BusAnna
ہمیشہ آخ
Ja, bra initiativ. Jag fortsätter med nattpasset i city. Tar du dag i Tyresö så kanske lorden kan lösa av dig senare? BusAnna du kör på med city dag va? Löser av dig på samma plats som imorse. Privatspanare som rör sig i områden som rosenhill, bulten och till och från Tyresö kan PM:a någon i spaningsledningen, ersättning utgår till sådana tips som gör att vi kan klara upp detta fall
City helt lugnt.
Däremot vill jag snarast delge er resultatet av min inre spaning på SH. Jag har besökt gästböcker, läst igenom trådar, kontrollerat vilka som varit på bandagar samtidigt och jag har fått fram chockerande fakta! Sporthoj är en samlingsplats för osedliga typer! Dagligen sker trevande underhandskontakter mellan buset i PM och GB!
Själv har jag sett ett samband mellan grönt och snusk! Det finns flera grönförare här på forumet som ägnar sig åt oanständigheter.
Det är speciellt en person jag tänker på, låt oss ge honom spaningsnamnet "lax". Han är välkänd i MC-kretsar och har ett förvillande charmigt sätt, men i de lugnaste vatten...
Då tråden inte är avlyssningssäker kan jag inte lägga ut rapporten här, men jag kan ge några ledtrådar för spaningsgruppen så får ni dechiffrera själva: Grön hoj, täckmantel snickare, täckmantel sjukskriven, smickrande gästboksinlägg, hojturer på tu man hand.
Sanna mina ord, detta är ett uppenbart fall av grov flirting!
Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss!
Låt oss avsätta några man på fallet och se om vi kan stoppa detta innan det går för långt!
Och som vanligt är allmänhetens tips vår bästa informationskälla! Nån som sett eller hört något?