För alla andra som ej hittat till Roh sidan så finns där fler bilder upplagda...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=65280&page=1&pp=20
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=65280&page=1&pp=20
Swedie skrev:Jag drömde inatt att jag kraschade hojen usch.. va jag kände mig rutten.
Vi har en film till på g.Skickar den till svensken när den e färdig så får han lägga upp den här.Du skulle varit med Micke....GSXR1100R skrev:Asballt att ni filmade, tankar för fullt, jag är skitavis
Webspy skrev:Bättre dröm än du brukar ha..... haha
Asball film, kul att ni ligger så nära varandra, det ger bra racingfeeling, synd att Sweedie körde ifrån dig ibland.Zmurfen skrev:Vi har en film till på g.Skickar den till svensken när den e färdig så får han lägga upp den här.Du skulle varit med Micke....
Zmurfen skrev:
jo men lägger du inte fuckoinlägg så tas det bort.Webspy skrev:Sluta ta bort mina inlägg - annars knäcker jag dina kåpglas - din bulle
Swedie skrev:Förövrigt har jag dina hjullager.
Jepp,det e bara o inse att man har mycket o lära,killen kör snyggt!GSXR1100R skrev:Asball film, kul att ni ligger så nära varandra, det ger bra racingfeeling, synd att Sweedie körde ifrån dig ibland.
Vad kostade kalaset då?
Swedie skrev:Fast din hoj har bra mycket mer mos lågt i registret så det gick inte att köra om ut på rakorna. Ska försöka fixa detta på nått sätt på min hoj. Har ett allmänt känt "dipp" i hästkrafter runt 6-7k, vilket är där man ligger ungefär när man körde på den där bana, så det blev lite problems ibland att få det där perfeka vridet ut. Helsystem skulle lösa detta, men det är inte värt pengarna anser jag. Får dreva istället.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|