Spanien - Fuente Alamo - Film

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
bmwjohan, jag testade ett par gånger att gå ner på 1an (då man trots allt kan komma upp i 170 på den växeln), men det blev så idiotiskt svårt att hålla ner framhjulet så jag sket i det. Jag skulle behövt gå upp cirka 2 kugg bak för att få det perfekt för den banan. Så detta är nått jag nu vet jag behöver investera i... lite nya drev o kedja.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
bmwjohan, jag testade ett par gånger att gå ner på 1an (då man trots allt kan komma upp i 170 på den växeln), men det blev så idiotiskt svårt att hålla ner framhjulet så jag sket i det. Jag skulle behövt gå upp cirka 2 kugg bak för att få det perfekt för den banan. Så detta är nått jag nu vet jag behöver investera i... lite nya drev o kedja.
170 på ettan :3freak

Ludde78

Sporthojsnörd
Gick med
17 May 2004
Hoj
Suzuki
Vilket britiskt Superbike team var det som var där, och vilken var föraren? Det lär väl knappast ha varit Michael Rutter på sin fabriks CBR 1000 i alla fall!?

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Ludde78 skrev:
Vilket britiskt Superbike team var det som var där, och vilken var föraren? Det lär väl knappast ha varit Michael Rutter på sin fabriks CBR 1000 i alla fall!?
Monstermob Ducati.
Dock var dem där o körde metra kit.

Patrese

Team Gull Racing
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
YZ 125
Hej alla glada och trevliga! Det glädjer mig att det verkar som ni har haft kul :) nu ligger korten ute på www.maxat-racing.com under photo/video; dom är tyvärr vattenstämplade så om ni vill ha några eller alla på en cd får ni höra av er till mig.( det tog 30 timmar att skjuta upp dom på min server från farsgubbens dator :huvet ) Ikväll bär det av hem till Sverige för lite julfirande men lite nya tester i slutet av januari är redan planerat.. GOD JUL
MVH RR Team Gull-racing/ Anders

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Mr K skrev:
Allvar ...... hur full var du då? :va

Nu e det så att sweedie har fel,den gör inte 170 på ettan. Däremot så gör den 168 km/h. Dem 2 sista kan ju iofs komma genom mindre slitet däck,när jag testade så var bakdäcket slut. :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Mr K skrev:
Allvar ...... hur full var du då? :va
Full för att jag inte kunde få den att inte wheela eller? Det var ut ur kurvan innan målrakan. Allvarliga problem att hålla ner framändan. Det gick inte att få nån jämn acceleration.

Kristian Salö

Kristian Salö
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
GSX-R1000
Patrese skrev:
Hej alla glada och trevliga! Det glädjer mig att det verkar som ni har haft kul :) nu ligger korten ute på www.maxat-racing.com under photo/video; dom är tyvärr vattenstämplade så om ni vill ha några eller alla på en cd får ni höra av er till mig.( det tog 30 timmar att skjuta upp dom på min server från farsgubbens dator :huvet ) Ikväll bär det av hem till Sverige för lite julfirande men lite nya tester i slutet av januari är redan planerat.. GOD JUL
MVH RR Team Gull-racing/ Anders

Tack för en trevlig vecka grabbar!
Mycket körning = mycket kul!
Lycka till vidare med Metrakit hojarna och satsningen vidare. Nästa år siktar vi på en ännu större bana, eller hur? :Bugar

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept