Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jäkligt fina filmer paPs, blev bra kvalle på dom!

Kom igen och boka 6/9:e så vi får bra Triple frekvens även där... :tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Clip 1 (jag tror det var pass 2)

#1
[YOUTUBE-ID]GjRhQtm2lgE[/YOUTUBE-ID]

#2
[YOUTUBE-ID]aHd_bi6iXms[/YOUTUBE-ID]


Clip 3 (andra efter lunch tror jag)

Chase cam på Sara (vår top gun instruktör), går ju sådär :)

#1
[YOUTUBE-ID]ogkAwjUbl1I[/YOUTUBE-ID]

#2
[YOUTUBE-ID]axnDOIMKkYg[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Jisses va sugen man blev igen.......:D
Tackar för trevligt umgänge även omjag kom från andra sidan:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jäkligt fina filmer paPs, blev bra kvalle på dom!

Klockrent paPs! :tummenupp

Kom igen och boka 6/9:e så vi får bra Triple frekvens även där... :tummenupp

Damen & jag siktar oxå på att boka upp oss den söndagen.

M-hm. Inte bara jag som sniffar the internets efter banhoj alltså... :D
Funderar på att komplettera med eller byta till en Daytona 675, med kraschkåpor.

Ja, det är ju jefligt tur att man har en fru med alla hästar i stallet som motorbroms, annars hade det nog f-n efter euforin från gelleråsen redan igår stått en spontanintjöpt banhoj i garaget hemma... jisses :gnissla

"-Men gubben, har du verkligen tänkt igenom det här?"
Eeehh...mnjaoo...jo... Eller... typ... :rolleyes:
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Kom igen och boka 6/9:e så vi får bra Triple frekvens även där... :tummenupp

Jag säger inte att jag givit upp, men det ser onekligen liiiite svårt ut... "Nån" har redan bokat in sig på mässa i Paris den helgen :huvet och jag tror inte att kidsen klarar sig själva riktigt så länge än...:gnissla
Undra vad det kostar att flyga ner farmor...:va
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag säger inte att jag givit upp, men det ser onekligen liiiite svårt ut... "Nån" har redan bokat in sig på mässa i Paris den helgen :huvet och jag tror inte att kidsen klarar sig själva riktigt så länge än...:gnissla
Undra vad det kostar att flyga ner farmor...:va

Vad e det för fel på att ha kidsen som depåtjejer tillsammans med farmor, kan alltid springa med saft och bullar till dig (oss) :)

Du tar bil ned och laddar med en massa dvd-filmer, godis chips, läsk, visa sen vart toaletten är så klarar dom sig i många timmar, -blir ett äventyr för dom ..
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vad e det för fel på att ha kidsen som depåtjejer tillsammans med farmor, kan alltid springa med saft och bullar till dig (oss) :)

Du tar bil ned och laddar med en massa dvd-filmer, godis chips, läsk, visa sen vart toaletten är så klarar dom sig i många timmar, -blir ett äventyr för dom ..

:va Om man bara skippar farmor-biten i det där, så var det faktiskt ingen tokig idé det där Tomp@!:tummenupp Ska påbörja förhandling med tjejerna i eftermiddag, så får vi se...:)
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
:va Om man bara skippar farmor-biten i det där, så var det faktiskt ingen tokig idé det där Tomp@!:tummenupp Ska påbörja förhandling med tjejerna i eftermiddag, så får vi se...:)

Jag kan ta med mina grabbar så kan de leka lite....
De är sååååå snällla :D :D :D
Lik sin far :rolleyes:
 

mejner

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple 09
Vad e det för fel på att ha kidsen som depåtjejer tillsammans med farmor, kan alltid springa med saft och bullar till dig (oss) :)

Du tar bil ned och laddar med en massa dvd-filmer, godis chips, läsk, visa sen vart toaletten är så klarar dom sig i många timmar, -blir ett äventyr för dom ..

Också blir det kul för dom att se motorcyklarna fara runt på banan. :tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:va Om man bara skippar farmor-biten i det där, så var det faktiskt ingen tokig idé det där Tomp@!:tummenupp Ska påbörja förhandling med tjejerna i eftermiddag, så får vi se...:)

Glöm nu inte skinnställ och raceboots till Julia, hon kommer ju självklart vilja åka med.

........Ja, det är ju jefligt tur att man har en fru med alla hästar i stallet som motorbroms, annars hade det nog f-n efter euforin från gelleråsen redan igår stått en spontanintjöpt banhoj i garaget hemma... jisses :gnissla

"-Men gubben, har du verkligen tänkt igenom det här?"
Eeehh...mnjaoo...jo... Eller... typ... :rolleyes:

Sluta med dina defaitistiska ideer, inse att det är försent att bli Rossi's efterträdare. Skit i banhoj, om du gör det och lägger all sparad tid och stålar på banåkning med hojen du har så får du satan så mycke mer körning.

Eller om du nu verkligen vill åka plastraket (gud förbjude) sälj triplen och köp en banhoj. Lägga all tid och pengar du spar på att inte åka gata på bantid, det blir också en himla massa bana

Kör man på båda är risken att man inte hinner med (orkar) varken gata eller bana

/Mina 2 ören :D
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Väl valda ord paPs, bara att se på oss, -vi är begynnande gubbar, tänk på ryggvärk och att magen kommer ta i tanken Lelle!
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Ähh, klart grabben å tjejen skall ha en banhoj ... Att vara ekonomisk är inte alltid det roliga. Köra bana med en riktigt sporthoj är något för dig Magniffico Bastardus
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ähh, klart grabben å tjejen skall ha en banhoj ... Att vara ekonomisk är inte alltid det roliga. Köra bana med en riktigt sporthoj är något för dig Magniffico Bastardus

Det handlar inte om ekonomi utan att det inte är så kul att ha en grej man nästan bara meckar med och pröjsar för men knappast har tid att använda. Been ther done that,..... again.....again.... :huvet

sTf_paPs 3:1
"Bättre att nyttja grejer man har än att greja nya som man inte har tid med." :banana
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Väl valda ord paPs, bara att se på oss, -vi är begynnande gubbar, tänk på ryggvärk och att magen kommer ta i tanken Lelle!

Vafaan, det där är GUBBEN i dig som talar :mad:
Jag har precis köpt mig 10 år yngre :banana

Ähh, klart grabben å tjejen skall ha en banhoj ... Att vara ekonomisk är inte alltid det roliga. Köra bana med en riktigt sporthoj är något för dig Magniffico Bastardus

Tack. Typ en Daytona 675 Special Edition 2010 då?
Bläcket torkade för en timma sen...

sTf_paPs 3:1
"Bättre att nyttja grejer man har än att greja nya som man inte har tid med." :banana

Vafaan, du meckar ju med ALLT!!! :D
(och är jefligt bra på det får man väl erkänna)

MIN NYA LEKSAK:
Hoppas man inte blir permanentbannad från S3 STHLM nu bara :gnissla
Kunde inte stå emot, blev obotligt biten av bandagen på Gelleråsen...
 

Bifogat

  • Daytona 675 SE 2010.jpg
    Daytona 675 SE 2010.jpg
    138 KB · Visningar: 48
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top