Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Så ni fick frukost...? Jag bodde på Nobels hotell och där öppnade frukosten inte förens åtta... :huvet

Vilket hotell har ni bokat?

Karlskoga hotell, -ser ut som en industribyggnad men med helt okej rum samt en ägare som är van att serva Gelleråsendeltagare... hyvsat stor frukost buffé från 06.00. 600 pix med SMC rabatt för enkelrum!

shit, nu är jag sen igen, vad är det ni bokat? vill också hänka!!!! :banana

Bara att boka :tummenupp ...6/9:e Gelleråsen
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nä, då får jag försöka kravla mig över på Lenis Street Triple... :näsblod

Och jaaa, det blir nog att lära om lite, mindre vrid men garanterat effekt så det räcker... 162 kg torrvikt & 128 hk + ett par till med arrowpipan kanske?

Det får bli både bänkning & dämpinjustering hos effektbolaget vad det lider. Måste bara ut & samla några tusen tomburkar först... :rolleyes: Tommy skulle kolla om jag kunde sätta min Matris styrdämp på 675:an med andra fästen, men om inte kanske Tomp@ var intresserad?

Skiljer bara 27 kg mot S3:an med orginalpipor med arrow 3:1 skiljer det bara 18. Mer grönsaksavkok och mindre våfflor samt ett krashkåpset så hade S3:an blivit vassare :rofl
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Skiljer bara 27 kg mot S3:an med orginalpipor med arrow 3:1 skiljer det bara 18. Mer grönsaksavkok och mindre våfflor samt ett krashkåpset så hade S3:an blivit vassare :rofl

:rofl:rofl:rofl

Han kommer att stå på knä och be Urban om ångerrätt på köpet när vi kör 8:eek:r runt honom i september...:hihi
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag lurar lite på Kinnekulle 13/7 SHK steg 3. Roligare att testa en annan bana. Och så kunde man ta steg 4 på G-Åsen 6/9.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag lurar lite på Kinnekulle 13/7 SHK steg 3. Roligare att testa en annan bana. Och så kunde man ta steg 4 på G-Åsen 6/9.

Skulle jag åxå gjort om jag haft möjligheten! :tummenupp Vore skoj dock om du iaf kommer till GÅsen 6/9, verkar ju bli lite av en återträff där då!:)

Ska se hur jag löser transporten av Speedy ner då, kanske återkommer med fråga om det där släpet du pratade om...

Fick samtal från UPS nyss. Imorgon anländer nog mina korta, svarta!:banana
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Va sjutton magnifen!!!?? Däjtååna? Här missar man mycket bara man är borta en kortis märker jag?

Fin höj dock!:Bugar:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Skiljer bara 27 kg mot S3:an med orginalpipor med arrow 3:1 skiljer det bara 18. Mer grönsaksavkok och mindre våfflor samt ett krashkåpset så hade S3:an blivit vassare :rofl

Va bra, då har ni kanske en teoretisk chans nu när jag bytt ner mig då... :tuttar Jag ska ta på mig en ryggsäck med 18 liter standardmjölk i och se om det gör nån skillnad nästa banpass :rofl

Dessutom gillar jag våfflor :tungan
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Skulle jag åxå gjort om jag haft möjligheten! :tummenupp Vore skoj dock om du iaf kommer till GÅsen 6/9, verkar ju bli lite av en återträff där då!:)

Ska se hur jag löser transporten av Speedy ner då, kanske återkommer med fråga om det där släpet du pratade om...

Fick samtal från UPS nyss. Imorgon anländer nog mina korta, svarta!:banana

Vad är det för något, -mina korta svarta... ahhh, Pazzos, där trillade poletten ned, nice :tummenupp

Nån som vill köpa en Fly Screen, svart? ...ja jag har monterat av den!

...men bara för att montera på en i kolfiber :D
 

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Vilsen göteborgare i Sthlm
Hoj
Mellan hojar
Tack. Typ en Daytona 675 Special Edition 2010 då?
Bläcket torkade för en timma sen...




MIN NYA LEKSAK:
Hoppas man inte blir permanentbannad från S3 STHLM nu bara :gnissla
Kunde inte stå emot, blev obotligt biten av bandagen på Gelleråsen...

Grattis! Den är riktigt läcker... :tummenupp
Själv jagar jag nog ett begagnat ex denna gång.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
yo! är gräsenkling och tänkte dra en bärs eller två i helgen, nånn som ska med? :banana helst inte utanför MIN ö :)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Va bra, då har ni kanske en teoretisk chans nu när jag bytt ner mig då... :tuttar Jag ska ta på mig en ryggsäck med 18 liter standardmjölk i och se om det gör nån skillnad nästa banpass :rofl

Dessutom gillar jag våfflor :tungan

Känns som våfflan är kastad. Jag får köpa en storpack surkålsjuice och börja trimma ner ekipagevikten :näsblod. ........på Måndag, det blir grillat i helgen
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Grattis! Den är riktigt läcker... :tummenupp
Själv jagar jag nog ett begagnat ex denna gång.

Ja, den shootis petade fram på blocket såg ju trewlig ut, till det priset :tummenupp
Skynda fynda, damen & jag bokade Gelleråsen den 13 juli och den 6 september idag! :yoparty

Känns som våfflan är kastad. Jag får köpa en storpack surkålsjuice och börja trimma ner ekipagevikten :näsblod. ........på Måndag, det blir grillat i helgen

:rofl:rofl:rofl jag är så jäävla trött på sallad nu så i helgen blir det faan en våffla! :mad:
 
Last edited:

mejner

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple 09
Karlskoga hotell, -ser ut som en industribyggnad men med helt okej rum samt en ägare som är van att serva Gelleråsendeltagare... hyvsat stor frukost buffé från 06.00. 600 pix med SMC rabatt för enkelrum!

Shysst. Tack för tipset!
 

niklas

Alla som inte dansar är folkdräktsmän
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Vilsen göteborgare i Sthlm
Hoj
Mellan hojar
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top