Klart hon gör.. Hallå, Spaningsledaren nr 1 har en elak bakom liggande tanke med allt... haha..
Hon är ju kvinna....alltså av naturen ond....
Klart hon gör.. Hallå, Spaningsledaren nr 1 har en elak bakom liggande tanke med allt... haha..
Hon är ju kvinna....alltså av naturen ond....
Du vet hur det är. Hon vill bara åt dina pengar och din kropp.
Verkligen inte! Kroppen kan han behålla!
Meh! Jag är ju ett rent work of art! Den manliga motsvarigheten till en zornkulla.....
Att behöva bedyra sin oskuld med en tröja verkar....synnerligen misstänkt.
Anders Zorn, målare, 1860-1920. Ja, jo faktiskt, du kan ha varit grymt läcker då.
Verkligen! Jag vill dock påminna mina manliga spaningskollegor att kroppsvisitation endast får förekomma vid smugglingsbrott. Så ni kan sluta PMa mig med kreativa förslag om hur vi bäst ska få den misstänkta att erkänna.
Ujujuj, du som verkade vara en snel kille. En fika med spaningsgruppen och så flög fan i honom!
Fan har ni inte kommit längre i utredningen... jag anser att ni alla avgår... just hemkommen från Stockholm Cruising för inre spaning...
Jaha och såg du något hångel då?
Jaha och såg du något hångel då?
Nä inte ett dugg.. helt dött på den fronten..
City helt lugnt.
Däremot vill jag snarast delge er resultatet av min inre spaning på SH. Jag har besökt gästböcker, läst igenom trådar, kontrollerat vilka som varit på bandagar samtidigt och jag har fått fram chockerande fakta! Sporthoj är en samlingsplats för osedliga typer! Dagligen sker trevande underhandskontakter mellan buset i PM och GB!
Själv har jag sett ett samband mellan grönt och snusk! Det finns flera grönförare här på forumet som ägnar sig åt oanständigheter.
Det är speciellt en person jag tänker på, låt oss ge honom spaningsnamnet "lax". Han är välkänd i MC-kretsar och har ett förvillande charmigt sätt, men i de lugnaste vatten...
Då tråden inte är avlyssningssäker kan jag inte lägga ut rapporten här, men jag kan ge några ledtrådar för spaningsgruppen så får ni dechiffrera själva: Grön hoj, täckmantel snickare, täckmantel sjukskriven, smickrande gästboksinlägg, hojturer på tu man hand.
Sanna mina ord, detta är ett uppenbart fall av grov flirting!
Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss!
Låt oss avsätta några man på fallet och se om vi kan stoppa detta innan det går för långt!
Och som vanligt är allmänhetens tips vår bästa informationskälla! Nån som sett eller hört något?
jag hörde att det var några tokar som badat där till vänster om donken.
var dock inte där den onsdagen.
några ifrån tjejåka som bada, bildbevis?!
vilka skulle ha stått för det då får hålla ögonen öppna mer
Ähum! Har varit utsocknes ett par dagar. Väl hemkommen får jag tips om att läsa denna tråd, just detta inlägg också...Nu får ni väl ta och vila er lite, jag är helt oskyldig.
Juryn betraktar den åtalade som skyldig. Dom meddelas senare i veckan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|