Bild 1: Cliffan bombar satan på statoil Frescati
Bild 2: Gay på sporthoj
Bild 3. Hejhej
Åååhh, jag hade såå gärna velat vara med på gaybilden... Damn you job!!!
Bild 3. Hejhej
Så här åkte vi
View attachment 275379
Grym dag, jag är helt slut. Tack alla och gruppbilden blev ju cool.
Dags att knyta sig blir till att gå upp 0430 i morgon och klämma 12,5 mil till Västerås och 12,5 mil hem igen. Och så samma sak på Tisdag. Får nog bli ny baksvål innan Gåsen.
Mötte en bärgare med hoj på på Bogan, tråkigt.
Här kan ni kolla rBy's nuvarande sysselsättning.
http://www.yelp.com/biz/overland-car-wash-los-angeles
God natt.
PS: Fina bilder
Gaaah, upptäckte att vänster gaffelben börjat läcka olja.. Nån som lämnat in hojen för att få sånt fixat, vad landade notan på? En 2007 som gått 1300 mil borde inte hålla på och strula såhär tycker jag Inte kört såå mkt på bakhjulet faktiskt. Blä.
Jättekul med bilderna Luca och Tom@s. Om gott väder kan utlovas skall jag ta med kameran vid kommande körningar Så kan ni slanga och lägga några grymma knäskrap som jag kan föreviga.
MagnificButtwhipe
förresten, MagnificButtwhipe och Maximilian babblade om garagefika alt. grillning, väntar med spänning på inbjudan
Nämen fy fan Luca!! Nu blev jag lite stolt över att vara din vän...satan vilka fina ord du kan komma upp med!! Blev nästan lite tårögd.
Bild 3. Hejhej
Bild 3. Hejhej
Mc-experten, Sthlm's MC-varuhus eller vad dom nu heter ville ha runt 2.600 kr hösten 2007 vad jag minns... men det var för att fixa båda packboxarna eftersom de citat: "-Nej nej, vi tar alltid båda, aldrig bara en."
Jag PM:ar dig kontaktinfo till en kille som kan göra det åt dig både betydligt billigare & bättre.
hallå.
en liten fråga.
Håga gocartbana,
nån som vart där?
Vilka är det som ska på SMC-kurserna på Gelleråsen kommande helg?
Vilka kör både lördag och söndag?
Vilka kör trepip dit, och vilka släpar sig dit med bil?
Som det ser ut nu har jag plats både lördag och söndag.
Och har egentligen tänkt köra både dit och hem, men tar gärna plats i nåt släp eller skåp om det finns.
hallå.
en liten fråga.
Håga gocartbana,
nån som vart där?
Ingen allmän körning där, men Skitsnack MC brukar hyra den.
Kul liten bana, bra för balansen
Tror de flesta drar dit på två hjul lördag, för söndagens bankörning. Damen & jag drar dit lördag lunch i hyrd skåpbil som vi trodde rymde 3 hojjar, men kontrollmätning visade sen att vi precis får plats med våra två...
Vi & några fler har bokat rum på Karlskoga Hotel. Några "tuffingar" ska sova under bar himmel (gay på sporthoj?)
Ingen allmän körning där, men Skitsnack MC brukar hyra den.
Kul liten bana, bra för balansen
Tror de flesta drar dit på två hjul lördag, för söndagens bankörning. Damen & jag drar dit lördag lunch i hyrd skåpbil som vi trodde rymde 3 hojjar, men kontrollmätning visade sen att vi precis får plats med våra två...
Vi & några fler har bokat rum på Karlskoga Hotel. Några "tuffingar" ska sova under bar himmel (gay på sporthoj?)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|