sporthojsfarmor
aka Bikerwoman
För att han hänger med mig nu. Med betoning på hänger.
Vad köper du för kupstorlek åt honom?
Behöver lite internt efterlysa en vovve för utlåning på obestämd framtid. Det ryktas om att i fallet "fiskolja + fröken U" så är ett villa köp på gång och enligt egna spaningar som gjorts så äger paret redan en volvo. Ännu oklart om bilen är mannens, kvinnans eller bådas. Är man så här nära de tre "v":na så bör man nog se upp. Vi i spaningsledningen börjar tycka att detta anses som ett mycket oansvarigt beteende!! Hundförslag tas tacksamt emot via PM
Vad köper du för kupstorlek åt honom?
Behöver lite internt efterlysa en vovve för utlåning på obestämd framtid. Det ryktas om att i fallet "fiskolja + fröken U" så är ett villa köp på gång och enligt egna spaningar som gjorts så äger paret redan en volvo. Ännu oklart om bilen är mannens, kvinnans eller bådas. Är man så här nära de tre "v":na så bör man nog se upp. Vi i spaningsledningen börjar tycka att detta anses som ett mycket oansvarigt beteende!! Hundförslag tas tacksamt emot via PM
Är det så att den "matematiska formeln" ägnar sig åt vänster prassel??? För visst är det hennes hoj?? Den till höger..
Vad jag vet så kör "fisken lax" en grön hoj, eller har han lackat om för att tro att de ska få vara ifred? GLÖM DET!!
Spaningsledningen ser ALLT!!!
HAHAHAHA, allt i den här tråden är fullständigt fantastiskt roligt, har precis ägnat en kvart åt att bara skratta, med och åt folk! Mera för bövelen!
Jag håller inne med mina observationer!
Alltså jag vet att de planerade att stjäla en valp en gång på Sveavägen när "lax" diskuterade nationalekonomi med en tidningsförsäljare.
Annars tycker jag att Sporthojsfarmors vissekatt passar dem bra, den verkar också totalt oanständig!
Alltså man blir ju illamående!! Vissa kanske bara ser två hojar parkerade, men vi som vart med ett tag kan ju tolka bilden. Parkerade hojar i ett skogsbryn, förarna har dragit sig in i skogen, ifred från insyn. Och väl där, nej, nej, hemska tanke, den här ständiga omoralen bryter ner mig, jag klarar inte mer snart!
Asså jag drunknar i jobb, men det är ju jag som är ansvarig för bildbanken den här veckan så jag får väl fixa det. Vi tar det lite pö om pö. Först ut är Lorden:
Meh! Du lovade ju att dom bilderna skulle stanna i ditt "privata arkiv", annars hade jag aaaldrig ställt upp som modell...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.
Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer om skinnställslinkor vs sedliga goretexflickor, men sanning, gott folk är denna:
Har Anna blivit blondis nu? Eller fejkblondis i alla fall?
Vår strategi är att hänga ut först, ta reda på om det stämmer sen. Tänker du tvärtom?
Meh! Du lovade ju att dom bilderna skulle stanna i ditt "privata arkiv", annars hade jag aaaldrig ställt upp som modell...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.
Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer om skinnställslinkor vs sedliga goretexflickor, men sanning, gott folk är denna:
Man röjer inte en spanares identitet på det där sättet! Nu kommer ju alla som har TV1000 veta vem jag är!
För övrigt måste jag berömma mig själv, värsta racerbruden ju! Lätt böjda armar, lätt framåtlutad, och med en stadig förankring runt kraftpaketet!
...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.
Vem har sagt att jag röstar vänster??Är det så att den "matematiska formeln" ägnar sig åt vänster prassel??? (...) Vad jag vet så kör "fisken lax" en grön hoj (...) Vi kanske stött på varandra i år
PRECIS vad jag direkt tänkte på! Vem tar bilen till Sveavägen ikväll...?Alltså jag vet att de planerade att stjäla en valp en gång på Sveavägen när "lax" diskuterade nationalekonomi med en tidningsförsäljare.
Urk... Var du där och insöp atmosfären alltså? Hur skulle du annars veta så väl menar jag.fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.
Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer med sina skinkor
Ja, men nåt skit ska väl killen få om han är för snabb. En knogmacka är väl inte så mycket att bråka om.Jo men vi har ju helt klart märkt att det kan slå tillbaka mot en själv om man är för snabb.
Och vad är det som säger att en grön hoj inte kan försvinna i grönska??
Och vem är du att anklaga andra för "prassel" när du t o m listar upp alla dina flirtställen??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|