Magnif Bastard
nästan perfekt
Vore kul om vi kunde bli några till, själv är jag ruggigt usel på mc vägar i området.
Jag hinner inte, ska på fruns syrras barnkalas... å fint väder är det
Vore kul om vi kunde bli några till, själv är jag ruggigt usel på mc vägar i området.
Tack för tips, men jag har en fin märkesprodukt ... då använder jag den, så kan väl LucaBrasi göra en youtubevideo på hur man sprayar ...?
gammal video när jag hade hår och var amerikan och lite äldre än jag är nu[YOUTUBE-ID]wNSGEzbDxKY[/YOUTUBE-ID]
nånn som ska gasa? har inte suttit på hojjen på en vecka nu och mitt saknar den stenhårda 675-sadeln
nu är jag förvirrad, han sålde väl tjejhojjen till förmån för 675:an?
Jag e ett fan av sporthojar, vill faktiskt köpa en cbr 1000..
Har kört en del 600 or o det är lite som att köra toktrimmad moppe, går fort som fan men finns inget klipp i alls, tjejhoj helt enkelt
600 or är lite som att köra toktrimmad moppe, går fort som fan men finns inget klipp i alls, tjejhoj helt enkelt
Tyvärr, kan inte
Och nu vet vi varför...
Och nu vet vi varför...
tell me.
hur var ljuset???
Fyyy, va schnabb min gröna är nu, med sina svarta Pazzos!
Glömde ... Kul att ni tittade förbi, du måste vara med nästa tillfälle
jag var ju där med min 4a oxo-----
Var inte du inne på att skaffa en S3:a?
TC Länna får in en mattsvart 08:a med ca. 600 mil på mätaren & allt lull-lull på imorgon efter lunch...
TC Länna får in en mattsvart 08:a med ca. 600 mil på mätaren & allt lull-lull på imorgon efter lunch...
liten fråga, tänkte glida bort till garaget och sanera moppen efter senaste turen, tänkte vaxa lite på den också, vad kör ni för vax? eller jag kanske ska säja, vad kör DU för vax (du vet vem du är )
vaxa bakfälgen, vettigt eller ghey?
skepp och hojj!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|