Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Tack för en toppendag... följde Lelles redan påbörjade fuskdag för GI dieten och fyllde på med en pizza... så denna dag lär inte bidra till några glädjeskutt när man ställer sig på vågen, Köttbullemacka, glass, pizza , -usch! :D

Kan också påpeka att poliserna vi var "rädda" för fanns på min hemväg, dom stod vid avfarten mot Tullinge. 4 polisbilar och åtminstone 10 poliser. Vart tack och lov varnad en bra bit innan... dessutom hade de redan 3 hojar inne och var sysselsatta med dessa.

Detsamma, kanonväder, kanonåka, kanonfika... :D
Men inti-faan-va-de-nå-low-carb-high-fat-på-de-lövhagen-våfflorna... :gnissla

Nåja, slutpimplat lättöl, på väg in till stekarna på O'Learys Öfvre Östermalm nu för att käka, dricka riktig öl & se El Classico! :fyllisar

Edit: Undra om man kan lura dit Blyger Mascoot... :confused: Hoho Skotten, dom har PÄRONVODKA där... :hihi
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Detsamma, kanonväder, kanonåka, kanonfika... :D
Men inti-faan-va-de-nå-low-carb-high-fat-på-de-lövhagen-våfflorna... :gnissla

Nåja, slutpimplat lättöl, på väg in till stekarna på O'Learys Öfvre Östermalm nu för att käka, dricka riktig öl & se El Classico! :fyllisar

Edit: Undra om man kan lura dit Blyger Mascoot... :confused: Hoho Skotten, dom har PÄRONVODKA där... :hihi

Tror jag editerade mitt inlägg samtidigt som du skrev, -missa inte bilden på Lenis!!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Du har rätt Tomp@, de snyggaste fångades på bild och det bästa sparas som vanligt till sist! Nu finns jag åxå ute i tråden "Mera Bulten 090502"!:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Nice bild på dej t@mas! Ser ju till och med ut som du lutar lite också ;)

Själv är jag i valencia ,missade moto gp med en vecka (var i madrid då) och fick inte heller grönt ljus att dra en kortis till moto gp i Jerez i dag. Ursäkten stavas tydligen bröllopsresa. Bah... :)

http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=51395

Förstår jag det rätt att du gift dig... GRATULERAR!! :tummenupp

Du har rätt Tomp@, de snyggaste fångades på bild och det bästa sparas som vanligt till sist! Nu finns jag åxå ute i tråden "Mera Bulten 090502"!:D

:tummenupp
 
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Detsamma, kanonväder, kanonåka, kanonfika... :D
Men inti-faan-va-de-nå-low-carb-high-fat-på-de-lövhagen-våfflorna... :gnissla

Nåja, slutpimplat lättöl, på väg in till stekarna på O'Learys Öfvre Östermalm nu för att käka, dricka riktig öl & se El Classico! :fyllisar

Edit: Undra om man kan lura dit Blyger Mascoot... :confused: Hoho Skotten, dom har PÄRONVODKA där... :hihi

Päronvodka! Jag är på om den är byxljummen.

Min hoj nyser och tar tio minuter att starta när det är kallt...var hos TC och hämta ett nytt batteri idag...imorgon ska fästet provas :)
 

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Vilsen göteborgare i Sthlm
Hoj
Mellan hojar
På jobbet säger vi alltid att "Familjen går först!" Fast i Hoj-sammanhang, vete katten om det gäller! :D Närå, klart du måste se till att hålla gravida sambon på bra humör!:tummenupp Det var kul att se Sune leka med Raketen, det gjorde han med bravur! :yoparty Jag filmade lite med en skakig mobil, så du kan få se vid tillfälle!:)

Har inte kollat morgondagens väder, men hoppas på uppehåll och en schysst hojtur då åxå!:tummenupp Jag PM:ar min adress, så kan du styra hit om du ska haka på imorgon!

Jag kommer!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tank för toppendagen igår :yoparty . Jag avslutade med ett par Guiness och grillat.

Efter en dags slipande på min hydrokopter så slog jag mig ner framför datorn och micklade lite tröja. Buggen har nu 6 ben men ihopdraget så det stämmer bättre med hur en triple ser ut famifrån.

Hur var det nu A eller B (eller C :) )

A
Sample_4A.jpg


B
Sample_4B.jpg


C
Sample_4C.jpg
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jädrans vad kreativt :tummenupp hur bra som helst!

Jag röstar för C... sen en synpunkt, texten med triumph bör vändas. Tänk att du håller armarna framåt, då bör texten inte vara upp o ner. Alltså skall textens överdel vara vänd mot framsidan (bröstet)

Annars skitbra!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jädrans vad kreativt :tummenupp hur bra som helst!

Jag röstar för C... sen en synpunkt, texten med triumph bör vändas. Tänk att du håller armarna framåt, då bör texten inte vara upp o ner. Alltså skall textens överdel vara vänd mot framsidan (bröstet)

Annars skitbra!

big-smiley-004.gif

Självklart ! Bra att du är observant:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Vi röstar oxå på alt. C, men byt definitivt ut Stockholm till STHLM

Lenis var anti mot 3:an på bröstet. "-För mycket fotbollströja!" var kommentaren (hmpf...och ändå såg vi El Classico igår) :näsblod

Vad sägs om S3 istället kanske?

Annars bra jobbat paPs :tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Bra jobbat!:tummenupp

C blir kanon! Text på ärmarna vänd så att det kan läsas när man har händerna på styret (Kanon med Triumph-loggan!) och jag kan se en poäng i att det står S3 på bröstet... Sen håller jag med Bastarden om STHLM åxå...

Sen är det bara hoppas att det finns storlekar som räcker...:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
S3 blir bra...håller med! STHLM vet jag inte, -tyckte det såg bra ut med STOCKOLM i lite mindre size än bug eyes

Fan, måste köpa skinnställ så tröjan kan placeras ovanpå stället... eller alternativt skyddsväst som Lelles... blir en dyr tröja :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top