Spaningsledningen rapporterar

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Annonymt tips...

Detta annonyma tips inkom just till till spaningsledningen...

Kom inte "Z" in med lite för bra timing? Typ fem minuter efter "A".

"A" måste påminnas om att hon skall ner till Donken. Öhh ja visst ja...

"A" hinner plötsligt inte åka med på onsdagskörningen...men man har minsann tid att spamma.

"Z" har varit och är trött. Har varit och kört bana hela dagen, heter det. Har precis kommit hem, heter det. Undra vilken bana vi egentligen talar om.

MYCKET Misstänktsamt!

Frågeställningen är:
Gjorde någon på Sveavägen eller övriga delar av staden några fler iaktagelser?

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Avsaknad av snabba dementier, från en person som brukar dementera snabbt, är en bekräftelse i sig.:fakta :)

Tystnad talar också. :mattias

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Presskommuniké:

Presskommuniké:

Inom Justitiedepartementet ser vi nu med ökad oro på utvecklingen inom spaningsledningen. De upprepade anklagelserna mot ledande personer inom spaningsledningen börjar nu bli så talrika att dessa inte längre kan ignoreras. Då utpekade inom spaningsledningen ej längre svarar på anklagelser har vi skäl att misstänka grava missförhållanden.

Huvudsakliga utredningspunkter just nu:

* Vidlyftigt bruk av skattepengar vid fik-mingel, i huvudsakligt i syfte att snärja oskyldiga bikers och locka dessa till osedlighet.

* Att locka till buskörning på allmän väg genom att bära tröjor med provocerande budskap, och därigenom locka osäkra manliga bikers till olämpligt trafikbeteende.

* Att utgöra en destabiliserande kraft i samhället, genom att gömma sig bakom en fasad av oskyldig flickaktighet i sitt tvivelaktiga värv.

* Att genom sin särställning i samhället tilltvinga sig tjänster av typen hojtvätt, kedjesmörjning, montage av tank tredz m.m.

Så vitt vi kan bedöma så har den yngre delen av spaningsledningen
ännu inte sjunkit så djupt ner i denna korruption, varför de fortfarande måste tillskrivas ett visst mått av trovärdighet, om de ger sig tillkänna och kommer ut i offentligheten och berättar om missförhållandena.

För att bringa rätsida på denna rättsröta ber vi nu också allmänheten inkomma med information om ni har varit utsatta ovan nämnd verksamhet. Vad vi kan förstå så är det talrika manliga bikers som har blivit lurade.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Avsaknad av snabba dementier, från en person som brukar dementera snabbt, är en bekräftelse i sig.:fakta :)

Tystnad talar också. :mattias

JAG HAR ETT JOBB ATT SKÖTA!! Fan inte nog med att man ska rädda världen, man ska reda ut era tankevurpor också!! :mad:

Detta annonyma tips inkom just till till spaningsledningen...

Kom inte "Z" in med lite för bra timing? Typ fem minuter efter "A".

Jo, men A dök upp på Donken efter ett samtal med S. Sen kom Z. Om A + Z = sant så skulle de kommit samtidigt. :va

Indiciekedja:
Z kom efter A. För A bor närmre donk än Z gör. Men Z fick antagligen ett samtal från Donken i ungefär samma veva som A fick det. Så vem ringde Z?
Inte var det A iallafall, hade din teori stämt hade hon ju kunnat knuffa på Z. Alltså ringde nån annan Z, nån som verkligen ville träffa Z.
A hade ju inte ens varit ute och kört så hon hade ju kunnat hänga med Z hela kvällen om det varit så.
Mer troligt att den som ringde ner Z inte kunnat spendera kvällen med honom då hon varit upptagen. Kanske på gruppkörning... :D

Right back at you!
:yoparty

Presskommuniké:

Inom Justitiedepartementet ser vi nu med ökad oro på utvecklingen inom spaningsledningen. De upprepade anklagelserna mot ledande personer inom spaningsledningen börjar nu bli så talrika att dessa inte längre kan ignoreras. Då utpekade inom spaningsledningen ej längre svarar på anklagelser har vi skäl att misstänka grava missförhållanden.

Huvudsakliga utredningspunkter just nu:

* Vidlyftigt bruk av skattepengar vid fik-mingel, i huvudsakligt i syfte att snärja oskyldiga bikers och locka dessa till osedlighet.

* Att locka till buskörning på allmän väg genom att bära tröjor med provocerande budskap, och därigenom locka osäkra manliga bikers till olämpligt trafikbeteende.

* Att utgöra en destabiliserande kraft i samhället, genom att gömma sig bakom en fasad av oskyldig flickaktighet i sitt tvivelaktiga värv.

* Att genom sin särställning i samhället tilltvinga sig tjänster av typen hojtvätt, kedjesmörjning, montage av tank tredz m.m.

Så vitt vi kan bedöma så har den yngre delen av spaningsledningen
ännu inte sjunkit så djupt ner i denna korruption, varför de fortfarande måste tillskrivas ett visst mått av trovärdighet, om de ger sig tillkänna och kommer ut i offentligheten och berättar om missförhållandena.

För att bringa rätsida på denna rättsröta ber vi nu också allmänheten inkomma med information om ni har varit utsatta ovan nämnd verksamhet. Vad vi kan förstå så är det talrika manliga bikers som har blivit lurade.

