Avsaknad av snabba dementier, från en person som brukar dementera snabbt, är en bekräftelse i sig.
Tystnad talar också.
JAG HAR ETT JOBB ATT SKÖTA!! Fan inte nog med att man ska rädda världen, man ska reda ut era tankevurpor också!!
Detta annonyma tips inkom just till till spaningsledningen...
Kom inte "Z" in med lite för bra timing? Typ fem minuter efter "A".
Jo, men A dök upp på Donken efter ett samtal med S. Sen kom Z. Om A + Z = sant så skulle de kommit samtidigt.
Indiciekedja:
Z kom efter A. För A bor närmre donk än Z gör. Men Z fick antagligen ett samtal från Donken i ungefär samma veva som A fick det. Så vem ringde Z?
Inte var det A iallafall, hade din teori stämt hade hon ju kunnat knuffa på Z. Alltså ringde nån annan Z, nån som verkligen ville träffa Z.
A hade ju inte ens varit ute och kört så hon hade ju kunnat hänga med Z hela kvällen om det varit så.
Mer troligt att den som ringde ner Z inte kunnat spendera kvällen med honom då hon varit upptagen. Kanske på gruppkörning...
Right back at you!
Presskommuniké:
Inom Justitiedepartementet ser vi nu med ökad oro på utvecklingen inom spaningsledningen. De upprepade anklagelserna mot ledande personer inom spaningsledningen börjar nu bli så talrika att dessa inte längre kan ignoreras. Då utpekade inom spaningsledningen ej längre svarar på anklagelser har vi skäl att misstänka grava missförhållanden.
Huvudsakliga utredningspunkter just nu:
* Vidlyftigt bruk av skattepengar vid fik-mingel, i huvudsakligt i syfte att snärja oskyldiga bikers och locka dessa till osedlighet.
* Att locka till buskörning på allmän väg genom att bära tröjor med provocerande budskap, och därigenom locka osäkra manliga bikers till olämpligt trafikbeteende.
* Att utgöra en destabiliserande kraft i samhället, genom att gömma sig bakom en fasad av oskyldig flickaktighet i sitt tvivelaktiga värv.
* Att genom sin särställning i samhället tilltvinga sig tjänster av typen hojtvätt, kedjesmörjning, montage av tank tredz m.m.
Så vitt vi kan bedöma så har den yngre delen av spaningsledningen
ännu inte sjunkit så djupt ner i denna korruption, varför de fortfarande måste tillskrivas ett visst mått av trovärdighet, om de ger sig tillkänna och kommer ut i offentligheten och berättar om missförhållandena.
För att bringa rätsida på denna rättsröta ber vi nu också allmänheten inkomma med information om ni har varit utsatta ovan nämnd verksamhet. Vad vi kan förstå så är det talrika manliga bikers som har blivit lurade.
Ragge, min vän. Du är bättre på cykelkedjor än på beviskedjor. Jag förlåter dig.
Men passa dig för de unga flickorna. De förvrider bevisligen huvudet på dig. Motvilligt måste jag ge dem en eloge.
Jag trodde jag var proffs på att linda pojkar runt lillfingret. I ljuset av detta måste jag dock erkänna att jag är en satans amatör.