Spaningsledningen rapporterar

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ditt lilla odjur....

Nu ska vi se här... Har jag som spaningsledare uppfattat detta rätt?? Vår spion "Jonte_g" har alltså uppmärksammat Mr White och Ms Black varav minst en av dem kört en annan hoj och det var mkt textiler vid denna körning...

Du som kör i textil erkänner alltså att du kört en annan hoj denna dag, kan detta alltså ses som ett erkännande gällande profilen "Ms Black" ??? För vad jag kommer ihåg så var du uppe på tapeten redan vid förra anklagelsen? Eller minns jag fel? :7peta

Din slampa! BusAnna hjärta _Sanna_ is no more! :mad:

Jag vill ha till protokollet att jag var på gruppkörning! DU däremot... var inte på gruppkörning. Men det kanske blev åka av ändå? :hihi

Riktigt gott och starkt kaffe blir perfekt, Sockertopp!:tummenupp

:huvet Men jag var ju först!! Vi som hade det så mysigt igårkväll? Och idag, bortkastad som en gammal trasa! Jag visste att jag inte skulle följt med dig hem!! :näsblod

Håll dig till fakta! 46 kubik leker man inte med ostraffat!:gnissla

Äsch, sanning är så tråkigt. Stort och skönt var det iallafall. :tuttar

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
:huvet Men jag var ju först!! Vi som hade det så mysigt igårkväll? Och idag, bortkastad som en gammal trasa! Jag visste att jag inte skulle följt med dig hem!! :näsblod

Mysigt och mysigt...kinkybollar och hallonkräm har man ju börjat bli redigt less på...:gnissla Nästa gång får det bli fingerfärg och pilatesboll istället!

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Din slampa! BusAnna hjärta _Sanna_ is no more! :mad:

Jag vill ha till protokollet att jag var på gruppkörning! DU däremot... var inte på gruppkörning. Men det kanske blev åka av ändå? :hihi

Ja jäklar vad det blev åka av.. Avis va?? :yoparty

Back to topic!! :mattias

Men är det bara jag, eller var det så att ett litet erkännande kom från två håll i bara de senaste inläggen ovan? Grönt är inblandat IGEN och vår trogna textilslinka..

Säkra källor sa att det minsann inte var tal om att bara "hjälpa till med hojen" utan här talar vi date av de allvarligare slaget. Att en date i samband med hojåkande är allvarligt har vi ju redan alla förstått men vad säger vi om detta egentligen? En date EFTER hoj åkandet. Detta är inte bra! Jag börjar skarpt fundera på om jag kan tillåta denna koruption inom spaningsledningen. En omplacering kan bli nödvändig, jag föreslår en presskonferens imorgon bitti. Eventuella klagomål och förbättringsförslag kan lämnas till 08:59 sen är det locket på.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en

Men är det bara jag, eller var det så att ett litet erkännande kom från två håll i bara de senaste inläggen ovan? Grönt är inblandat IGEN och vår trogna textilslinka..

Säkra källor sa att det minsann inte var tal om att bara "hjälpa till med hojen" utan här talar vi date av de allvarligare slaget. Att en date i samband med hojåkande är allvarligt har vi ju redan alla förstått men vad säger vi om detta egentligen? En date EFTER hoj åkandet. Detta är inte bra! Jag börjar skarpt fundera på om jag kan tillåta denna koruption inom spaningsledningen. En omplacering kan bli nödvändig, jag föreslår en presskonferens imorgon bitti. Eventuella klagomål och förbättringsförslag kan lämnas till 08:59 sen är det locket på.

Det enda jag kan erkänna är att det var gummi, strykjärn och klister inblandat. Annars var det hur oskyldigt som helst!:tummenupp:arsele

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Det enda jag kan erkänna är att det var gummi, strykjärn och klister inblandat. Annars var det hur oskyldigt som helst!:tummenupp:arsele

Oh, hardcore. Jag trodde ni skulle börja lite mjukt med fön för uppvärmningen men här tas det till storsläggan med en gång och går på med strykjärnet :D Svart gummi var också inblandat om jag inte hörde fel, kinky. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var ju ett ganska unisex-aktigt namn.. Borde funka till dem båda?? :va

Ja det stämmer...BusNilannax går väl ganska bra oxå för att krångla till det ännu med...man måste väl börja tänka i Brangelina och Braniston banor här nu verkar det som...:va

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Ja det stämmer...BusNilannax går väl ganska bra oxå för att krångla till det ännu med...man måste väl börja tänka i Brangelina och Braniston banor här nu verkar det som...:va

Haha.. Oj vad jag kommer få äta upp detta när vår vän ser dessa förslag.. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha.. Oj vad jag kommer få äta upp detta när vår vän ser dessa förslag.. :D

Nu satt jag och fundelerade lite på hur mitt namn skulle se ut om jag oxå lyckades fälla Herr Brad Pitt....skulle det helt enkelt bli PipPitt då? Eller BradPit eller PitPitt....?:va

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Blablabla massa tomma anklagelser, någon försöker blanda korten här!

Vi var On Topic! Jag körde i grupp men vad gjorde du??!!! Min oförvitliga vandel kan intygas, Nilax, Ragge, Måådan, träd fram tack.

Men vem ska intyga din oskuld? Oskuld var ordet, :hihi , nja, det blir nog svårt att få intyg på den. Eller lätt kanske, var det nån som undersökte?? (Eller mekka kanske man ska säga??) Vem vare, vem vare?? :D

(Nu ere kriiig bejby!!)

... men jag hade svårt att känna igen dem då de kamouflerat sig väl denna dag med en ny hoj och lite andra kläder (Såg ut att vara mkt textiler jämfört med allt skinn från förra iakttagelsen).

Man kanske ska ringa Pippi och kolla om nån skinnställslinka varit på MC-boden på senaste tiden och shopsat nåt i Gore-Tex?? Och på så sätt identifiera snuskmajjan?? :D

Oh, hardcore. Jag trodde ni skulle börja lite mjukt med fön för uppvärmningen men här tas det till storsläggan med en gång och går på med strykjärnet :D Svart gummi var också inblandat om jag inte hörde fel, kinky. :tungan

Det var hot!! Lägg till tajta kläder i skinn som smiter åt runt kroppen och framhäver väl valda delar, mumma!

Men dessa aktiviteter skedde enbart i studiesyfte såklart!! Jag är inte sån, sån där som ni! :gnissla

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Vi var On Topic! Jag körde i grupp men vad gjorde du??!!! Min oförvitliga vandel kan intygas, Nilax, Ragge, Måådan, träd fram tack.

Men vem ska intyga din oskuld? Oskuld var ordet, :hihi , nja, det blir nog svårt att få intyg på den. Eller lätt kanske, var det nån som undersökte?? (Eller mekka kanske man ska säga??) Vem vare, vem vare?? :D

(Nu ere kriiig bejby!!)

Man kanske ska ringa Pippi och kolla om nån skinnställslinka varit på MC-boden på senaste tiden och shopsat nåt i Gore-Tex?? Och på så sätt identifiera snuskmajjan?? :D

Jag förstår inte alls vad du menar, är det något du vill bekänna min sköna? Och alla namn du rabblar upp, ingen av dem verkar nappa på vittnes målen så jag måste nog som spaningsledare ta beslutet att lägga ner utredningen då det varken finns bevis eller vittnes uppgifter. Börjar mest bli lite grötigt.. :dummer

Imorgon är det onsdag och jag har valt ut en ny outfit så jag inte blir upptäckt i mina spaningar. Hojen är dessutom tvättad så att även den smälter in i omgivningarna.

Håll nu båda händerna på styret och inget tafs på varandra för då hamnar ni här.

Tjingeling!

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
...ingen av dem verkar nappa på vittnes målen....

Har du något vittnesskyddsprogram?

Begreppet 'gruppkörning' kanske betyder något annat den här gången. Något vi inte vågar berätta om du inte kan garantera vår säkerhet

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Har du något vittnesskyddsprogram?

Begreppet 'gruppkörning' kanske betyder något annat den här gången. Något vi inte vågar berätta om du inta kan garantera vår säkerhet

Haha.. Med tanke på hur ångvälten (läs: BusAnna) klampar fram så lämnas inga garantier. Hur var det nu vårt måtto lät? :va
Häng ut först ta reda på fakta sen, allt brukar lösa sig då. Ingen vet ju att det är du iaf så det är lugnt.. :gnissla

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Skit vad det spammats här bara för att man var och träna igår och sedan fick lite hjälp att motverka träningvärk av maken :tungan

Ja "gruppkörning" var det och mycket snack om det skulle vara svart gummi eller genomskinligt och om det skulle vara slätt eller med knottror :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati