ok, för när jag köpte min hade den "helsystem" och en sån arrow 3-1 lägre monterad. Personligen tycker jag med två avgasrör är finare, men om det ger bättre prestanda varför inte då behåller jag detta
Tomp@ har rätt i det han skriver, men han utelämnar en sak. Arrows 3-1 har de som inte vill ligga sist, för det ger mer effekt än de andra systemen.
Personligen har jag velat lite fram och tillbaka i frågan om vilket som är snyggast. Jag slapp fundera över vad jag skulle skaffa, för på min satt ett 3-1 på när jag köpte den...
Är det verkligen så? ...skulle vara skoj att bänkköra och se skillnaden ...måste vara marginell!
Nej, tyvärr, för din del, så är det visst inte så marginellt, säger de som jobbar med Traja iaf... Någon har sagt 7-10 hk, någon har sagt att man slipper den vanliga förlusten av effekt från motorn till bakhjulet, dvs att man ska ha runt 132 hk på bakhjulet med ett 3-1...
Jag vill minnas att man ska fråga Lelle hur bänkningen gick...
ÄÄHHH, TJAFS ...du har bergis Flyscreen
Var är pocornen när man behöver dom
klarar man kravet på 95 db med sliponen + insatserna eller måste man byta till orginalen?
Tja! Ni får ursäkta färgen men priset va för bra för att tacka nej , ska kolla runt lite vad en omlackning kostar, här kommer en bild ska ladda upp flera sen har bara denna som min kompis tog när ja åkte
Tja! Ni får ursäkta färgen men priset va för bra för att tacka nej , ska kolla runt lite vad en omlackning kostar, här kommer en bild ska ladda upp flera sen har bara denna som min kompis tog när ja åkte
blå Triumph är snabbast i alla lägen ... pungt!
Mäh, nu åker jag inte Speed Triple, men blå Triumph är snabbast i alla lägen ... pungt!
Blåa är snabbast!
Lackar du om den tappar du 8-10hkr diREkCt!
Någon som vet hur det funkar på Gelleråsen? Om man åker upp och ställer sig med pengar i handen, kan man få åka om någon skulle fått förhinder tror ni? Får jag inte köra så är det ändå rätt trevliga vägar till och från karlskoga från mig så köra hoj får man ändå. Sen ryktas det att det skall komma en hel del trevligt folk dit och köra!
// Johan
Eran senaste speed triple medlem/ägare tänkte droppa in och säga hej och fråga, whats up?
ok, för när jag köpte min hade den "helsystem" och en sån arrow 3-1 lägre monterad. Personligen tycker jag med två avgasrör är finare, men om det ger bättre prestanda varför inte då behåller jag detta
den hade en vind grejjs som jag tog bort också
Mäh, nu åker jag inte Speed Triple, men blå Triumph är snabbast i alla lägen ... pungt!
Freudiansk felstavning
ok, för när jag köpte min hade den "helsystem" och en sån arrow 3-1 lägre monterad. Personligen tycker jag med två avgasrör är finare...
klarar man kravet på 95 db med sliponen + insatserna eller måste man byta till orginalen?
den hade en vind grejjs som jag tog bort också
Bra tänkt! Du får mkt bättre vrid med helsystemet dvs 3 till 1...det är se'n gammalt sörru...som dag och natt jämfört med 3 till 2....framförallt Magniffens 3 till 2...det är sjukt slött
...blir slöare och slöare för varje år oxå av någon märklig anledning....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|