Spaningsledningen rapporterar

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Behöver lite internt efterlysa en vovve för utlåning på obestämd framtid. Det ryktas om att i fallet "fiskolja + fröken U" så är ett villa köp på gång och enligt egna spaningar som gjorts så äger paret redan en volvo. Ännu oklart om bilen är mannens, kvinnans eller bådas. Är man så här nära de tre "v":na så bör man nog se upp. Vi i spaningsledningen börjar tycka att detta anses som ett mycket oansvarigt beteende!! Hundförslag tas tacksamt emot via PM

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Behöver lite internt efterlysa en vovve för utlåning på obestämd framtid. Det ryktas om att i fallet "fiskolja + fröken U" så är ett villa köp på gång och enligt egna spaningar som gjorts så äger paret redan en volvo. Ännu oklart om bilen är mannens, kvinnans eller bådas. Är man så här nära de tre "v":na så bör man nog se upp. Vi i spaningsledningen börjar tycka att detta anses som ett mycket oansvarigt beteende!! Hundförslag tas tacksamt emot via PM

Mycket oansvarigt!! Därför tycker jag att de bör börja med en katt sålänge!! Jag har en som går på kokain till utlåning, kan det tänkas duga sålänge?

Bifogat

• DSC_0777.JPG
    DSC_0777.JPG
    126.3 KB · Visningar: 56

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Är det så att den "matematiska formeln" ägnar sig åt vänster prassel??? :va För visst är det hennes hoj?? Den till höger..
Vad jag vet så kör "fisken lax" en grön hoj, eller har han lackat om för att tro att de ska få vara ifred? GLÖM DET!!
Spaningsledningen ser ALLT!!! :fakta

Bifogat

• retta.jpg
    retta.jpg
    134 KB · Visningar: 88

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Alltså jag vet att de planerade att stjäla en valp en gång på Sveavägen när "lax" diskuterade nationalekonomi med en tidningsförsäljare.

Annars tycker jag att Sporthojsfarmors vissekatt passar dem bra, den verkar också totalt oanständig!

Är det så att den "matematiska formeln" ägnar sig åt vänster prassel??? :va För visst är det hennes hoj?? Den till höger..
Vad jag vet så kör "fisken lax" en grön hoj, eller har han lackat om för att tro att de ska få vara ifred? GLÖM DET!!
Spaningsledningen ser ALLT!!! :fakta

Alltså man blir ju illamående!! Vissa kanske bara ser två hojar parkerade, men vi som vart med ett tag kan ju tolka bilden. Parkerade hojar i ett skogsbryn, förarna har dragit sig in i skogen, ifred från insyn. Och väl där, nej, nej, hemska tanke, den här ständiga omoralen bryter ner mig, jag klarar inte mer snart!

Last edited:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
HAHAHAHA, allt i den här tråden är fullständigt fantastiskt roligt, har precis ägnat en kvart åt att bara skratta, med och åt folk! Mera för bövelen!
Jag håller inne med mina observationer!

BusAnna

&#1729;&#1605;&#1740;&#1588;&#1729; &#1570;&#1582;
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
HAHAHAHA, allt i den här tråden är fullständigt fantastiskt roligt, har precis ägnat en kvart åt att bara skratta, med och åt folk! Mera för bövelen!
Jag håller inne med mina observationer!

NEJ! Ös på bara! :tummenupp

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Alltså jag vet att de planerade att stjäla en valp en gång på Sveavägen när "lax" diskuterade nationalekonomi med en tidningsförsäljare.

Annars tycker jag att Sporthojsfarmors vissekatt passar dem bra, den verkar också totalt oanständig!

Alltså man blir ju illamående!! Vissa kanske bara ser två hojar parkerade, men vi som vart med ett tag kan ju tolka bilden. Parkerade hojar i ett skogsbryn, förarna har dragit sig in i skogen, ifred från insyn. Och väl där, nej, nej, hemska tanke, den här ständiga omoralen bryter ner mig, jag klarar inte mer snart!

Ni har väl hört talas om Dogging??? Det är där Vovven kommer in!
Sånt pågår i våra svenska skogsbryn gott folk... upp till kamp:yoparty

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Asså jag drunknar i jobb, men det är ju jag som är ansvarig för bildbanken den här veckan så jag får väl fixa det. Vi tar det lite pö om pö. Först ut är Lorden:

Meh! Du lovade ju att dom bilderna skulle stanna i ditt "privata arkiv", annars hade jag aaaldrig ställt upp som modell...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.

Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer om skinnställslinkor vs sedliga goretexflickor, men sanning, gott folk är denna: :skrämd

Bifogat

• big_ass.jpg
    big_ass.jpg
    57.5 KB · Visningar: 71

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Meh! Du lovade ju att dom bilderna skulle stanna i ditt "privata arkiv", annars hade jag aaaldrig ställt upp som modell...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.

Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer om skinnställslinkor vs sedliga goretexflickor, men sanning, gott folk är denna: :skrämd

Har Anna blivit blondis nu? Eller fejkblondis i alla fall? :va

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Har Anna blivit blondis nu? Eller fejkblondis i alla fall? :va

Hon har ju såklart försökt att nödtorftigt maskera sig för att villa bort övriga spanare, men eftersom hon alltid brukar strippa på personalfesterna känner alla spanare igen hennes fylliga aktre företräden.:arsele

Däremot är "brun utan sol" killen som kör oidentifierad...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att han hänger med mig nu. :tuttar Med betoning på hänger. :hihi

Vår strategi är att hänga ut först, ta reda på om det stämmer sen. Tänker du tvärtom?

Jo men vi har ju helt klart märkt att det kan slå tillbaka mot en själv om man är för snabb. :död

BusAnna

&#1729;&#1605;&#1740;&#1588;&#1729; &#1570;&#1582;
Gick med
24 Apr 2010
Hoj

:mad: Man röjer inte en spanares identitet på det där sättet! Nu kommer ju alla som har TV1000 veta vem jag är!

För övrigt måste jag berömma mig själv, värsta racerbruden ju! Lätt böjda armar, lätt framåtlutad, och med en stadig förankring runt kraftpaketet! :yoparty

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
:mad: Man röjer inte en spanares identitet på det där sättet! Nu kommer ju alla som har TV1000 veta vem jag är!

För övrigt måste jag berömma mig själv, värsta racerbruden ju! Lätt böjda armar, lätt framåtlutad, och med en stadig förankring runt kraftpaketet! :yoparty

En såkallad "reach around"?

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
...Men ok, är det så spelet ska spelas får jag kvittera med en bild ur spaningsarkivet på fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.

Hon försöker nästla sig in hos Alibaba med de fyrtio rövarna. Att penetrera organisationen som det så fint heter.

EDIT: Alibaba misstänks nu för överdriven dasspapers- konsumtion.

Last edited:

R5+1

Guest
Är det så att den "matematiska formeln" ägnar sig åt vänster prassel??? (...) Vad jag vet så kör "fisken lax" en grön hoj (...) Vi kanske stött på varandra i år
Vem har sagt att jag röstar vänster??
Och vad är det som säger att en grön hoj inte kan försvinna i grönska??
Och vem är du att anklaga andra för "prassel" när du t o m listar upp alla dina flirtställen??
Hah! :D :arsele

PRECIS vad jag direkt tänkte på! :mad: Vem tar bilen till Sveavägen ikväll...?

fröken Skenhelig själv, AKA BusAnna.
Hon har ju som bekant försökt lägga rökridåer med sina skinkor
Urk... Var du där och insöp atmosfären alltså? Hur skulle du annars veta så väl menar jag. :D

Jo men vi har ju helt klart märkt att det kan slå tillbaka mot en själv om man är för snabb. :död
Ja, men nåt skit ska väl killen få om han är för snabb. En knogmacka är väl inte så mycket att bråka om. :va

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Och vad är det som säger att en grön hoj inte kan försvinna i grönska??

Och detta ska vi alltså tolka som att en grön hoj fanns med undangömd i grönskan. Tack för erkännandet :tummenupp

Och vem är du att anklaga andra för "prassel" när du t o m listar upp alla dina flirtställen??

Listar upp MINA flirtställen?? Hur menar du nu?? Jag flirtar inte, nunna vettu, jag bara spanar..

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
...är det någon mer än jag som bevittnade en viss man med prickig liten väska som hårdraggade på en viss högutbildad flicka med fläta??

Detta måste genast gås till botten med tycker jag, kan spaningsledningen rapportera in om detta tilltag kan ha fångats på bild:confused:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati