Speed Triple-tråden Sthlm

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
De ska kitta upp den med lite "extra" först (se mitt garage), så planerad premiärrepa blir väl någon gång nästa vecka enligt Urban & Tommy :)

Och nej, tyvärr var mina fickor inte tillräckligt djupa, så vi får släppa speedy... Men en Street Triple & en Daytona i garaget är ju ganska optimalt, både Lenis & jag kan ju gasa friskt med bägge & kastbyta mellan varandra.

Klockrent egentligen :banana

Hahah då har du ju TVÅ tjejhojar o leka med nu:sissy
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
nånn som ska gasa? har inte suttit på hojjen på en vecka nu och mitt :arsele saknar den stenhårda 675-sadeln :banana

Hahah då har du ju TVÅ tjejhojar o leka med nu:sissy

nu är jag förvirrad, han sålde väl tjejhojjen till förmån för 675:an? :va
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
:Bugar Fan, att du har sån insikt killen! Imponerande!:tummenupp jag Shooter börjar tröttna på min gamla häck till 1050 och funderar på en fet 675:a jag också, måste komma ur garderoben med det där plasttänket och gå hela vägen!

yeah :banana:banana:banana
 
Last edited:

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Nu när man köpt en 1050, så går alla å köper en Daytoojna. e det en ny trend eller... 1050 ute, 675 inne...???... :tungan
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Nu när man köpt en 1050, så går alla å köper en Daytoojna. e det en ny trend eller... 1050 ute, 675 inne...???... :tungan

Nej då...det är bara vissa här som kört bana för första gången...du vet, dom kör bana en gång och tror direkt att dom är Rossi..och då vill dom förståss oxå sitta och visa anus hela dagarna.
Förvirrade själar...

Vi övriga är die hard!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nej då...det är bara vissa här som kört bana för första gången...du vet, dom kör bana en gång och tror direkt att dom är Rossi..och då vill dom förståss oxå sitta och visa anus hela dagarna.
Förvirrade själar...

Vi övriga är die hard!

True-True, det är skillnad på dom som åker hoj och dom som sitter i solstolar och tittar på hojar.:krama
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nej då...det är bara vissa här som kört bana för första gången...du vet, dom kör bana en gång och tror direkt att dom är Rossi...

Talking to me?! :mad:
My name is valentino, måttheeerfaakker!!! :FU

Nu när man köpt en 1050, så går alla å köper en Daytoojna. e det en ny trend eller... 1050 ute, 675 inne...???... :tungan

Nej nej! Jag skulle haft kvar speedyn om pengarna funnits där, det är den ultimata gathojjen :mattias

Behåll den för h-vete så jag får låna å tjöra på bakan lite (vänta nu, det är ju skottens som behöver luftas lite, den stackarn...) :hihi
 
Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
... 1050 ute, 675 inne...???... :tungan

Ja, så är det :fakta :mattias

Valetino Bastard har förstått krejjen

Funderade på hur ni gör rent era kedjor? Nu ser den rätt geggit ut, och har någon dyr spray som är rengöring för O-ringskedjor. Skall man använda den? Skrubba med vatten å diskborste ... torka och sen på med ny spraj?
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ja, så är det :fakta :mattias

Valetino Bastard har förstått krejjen

Funderade på hur ni gör rent era kedjor? Nu ser den rätt geggit ut, och har någon dyr spray som är rengöring för O-ringskedjor. Skall man använda den? Skrubba med vatten å diskborste ... torka och sen på med ny spraj?

Biltema: 82-404 och lampolja funkar för min del :tummenupp

jag brukar rengöra så den är okulärt snygg, sen på med spray(du vet hur man sprayar va) och sen torka med trasa!

Vore kul om vi kunde bli några till, själv är jag ruggigt usel på mc vägar i området.

hehe jag måste ha gps utanför södermalm :tummenupp
 
Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ja, så är det :fakta :mattias

Valetino Bastard har förstått krejjen

Funderade på hur ni gör rent era kedjor? Nu ser den rätt geggit ut, och har någon dyr spray som är rengöring för O-ringskedjor. Skall man använda den? Skrubba med vatten å diskborste ... torka och sen på med ny spraj?

Använd fotogen, häll ner lite i blomsprutan så har du den som spray :)
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Tack för tips, men jag har en fin märkesprodukt ... då använder jag den, så kan väl LucaBrasi göra en youtubevideo på hur man sprayar ...? :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top