Spaningsledningen rapporterar

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
...är det någon mer än jag som bevittnade en viss man med prickig liten väska som hårdraggade på en viss högutbildad flicka med fläta??

Detta måste genast gås till botten med tycker jag, kan spaningsledningen rapportera in om detta tilltag kan ha fångats på bild:confused:

Jag som just tänkte fråga om det borrats efter nån bäverolja, men detta kanske har högre prio?:D

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
...är det någon mer än jag som bevittnade en viss man med prickig liten väska som hårdraggade på en viss högutbildad flicka med fläta??

Detta måste genast gås till botten med tycker jag, kan spaningsledningen rapportera in om detta tilltag kan ha fångats på bild:confused:

Samme person som även synts till med en GULDVÄSKA?

Bifogat

• ivRvi-51c1b36437f3dae7c7fdcde45a8158eb-resize.jpg
    ivRvi-51c1b36437f3dae7c7fdcde45a8158eb-resize.jpg
    221.4 KB · Visningar: 129

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Satan.. Du höll ett skapligt tempo på Ringen, men inte fan såg jag att du kört så fort att ansiktet blåst av. :va

Jag har alltid misstänkt att den där killen har nåt fuffens för sig! Han kanske egentligen är John Travolta?? Face off liksom. Stämmer ju riktigt bra med dom där överflödskilona han släpar på! :D

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag har alltid misstänkt att den där killen har nåt fuffens för sig! Han kanske egentligen är John Travolta?? Face off liksom. Stämmer ju riktigt bra med dom där överflödskilona han släpar på! :D

När man blir fet får man köpa hoj med mer vrid helt enkelt.

jaså, var du där?

Men för FAN Jerker du kan ju inte avslöja din identitet hur som helst!

Blev ju outad ju :huvet

Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05

Ja han och herr Atkins har ju stämt träff har man hört ;-)

ps.. jag fick i alla fall provklämma lite på fläsket igår och det var en mjuk skön upplevelse måste jag erkänna..

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ja, det va ju faktiskt en Fröken som smög iväg i skymundan med en herre och en annan kunde ju inte låta bli att smyga efter och dokumentera det hela. Förstod dock inte vad som hände sen när jag ser henne senare i ett förtroligt samtal med en annan då mycket yngre herre. :nicka:5sure

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Ja, det va ju faktiskt en Fröken som smög iväg i skymundan med en herre och en annan kunde ju inte låta bli att smyga efter och dokumentera det hela. Förstod dock inte vad som hände sen när jag ser henne senare i ett förtroligt samtal med en annan då mycket yngre herre. :nicka:5sure

...har du sagt a så får du ju säga b och c! Skicka gärna bildbevisen till åklagaren..

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Finns dock ingen lag på att vittna vad jag vet...behåller nog bevisen för mig själv ett tag då det kan inkräkta på spaningsledningens arbete.

Gör som vi brukar, kasta bara lite antydningar vilt omkring dig så hajjar ingen nåt ändå. :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati