Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag röstar för SHOOTER som president!!! Hans ord är min lag.

surt o rasa Tompa, skönt kroppen klara sig.

Surt att rasa, -helt klart! Röntgade handleden och knät som ömmar och det var i sin ordning, var försäkringsbolaget som ville ha papper på det. På måndag skall jag gå igenom med TCL vad som är trasigt och skicka in en anmälan, hoppas det inte tar för lång tid... den droppar ju olja från den avhyvlade motorkåpan så just nu är det inte aktuellt med körning...

Jaja, bara pengar! ...och fly screenen i kolfiber jag skulle hämta i dag vart man ju jättesugen på :gnissla

Ni är ett utdöende släkte, så varför inte en tråd "Triumph rider Sthlm"? Så slipper man läsa två trådar, både S3-tråden å D675 :)

S3 -> D675 är ju ändå trenden så snart är det väl bara Shåuuter, Pjapps och Tjoom@s kvar som kör literhoj, å då kan de lika väl skicka PM till varandra :tuttar

Förstår inte ens vad alla andra gör i denna tråd... finns väl nån chatfunktion i Hamsterpaj eller vad nu barnsidorna heter!

Eller kolla här: www.fjollhoj.se
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ni är ett utdöende släkte, så varför inte en tråd "Triumph rider Sthlm"? Så slipper man läsa två trådar, både S3-tråden å D675 :)

S3 -> D675 är ju ändå trenden så snart är det väl bara Shåuuter, Pjapps och Tjoom@s kvar som kör literhoj, å då kan de lika väl skicka PM till varandra :tuttar

Det ligger nog i tiden. De yngre generationerna pallar inte trycket utan vill ha mer yta och inget innehåll. Dom borde hålla sig till BlondinBellas chat.
smiley-dance007.gif

Vilken riktig biker vill ha en sådan här
hello_kitty_toaster.jpg

när man kan ha en sån här
skull_toaster1.jpg
 
Last edited:

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Gåsen 6/9

då e jag anmäld till gelleråsen..
steg 1 - medel.

Surt att man måste gå stegen ett i taget, men det kanske e bra.

Hur gör ni där nere.. e ju bara en dag. övernattning lörd-sönd i tält eller?
KOstar det? gratis inne på området va....

lätare att fråga er erfarna än att stöka runt inne på SMC...:)
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Jag röstar för SHOOTER som president!!! Hans ord är min lag.
Förstår inte ens vad alla andra gör i denna tråd... finns väl nån chatfunktion i Hamsterpaj eller vad nu barnsidorna heter!

Eller kolla här: www.fjollhoj.se

F-n va tråkigt Tompa. Lider med dig.
Skönt att du klarad dig. Matriella ting går alltid att fixa.
Bilsport mc har jag. De var väldigt bra när Buellen vart stulen. Hoppas det löser sig snabbt.

Vet inte vad alla plastraketer håller på att tjafsar i vår tråd. Har inte dom en egen JagtrorjagärRossitråd att snacka i.

Jag är inne på hotell i Karlskoga den 6/9. Jag är lite bekväm av mig..... Dessutom släpar jag nog ner hojen, var redigt trött på hemresan senast.
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Hotell är givet... om jag har någon hoj! :D ...annars kollar jag på er och dricker mer bira i hotellbaren än vad receptionistsnubben gjorde :tummenupp
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Låter som hotell då.. ha ha.:D
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Hotell är givet... om jag har någon hoj! :D ...annars kollar jag på er och dricker mer bira i hotellbaren än vad receptionistsnubben gjorde :tummenupp

Sweet, du kan bli min depå-allt-i-allo!! Smörja kedja, spänna ekrar och fixa rundsmörjning. Har du ett paraply som du kan skugga mig med? Och se till att Gnagets ungar inte kommer i närheten av Shooters prinsessor.

Fast det är klart du kommer ha en hoj ... !

Vet inte vad alla plastraketer håller på att tjafsar i vår tråd. Har inte dom en egen JagtrorjagärRossitråd att snacka i.

Bjabbabjabba, säg åt dina homies å sluta hänga i vår tråd i så fall :mad:
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag är inne på hotell i Karlskoga den 6/9. Jag är lite bekväm av mig..... Dessutom släpar jag nog ner hojen, var redigt trött på hemresan senast.

Jag tänker åxå boa in mej där. Blir bil och släp denna gång, men inte pga trötthet, utan för att jag kommer med cheyerna. Jag kommer vara där betydligt tidigare denna gång, så man får njuta lite åxå av the sweet life!:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Man kanske skulle byta färg när man ändå är på gång???
 

Bifogat

  • IMG_0433.JPG
    IMG_0433.JPG
    72.3 KB · Visningar: 58

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Man kanske skulle byta färg när man ändå är på gång???

Varför inte!? Kolla in hojen på Blocket för 99.900 som är tingad för köp imorgon. Ingen dum hoj det heller! Vita fälgar på den så...

Personligen skulle jag inte dra på allt det där guldet på den, men det är jag det...
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Gillar den där ...men behåller nog svart, passar ju bättre till kolfibret :)

Fan, saknar hojen redan efter en dag, känns tomt :rolleyes: ...och då har det t.o.m regnat nästan hela dagen
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
K.hotell bokat lörd-sönd.

Vilka åker hoj från sthlm.?

1.xXCharlz:)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Sweet, du kan bli min depå-bitch. Har du ett paraply som du kan snurra på och en mankini att ta på dig så är jag på.

Jag vet inte om jag vill se Tomp@ i mankini som paraplyflicka, det stör mig psykiskt på något sätt.

Skål för helvete:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top