HAHAHAHA
Så himla underbart!!
JA du är bortplockad från utredningen då du satt brevid oss på cafét
Jag är helt oskyldig i alla väder, även om jag har en grön hoj!
Vid avfärden från skogis vill mitt minne hävda att den grönklädda rullade först.....alltså det
App app app
Vi dignar under arbetsbördan här på spaningscentralen. Det innebär dock inte att vi bara utreder ett brott i taget.
Det finns fortfarande ett högprioriterat fall som rör flirting på Sveavägen. Även där var en grön hoj inblandad.
I det fallet har förövaren även försökt lägga ut villospår genom att mata spanarna med falska uppgifter om brutna kontakter, sms-meddelanden om att den inblandade manliga parten redan var gift med mera.
Vi följer dock utvecklingen i det fallet med intresse och har flera spaningsuppslag att följa upp.
You can run but you can never hide...
Ja, spaningscentralen har verkligen arbete upp till stövelskaftet låter det som! Glöm aldrig en sak...jag är oskyldig i alla väder och kläder!
Jag var bara rätt man på rätt plats, på väg till fel plats (jobbet)....Får man ersättning vid förhöret? Glass?
Ja, glass och ballonger blir det! Och om vi inte är på uttryckning eller på hemligt uppdrag kan du även få se våra spaningshojar och eventuellt få testa blinkersen, om det bara kan ske på en säker plats utan risk för allmänheten.
Edit: Vid närmare eftertanke, skulle det visa sig att ditt tips leder till att fallet blir löst och ordningen återställd ska jag personligen se till att du även får prova tutan på spaningshojen. Det har du mitt ord på!
Ja, spaningscentralen har verkligen arbete upp till stövelskaftet låter det som! Glöm aldrig en sak...jag är skyldig i alla väder och kläder!
"Ballonger"?
Exakt det vi misstänkte. Du leker katt och råtta med oss, men ett varningens ord på vägen: lagens långa arm räcker långt, mycket långt...
Nä, lagens långa arm räcker emellanåt inte tillräckligt långt..som exempelvis att provköra en grön hoj och dess matte...
Av sekretesskäl kan jag inte kommentera de olika sorters attribut vi använder för att maskera oss.
Exakt det vi misstänkte. Du leker katt och råtta med oss, men ett varningens ord på vägen: lagens långa arm räcker långt, mycket långt...
Av sekretesskäl kan jag inte kommentera de olika sorters attribut vi använder för att maskera oss.
Har jag full förståelse för, att jobba "under täcket" är riskabelt nog som det är.
Sen undrar jag om inte erbjudandet ovan att "testa tutan på spaningsledaren" kan anses som tubbande av vittne?
Nja, i så här grova fall måste man ta till okonventionella metoder. Det här buset kan verka oskyldigt, men vi vet hur det slutar! Fullt ställ på nu ja, men sen kommer dom jävlarna köra utan skydd!!
men sen kommer dom jävlarna köra utan skydd!!
Haha.. O vips så ploppar det ut lite SH-bebisar till vår kanten... haha
Haha girls!Japp, alibi info skickas till mig direkt för analys...
Haha girls!
Hur starkt är ett alibi att jag har jättedåligt lokalsinne så att jag med största sannolikhet inte skulle hitta hem från Rosenhill till garaget på söder. Istället skulle jag hamnat mitt ute i ingenstans mot Sörmland
Och newsflash, min hoj står i videoövervakat garage sedan igår kväll... så jag är safe va?
Har dessutom hört rykten att det finns fler med gröna hojar som har lika dåligt lokalsinne som mig!
Spännande att se hur utredningen går!
Utredningen är i ett känsligt läge just nu och vi vill inte släppa så många fler detaljer, men vi kan väl avslöja att den manliga brottslingen har fått ett arbetsnamn. Fortsättningsvis kommer han benämnas "Skuggan".
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|