Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Varför alla ni åka och ha en massa skoj!? Jag sitter här nu nyinflyttad igen på västkusten och ingen att åka med? (ja, jag är självömkande)

SHoot!! Vad är detta? En flyscream? Och ingen magpanel? Nu frångår du konceptet lite för mycket..jag vet faktiskt inte om det är okej!:näsblod

Grönt är skönt!:yoparty

Förresten så var jag enda speedy på bikedagarna i trollhättan i helgen. Lyckades dessutom med att skvätta grus på ett gäng intresserade gubbar som var framme och som ville stå bakom och lyssna när jag körde iväg. Jag skall tillägga att den lilla burnouten var helt ofrivillig...Aaa I´m such an outlaw!

Så om ni är nere i väst och någon kastar en sko på er när ni åker förbi...skyll på mig...
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hade du vart här nu, hade du kunnat haka på ikväll Fönstret! Jag ämnar dra mej till McD Upplands Väsby och haka på SH-körningen ikväll!:yoparty

Fler sugna Triple-åkare efterlyses!!!:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Varför alla ni åka och ha en massa skoj!? Jag sitter här nu nyinflyttad igen på västkusten och ingen att åka med? (ja, jag är självömkande)

Lenis & jag kommer ner en långhelg i juli, vet ej datum ännu. Tänkte bo på Scandic Rubinen på avenyn den här gången. Skru me ut å parta!?! :fyllisar

Hade du vart här nu, hade du kunnat haka på ikväll Fönstret! Jag ämnar dra mej till McD Upplands Väsby och haka på SH-körningen ikväll!:yoparty

Fler sugna Triple-åkare efterlyses!!!:)

TypischKt! :mad: Har inte tid ikväll, du får jaga de andra plastraketerna själv. God jaktlycka! Om 1½ h sitter vi & frossar reeeekor nere på Kroken i Nynäshamn :hihi
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Premiär-glass-repa till Torö söndag den 10 maj

Tänkt vägval: Shell Globen - Tungelsta - Bulten - Fika Rosenhill - Ösmo - Torö - Glass på bryggan i solen (ok, lite tjejjigt men va faan).
Möts upp: 10.00 på Shell Globen, tanka, fire up ca. 10.15

Jag ska med: :yoparty
1. mba
2. Lenis
3. Magniffen
4. Shooter
5. ...

Förhandlingarna hemma gick lätt! :va Verkar som att jag kan haka på!:yoparty
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Söndag funkar inte för mig, får bli en repa i morgon istället.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Söndag funkar inte för mig, får bli en repa i morgon istället.

Jag kan tyvärr inte imorgon, men nu såg jag åxå att Magniffen inte tänker åka förrän NÄSTA helg! (Den 10 maj) Jag som hade fått ledigt nu på söndag...:(

Blir nog en repa nu på söndag för min del iaf, fast du verkar få finare väder paPs.:)
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Söndag funkar inte för mig, får bli en repa i morgon istället.

Vad sägs om kl 11.00 på TCL för fika och stuntuppvisning eftersom dom har Rocketdag i morgon då nån Sune ska stuntköra (han med rocket som kör bakhjul). Jag är ledig (läs gräsänkling) hela helgen och kan definivt tänka mig en repa på lördag Paps...

Vad sägs, 2/5-09 kl 11.00 TCL?

1. Tom@s (med rentvättad hoj :D )
2. paPs???
3.
4.
5.
6.
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag kan tyvärr inte imorgon, men nu såg jag åxå att Magniffen inte tänker åka förrän NÄSTA helg! (Den 10 maj) Jag som hade fått ledigt nu på söndag...:(

Blir nog en repa nu på söndag för min del iaf, fast du verkar få finare väder paPs.:)

Lenis & jag kan ej heller lördag, men hakar gärna med denna söndag :tummenupp

Blev inbjuden att åka med några jag kört med tidigare, typ förr-förra året. I så fall är det fire-up i Vendelsö runt 11.30, vad sägs?

Vi kör förbi & hämtar upp dig 10.45 på söndag! Har du fått på dig ny-hjälmen å partybrallorna då? :yoparty
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Lenis & jag kan ej heller lördag, men hakar gärna med denna söndag :tummenupp

Blev inbjuden att åka med några jag kört med tidigare, typ förr-förra året. I så fall är det fire-up i Vendelsö runt 11.30, vad sägs?

Vi kör förbi & hämtar upp dig 10.45 på söndag! Har du fått på dig ny-hjälmen å partybrallorna då? :yoparty

:tummenupp Jag står klädd och klar att åka 10.44!:)
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Perfekt... då ses vi kl 11 för lite mingel på TCL och sen en tur nånstans i solen :tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Perfekt... då ses vi kl 11 för lite mingel på TCL och sen en tur nånstans i solen :tummenupp

Helvete, jag steg upp i ottan idag för att bli klar med min e-deklaration... :gnissla
Oavsett vad blir det nog en time-out runt 11 till TC. Är jag klar kanske man hinner haka på hela turen... :tummenupp

Bara K6, N1 och N6 kvar... :3freak
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Helvete, jag steg upp i ottan idag för att bli klar med min e-deklaration... :gnissla
Oavsett vad blir det nog en time-out runt 11 till TC. Är jag klar kanske man hinner haka på hela turen... :tummenupp

Bara K6, N1 och N6 kvar... :3freak

Det finns folk som gör sådant åt en... köp tjänster och åk hoj istället :D

Ska dessutom inte vara inne förräns den 4:e... :tummenupp
 

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Vilsen göteborgare i Sthlm
Hoj
Mellan hojar
Jag får hoppa dagens åkning från TCL, hade visst lovat sambon att kika på barnvagn idag (vi ska ha barn i sommar).

Tar en spontan eftermiddagstur på egen hand, och hakar på imorgon om det blir nåt då.

Hälsa Sune!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag får hoppa dagens åkning från TCL, hade visst lovat sambon att kika på barnvagn idag (vi ska ha barn i sommar).

Tar en spontan eftermiddagstur på egen hand, och hakar på imorgon om det blir nåt då.

Hälsa Sune!

På jobbet säger vi alltid att "Familjen går först!" Fast i Hoj-sammanhang, vete katten om det gäller! :D Närå, klart du måste se till att hålla gravida sambon på bra humör!:tummenupp Det var kul att se Sune leka med Raketen, det gjorde han med bravur! :yoparty Jag filmade lite med en skakig mobil, så du kan få se vid tillfälle!:)

Har inte kollat morgondagens väder, men hoppas på uppehåll och en schysst hojtur då åxå!:tummenupp Jag PM:ar min adress, så kan du styra hit om du ska haka på imorgon!
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tack för en toppendag... följde Lelles redan påbörjade fuskdag för GI dieten och fyllde på med en pizza... så denna dag lär inte bidra till några glädjeskutt när man ställer sig på vågen, Köttbullemacka, glass, pizza , -usch! :D

Kan också påpeka att poliserna vi var "rädda" för fanns på min hemväg, dom stod vid avfarten mot Tullinge. 4 polisbilar och åtminstone 10 poliser. Vart tack och lov varnad en bra bit innan... dessutom hade de redan 3 hojar inne och var sysselsatta med dessa.

Såg ni fotona från Conseal, skitfina. Men han fångade bara de snyggaste på bild! (Lenis och mig)

kolla:; http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=204194

http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=51395
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top