Spaningsledningen rapporterar

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Bra, då är vi överrens igen. På tal om skinnställsslinka så börjar jag tänka på julmat...mmmmmm juulskinka, med senap och julknäckebröd. Slurp

Jag börjar bli allvarligt oroad för dig min käre Watson om det enda du tänker på är julskinka när du hör ordet skinnställsslinka... hur är det fatt?
Behövs det månne en träff med det täcka könet för att du ska tänka på annat än födoämnen?:confused:

Vi tycks behöva en åklagare... Kan du tänka dig?? Ditt första uppdrag blir att reda ut historierna kring BusAnna, hon verkar ha hamnat lite i klistret. Jag som spaningsledare kan inte ta ställning i fallet än då jag inte hört hennes s.k vittnen. Har lite tajt schema idag med teambuildning o annat så du kanske kan kolla med dom där MissA, Pippi, Emma o allt vad dom hette? Återkom med besked innan kl 16 då jag går hem för dagen.
/Chifen

SJÄLVKLART tar jag på mig rollen som åklagare, är gärna domare, jury och bödel på en gång:kulspruta när jag ändå är i farten!

Angående Anna.... var det inte Larzons klister hon hade fastnat i och inte Karlssons? ...eller har jag massuppfittat det hela:va

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Well bagaren, spaningsledningen took a picture of you and your girlfriend in fotokurvan in lördags.

Perhaps its a språkförbistring but this is not what we mean by bomba bulten. But its clearly love Balkan style! :tummenupp

Dad%20of%20the%20Year%20Pic1.jpg

Jag vill hävda att det där är en alldeles korrekt könsfördelning.
Enda skillnaden är att jag precis slutat röka och slipper således bära en cigg i min hand :yoparty

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag vill hävda att det där är en alldeles korrekt könsfördelning.
Enda skillnaden är att jag precis slutat röka och slipper således bära en cigg i min hand :yoparty

Varför bär hon på ett jävla fågelbo?

Och hur stor var sparven som byggde fanskapet?

:confused:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Varför bär hon på ett jävla fågelbo?

Och hur stor var sparven som byggde fanskapet?

:confused:

Din dumme fan !
Ser du inte att det är ett kolektivboende för alla hönsen i tråden.
Bagaren är en generös blatte som vi visa sann integrationsanda och "dra sitt strå till stacken".
Fler juggar som han.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Din dumme fan !
Bagaren är en generös blatte som vi visa sann integrationsanda och "dra sitt strå till stacken".
Fler juggar som han.

Var ska det sitta? Får alla plats?

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag börjar bli allvarligt oroad för dig min käre Watson om det enda du tänker på är julskinka när du hör ordet skinnställsslinka... hur är det fatt?
Behövs det månne en träff med det täcka könet för att du ska tänka på annat än födoämnen?:confused:

Ja, det kan ligga nåt i det... :Ligga någon ? Jag är inte sugen på julskinka, det var en felsägning...

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Din dumme fan !
Fler juggar som han.

Tja, det är ju ett jävla kacklande, det har du rätt i förvisso..

Var ska det sitta? Får alla plats?

Någonstans med översikt över omgivningen, så att de har något att prata om. :tummenupp

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Nej nej, det där var resterna från det att hon rakade benen :gnissla
Som tur var så var armhålorna fixade veckan innan!

Känns det som att jag är OT nu?????

Jaså? Och en brasiliansk vaxning är likställt med skogsskövling i Amazonas eller?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det vet jag. Pucken, baby, bend over! :cdevil

Du, inte en om min dam tittar på mig med grym sängkammarblick och hystar ur sig den befallningen så visar jag kompostluckan för det !

Nu ska jag skicka ut mina sekretagenter för att samla in fler avslöjanden ang. Larzons och Bagarens skumma beteenden.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Nu är det fanimej dags att hönsen blir plockade...:gnissla

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Fick jag vara åklagare, domare och bödel eller? Längtar efter att få ta fram giljotinen juh!

Se dig som tillsvidare anställd, tycker bevis och anklagelser fladdrat iväg lite på senare dar. Behövs någon som strukturerar upp allt igen. Har vi ens några misstänkta eller var det bara lösa rykten??

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Se dig som tillsvidare anställd, tycker bevis och anklagelser fladdrat iväg lite på senare dar. Behövs någon som strukturerar upp allt igen. Har vi ens några misstänkta eller var det bara lösa rykten??

...jaha... måste man ha bevis också menar du för att få hugga halsen av folk:confused: Hoppsan...tänkte inte på det...
men ska genast sätta igång med insamlandet av konkreta bevis!
Tror faktiskt att jag kan börja redan i morgon genom att spana på individer i denna grupp:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4913142#post4913142

När ska vi diskutera lönen då?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras