Spaningsledningen rapporterar

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Dagens höjdpunkter:frukost med en härlig tjej, hojen mappad, nya däck, men inte minst grannens kommentar:
-Var kör man med en sån där hoj (Monster), i skogen?
-I skogen, hur menar du nu?
-Ja, avgasrören sitter ju så högt upp.

Hittade detta i en annan tråd här på sporthoj och det fick mig verkligen att fundera. Jag känner till ett uttryck som börjar "I de lugnaste vatten..." Vad hände här? Allas vår Sportbike har varit lite passiv den senaste tiden, kan det ha och göra med denna plötsliga relation? Då mina medarbetare tycks roa sig med annat än sitt arbete så passar han på att utnyttja tillfället.

Vem är detta kvinnliga sällskap? Kör hon också hoj? Eller var det bara ett krogragg från kvällen innan som stannade på frukost? Var Sportbike med på AW-ölen? Träffades de redan där? Många frågetecken kvarstår och vi ber nu allmänheten om hjälp i detta ouppklarade fall.

Han är listig som en räv denna karl så jag ber övriga i spaningsledningen att ta er an detta fall med största försiktigthet och diskretion.

Källa: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4960890&postcount=10272

Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Ett nytt fall för spaningstråden att lösa.

Dom sågs i en automobil på skogis och rosenhill.
Mrs hade en brun skinnjacka och mr hade på sig en svart kofta med ett hjärta vid bröstet.
Jag lyckades överhöra att dom skulle hem och "hantverka". Inget grönt inblandat denna gång...

Har fått ett tipps om att även föraren till automobilen är inblandad i "hantverkandet". Ni alla vet vad det betyder. TREKANT!!!1 NÄä nu har perversionen på sporthoj tagits till en ny nivå. från oskyldiga mc-turer på tumand hand till gangbang och "hantverkande" :mad:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en

Mrs hade en brun skinnjacka och mr hade på sig en svart kofta med ett hjärta vid bröstet.
Jag lyckades överhöra att dom skulle hem och "hantverka". Inget grönt inblandat denna gång...

Har fått ett tipps om att även föraren till automobilen är inblandad i "hantverkandet". Ni alla vet vad det betyder. TREKANT!!!1 NÄä nu har perversionen på sporthoj tagits till en ny nivå. från oskyldiga mc-turer på tumand hand till gangbang och "hantverkande" :mad:

Jaha, och? Det är väl allmänt känt att hantverkare är sexgalningar...förutom jag, för jag har en grön hoj.:banana

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Ja. O ni frös pitten av er i kylan. Losers :D

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer

När jag råkade nämna för en viss person att man får ligga om man kör Ducati yppade hon att det får man minsann ändå! Så jag kan inte tolka det på annat sätt än precis som du skriver. Trekant.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Faktum är att det blev en massa svett o flås. Tyvärr hade damen i fråga inte rätt verktyg så man fick inte upp den riktigt. Hon skulle kalla in en bättre kille. Ngn hantverkare som kör grönt tror jag skulle få avsluta jobbet.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Här är en som är riktigt snuskig...:D

Bifogat

• fuck.JPG
    fuck.JPG
    27.6 KB · Visningar: 53

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Faktum är att det blev en massa svett o flås. Tyvärr hade damen i fråga inte rätt verktyg så man fick inte upp den riktigt. Hon skulle kalla in en bättre kille. Ngn hantverkare som kör grönt tror jag skulle få avsluta jobbet.

Utan att känna till något om just det här fallet så kan jag säga att det nog varit aktuellt med en annan hantverkare som kör grönt om inte detta chockerande faktum uppdagats:

Jaha, och? Det är väl allmänt känt att hantverkare är sexgalningar...förutom jag.

Nej, han är nog inte aktuell längre. Gissar jag. :D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
När jag råkade nämna för en viss person att man får ligga om man kör Ducati yppade hon att det får man minsann ändå!

Men den där vissa personen måste nog lära sig när tiga är bättre än att tala. Hon hade ju halva inne hos geggmoppegubbarna! :tuttar
Ända tills hon yttrade "Ja, köra geggmoppe ser ju inte ut att vara en modesport precis?" :huvet:huvet

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)

Inte ens fälgnyckeln från bilen dög. Den gick trögare än vanligt.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Inte ens fälgnykckeln från bilen dög. Den gick trögare än vanligt.

Alltså jag är en ganska liberal tjej, folk får väl hålla på bäst dom vill. Men när ni började sätta på svarta handskar, hämta fälgnycklar, fetta in och sen hänga upp varandra över dörrar, då kände till och med jag att det fick vara nog! :skrämd

Bifogat

• jerker.jpg
    jerker.jpg
    13 KB · Visningar: 51
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring