Magnif Bastard
nästan perfekt
Ehh vilken tidsfördelning tänkte du lägga mellan bana och gata ? Om Svaret är 95 gata 5 bana så är frågan...
Om valet var fritt - 95 % bana och 5 % gata...
Ehh vilken tidsfördelning tänkte du lägga mellan bana och gata ? Om Svaret är 95 gata 5 bana så är frågan...
Å med en extra sån här skulle dom t.o.m. kunna bli riktigt intressanta...
Funderar på att komplettera med eller byta till en Daytona 675, med kraschkåpor.
Jäkligt fina filmer paPs, blev bra kvalle på dom!
Kom igen och boka 6/9:e så vi får bra Triple frekvens även där...
M-hm. Inte bara jag som sniffar the internets efter banhoj alltså...
Funderar på att komplettera med eller byta till en Daytona 675, med kraschkåpor.
Kom igen och boka 6/9:e så vi får bra Triple frekvens även där...
Jag säger inte att jag givit upp, men det ser onekligen liiiite svårt ut... "Nån" har redan bokat in sig på mässa i Paris den helgen och jag tror inte att kidsen klarar sig själva riktigt så länge än...
Undra vad det kostar att flyga ner farmor...
Vad e det för fel på att ha kidsen som depåtjejer tillsammans med farmor, kan alltid springa med saft och bullar till dig (oss)
Du tar bil ned och laddar med en massa dvd-filmer, godis chips, läsk, visa sen vart toaletten är så klarar dom sig i många timmar, -blir ett äventyr för dom ..
Om man bara skippar farmor-biten i det där, så var det faktiskt ingen tokig idé det där Tomp@! Ska påbörja förhandling med tjejerna i eftermiddag, så får vi se...
Vad e det för fel på att ha kidsen som depåtjejer tillsammans med farmor, kan alltid springa med saft och bullar till dig (oss)
Du tar bil ned och laddar med en massa dvd-filmer, godis chips, läsk, visa sen vart toaletten är så klarar dom sig i många timmar, -blir ett äventyr för dom ..
Jag kan ta med mina grabbar så kan de leka lite....
De är sååååå snällla
Lik sin far
Med deras stamtavla så kommer de inte inom armlängds avstånd till mina cheyer!
Om man bara skippar farmor-biten i det där, så var det faktiskt ingen tokig idé det där Tomp@! Ska påbörja förhandling med tjejerna i eftermiddag, så får vi se...
........Ja, det är ju jefligt tur att man har en fru med alla hästar i stallet som motorbroms, annars hade det nog f-n efter euforin från gelleråsen redan igår stått en spontanintjöpt banhoj i garaget hemma... jisses
"-Men gubben, har du verkligen tänkt igenom det här?"
Eeehh...mnjaoo...jo... Eller... typ...
Ähh, klart grabben å tjejen skall ha en banhoj ... Att vara ekonomisk är inte alltid det roliga. Köra bana med en riktigt sporthoj är något för dig Magniffico Bastardus
Väl valda ord paPs, bara att se på oss, -vi är begynnande gubbar, tänk på ryggvärk och att magen kommer ta i tanken Lelle!
Ähh, klart grabben å tjejen skall ha en banhoj ... Att vara ekonomisk är inte alltid det roliga. Köra bana med en riktigt sporthoj är något för dig Magniffico Bastardus
sTf_paPs 3:1
"Bättre att nyttja grejer man har än att greja nya som man inte har tid med."
........
Hoppas man inte blir permanentbannad från S3 STHLM nu bara
Kunde inte stå emot, blev obotligt biten av bandagen på Gelleråsen...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|