Ragge, min vän. Du är bättre på cykelkedjor än på beviskedjor. Jag förlåter dig. :krama
Men passa dig för de unga flickorna. De förvrider bevisligen huvudet på dig. Motvilligt måste jag ge dem en eloge.:Bugar Jag trodde jag var proffs på att linda pojkar runt lillfingret. I ljuset av detta måste jag dock erkänna att jag är en satans amatör. :huvet

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jo, men A dök upp på Donken efter ett samtal med S. Sen kom Z. Om A + Z = sant så skulle de kommit samtidigt. :va

Inte nödvändigtvis då spaningsledning vet lite om att vara diskret och infiltrera. Att komma samtidigt vore ju lite amatörmässigt!

A hade ju inte ens varit ute och kört så hon hade ju kunnat hänga med Z hela kvällen om det varit så.

Om detta var ditt starkaste argument så är jag hemskt ledsen damen men genom att varken Z eller A var på gruppkörningen så är ju det mest sannolika att de tillbringade kvällen på annat håll... förmodligen tillsammans... A dök upp först och sa givetvis till Z "okej, du åker ca 5 min efter mig dit så fattar ingen"

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Men stumpan... Vem fick såå bråttom iväg 2 minuter efter att Z lämnat donken?

Ragge, nu har du chansen, vem stannade kvar och vem åkte iväg? Glöm inte att du är i sanningens tjänst nu! :mattias

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Ingen stannade kvar. Alla åkte iväg. Vart är alltid en bra fråga

Betalar hon dig i reda pengar eller natura? För är det i natura kan jag förstå ditt uttalande häromdan om att åka sidovagn skulle vara skönare än sex. :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Betalar hon dig i reda pengar eller natura? För är det i natura kan jag förstå ditt uttalande häromdan om att åka sidovagn skulle vara skönare än sex. :hihi

Hmmm, ja....det är ju inte för inte som sidovagnar ofta benämns "knullbås"...:va

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj

Nej, eftersom jag inte äger någon sidovagn så skulle jag vara nöjd med det näst bästa. Tyvärr blir det väl inte ens pengar är jag rädd.:gråta

Just '.... är bättre än sex'- formuleringar brukar tjejer lägga på minnet. Vinst varje gång:hihi.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Nej, eftersom jag inte äger någon sidovagn så skulle jag vara nöjd med det näst bästa. Tyvärr blir det väl inte ens pengar är jag rädd.:gråta

Hon sol-och-vårar dig!! :mattias

Kom förbi på kontoret så ska vi upprätta en anmälan och starta upp en utredning. Jag ska sätta mina bästa män på fallet!
Låt oss ge operationen namnet Bu_Sanna_

:D

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Hon sol-och-vårar dig!! :mattias

Kom förbi på kontoret så ska vi upprätta en anmälan och starta upp en utredning. Jag ska sätta mina bästa män på fallet!
Låt oss ge operationen namnet Bu_Sanna_

:D

Eftersom jag är en lättlurad stackare som ni kan linda runt era fingrar precis som ni vill, så går jag väl på den här plojen också. Det blir väl som vanligt. Ni tar vinsten, jag tar skammen. Säg bara till: På vilket sätt skall jag förödmjuka mig den här gången?

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Nu stämplar jag ut och åker på tjänsteresa över helgen. Spaning kommer att ske väldigt näääära inpå ett tidigare misstänkt fall och för att de inte ska misstänka ngt sker detta i nuläget på okänd ort. Kallar till presskonferens måndag morgon kl 9.00

Vem håller ställningarna i stockholm medan jag är borta?? Anna, Ragge??

Hörde just från grannen "vill du ha en stänkare" så nu är det dags att gå!
Hörs efter helgen gott folk.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Eftersom jag är en lättlurad stackare som ni kan linda runt era fingrar precis som ni vill, så går jag väl på den här plojen också. Det blir väl som vanligt. Ni tar vinsten, jag tar skammen. Säg bara till: På vilket sätt skall jag förödmjuka mig den här gången?

Du ska bara hålla med mej bejby! :tummenupp
Så länge du gör det är du safe. :)

Nu stämplar jag ut och åker på tjänsteresa över helgen.

tjänsteresa? Zpännande! :D

Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Justitiedepartementet informerar:

Det har kommit till Justitiedepartementets kännedom att att spaningsledningen nu har flyttat sitt ljusskygga värv till Gimo i Uppland, i tron att de därmed skall undkomma departementets granskning. I och med att dessa oegentligheter nu bedrivs utanför Stockholmsdistriktet kommer denna utredning nu lyftas till Specialgruppen för särskilt allvarlig osedlighet.

Att traktens lättlurade bönder systematiskt förletts till osedligheter kommer inte att väga till spaningsledningens fördel i utredningen. Vad vi kan förstå så har det dessutom förkommit stora mängder alkohol samband med detta bondfångeri, varför ärendet blir särskilt allvarligt.

Justitiedepartementet ber återigen allmänheten att inkomma med information.

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Gimo är det nya polen

Man kanske skall närvara på Knutmasso (som är ungefär som karnevalen i rio enligt en av sköningarna på pizzerian) för att plocka hem en fru ifrån gimo.

knut11_68959002.jpg

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Och vad skiljer en Gimofru från en ryssfru eller en thaifru? :D

Man kanske skall närvara på Knutmasso (som är ungefär som karnevalen i rio enligt en av sköningarna på pizzerian) för att plocka hem en fru ifrån gimo.

knut11_68959002.jpg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...