sporthojsfarmor
aka Bikerwoman
Bra, då är vi överrens igen. På tal om skinnställsslinka så börjar jag tänka på julmat...mmmmmm juulskinka, med senap och julknäckebröd. Slurp
Jag börjar bli allvarligt oroad för dig min käre Watson om det enda du tänker på är julskinka när du hör ordet skinnställsslinka... hur är det fatt?
Behövs det månne en träff med det täcka könet för att du ska tänka på annat än födoämnen?
Vi tycks behöva en åklagare... Kan du tänka dig?? Ditt första uppdrag blir att reda ut historierna kring BusAnna, hon verkar ha hamnat lite i klistret. Jag som spaningsledare kan inte ta ställning i fallet än då jag inte hört hennes s.k vittnen. Har lite tajt schema idag med teambuildning o annat så du kanske kan kolla med dom där MissA, Pippi, Emma o allt vad dom hette? Återkom med besked innan kl 16 då jag går hem för dagen.
/Chifen
SJÄLVKLART tar jag på mig rollen som åklagare, är gärna domare, jury och bödel på en gång när jag ändå är i farten!
Angående Anna.... var det inte Larzons klister hon hade fastnat i och inte Karlssons? ...eller har jag massuppfittat det hela
Last edited: