saeco12
www.bombrepa.se
Mmmm, det e du säkert jättesugen på
Det är klart du får låna den
klantade mig i Nynäs och gick omkull i låg hastighet...
...hoppas Tommy kan hjälpa mig rätt fort, men mkt hänger väl på Bilssport & Mc, vet inte hur bra dom är på kundvård och hur snabbt ärendena går... Får putsa lite på bilen, den behöver pysslas om lite den med...
JAHA!!! Då kan man inte ens köra i lugna gruppen längre... klantade mig i Nynäs och gick omkull i låg hastighet...
Har analyserat vad som hände och vet fan inte, vet bara att jag skulle köra ikapp Micke och Sonny (dom stod stilla 50m längre fram) och när jag skulle släppa gasen så släppte den liksom inte. Tror det var handsken som veckade sig och höll kvar, när farten ökade eller i alla fall inte avstannade så regerade jag nog instinktivt och bromsade omkull mig... vet faktiskt inte men det är enda förklaringen. Hastigheten kom väl upp i ca 40km/h...
Strålkastare paj, blinkers, bucklad tank, motorkåpa, växelspak. arrowdämpare, pazzo, backspegel, fotpinnar, framskärm mm åt helvete!
Blir till att åka (ja, den är körbar) till TCL i morgon och hoppas på att dom kan fixa den rätt snabbt... inte så kul att få den i augusti/september... eller så får jag köpa en Daytona.... eller trampcykel, nog det man ska hålla sig till!
SÅ, då har ni också fått nyheten, nu ska jag bara vänta på alla kommentarer från alla 30 pers som var med
JAHA!!! Då kan man inte ens köra i lugna gruppen längre... klantade mig i Nynäs och gick omkull i låg hastighet...
Strålkastare paj, blinkers, bucklad tank, motorkåpa, växelspak. arrowdämpare, pazzo, backspegel, fotpinnar, framskärm mm åt helvete!
Vilka ska till gåsen 6/9.??
Såg att det fanns typ 47 platser kvar. e jäkligt sugen...
NEJ! faan åxå! Din fina hoj!
Men det där är materiella grejer som sagt. Huvudsaken är att du klarade dej bra och känner att du vill fortsätta åka!
Får du abstinens kan du få låna min hoj åxå!
(Att putsa på, förståss...)
Jag har inte nån full koll sådär, men jag ska dit, Gnaget, och sen Magnificent Moppeåkaren och Lenis iaf... Hoppas Tomp@ kommer åxå! MED kraschpuckar!
Hur många pass hinner man på en dag den 6/9 för det är väl 7-18 nånnting eller? Börjar bli lite sugen
Hur många pass hinner man på en dag den 6/9 för det är väl 7-18 nånnting eller? Börjar bli lite sugen
Moppificent Plastkjol passar ju ännu bättre
"I couldn't love a human child as much as I love this brush"
Moppificent Bastkjol, nytt nick ?
Moppificent Plastkjol passar ju ännu bättre
Vilka ska till gåsen 6/9.??
Såg att det fanns typ 47 platser kvar. e jäkligt sugen...
Nice, bodde ni hotell (+tält för de mer hardcore luttrade) två nätter? har alla släp eller gasar ni ner?
..........
...om jag går omkull é de iaf bara plast som ryker. Typ.
(fekk, helt plötsligt hoppade kraschpuckar högst upp på inköpslistan)
.............
6. LucaBrassasatatan? (dax att slipa bort fegranden)
Vi tjör semi-hardcore denna vända = Bil med mc-släp samt tältar inne på området. Vi räknar med sol, så grillen kan dras igång vid 7-tiden kvällen innan
SÅ, då har ni också fått nyheten, nu ska jag bara vänta på alla kommentarer från alla 30 pers som var med
Jaaa, vilka ska till Gåsen den 6 sept egentligen?!
Om min lill-hoj får vara med och leka bland dom stora enliters-pojkarna så:
1. Shooter
2. Gnaget
3. Tomp@
4. Maxi
5. Mr. Magnificietio
6. LucaBrassasatan
7. xXCharlsis
8. saeco12
9. mejner
Kanske dax att döpa om Tråden...
Pos.4,5,6,8 och 9 är ju Wannabeez, så vi e ju i minoritet!
Ni är ett utdöende släkte...
S3 -> D675 är ju ändå trenden så snart är det väl bara Shåuuter, Pjapps och Tjoom@s kvar som kör literhoj, å då kan de lika väl skicka PM till varandra
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|