad:
Blev extra glad när jag märker att det droppar från resväskan på väg upp till lgheten :mad: En flaska rödvin och en schampoflaskjävel hade gått sönder :mad: Har ni provat att blanda schampo o rödvin? Det skär sig rejält och allt i hela väskan blir förbannat kladdigt :mad:

Kom i säng kvart över 1 och nu är hela toan o hallen full med geggiga kläder och skor och en kletig resväska. Fanns även lite :rolleyes: spår i trapphuset.

Jag är trött :trött

:pannkyss

Är alltid rädd att en flaska ska gå sönder när jag är ute o reser, har dock bara hänt en gång.

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Det är därför man dricker T-sprit ur 1l plastflaska, alternativt dunkabrännvin.

//K. Ortedalabo

Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag vill inte vara förkyld mer, idag rinner snuvan som neagarafallen, och halsen är som ett träsk... :(

Det va nån fulblandning i thét han gav mig igår på fikan tror jag :mad:

Det blir således ingen utgång ikväll, eller resterande dagar av helgen :(

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Eller så stoppar man ner flaskorna i strumpor så är det mindre risk att dem pajjar :)

det var bättre förr när man kunde ha spriten i handbagaget :nostalgisk

Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag hade den i såndär bubbelplast de har vindrutetorkarreglagen i när de kommer till fabriken o så låg det kläder runt också o så i en påse tillsammans med andra flaskor. :mad:

Då måste dem fan ha misshandlat din stackars väska ju!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...