Röda fälgar hade varit stekigt! Håller med om att någon röd grej hade varit tufft.
Ol dirty Bastard ... vad du vet om Pride å grejor då
Nejnej, inte röda fälgar, blir lite pingis... möjligen några mer röda mindre detaljer...
Röda fälgar hade varit stekigt! Håller med om att någon röd grej hade varit tufft.
Ol dirty Bastard ... vad du vet om Pride å grejor då
Yo,
Planerar för att hinna med en(två) SMC kurs på stor bana i sommar och funderar på den 20-21 Aug. Är det någon som anmält sig till dessa? Eller något annat datum?
Har en ny moddning på G, åsikter vill jag ha! Funderade på att köpa frame protectors som är kolfiberfejk och lackera dessa röda, sätta på någon snajdig text och klarlacka över... gillade det lite, ser racigt ut... kolla den photoshoppade bilden och ge åsikt:
Yo,
Planerar för att hinna med en(två) SMC kurs på stor bana i sommar och funderar på den 20-21 Aug. Är det någon som anmält sig till dessa? Eller något annat datum?
Om du frågar mig, så skit i dom där blafforna. Tjacka ett rödanodiserat skruvset till motorn istället om du vill hjälpa fälgstripesen.
Finns även muttrar, bromsbehållarlock etc. Sen kan du komplettera med andra skruvar och muttrar på hojen tills du är nöjd.
Ihop med lite röd text blir det coolt.
på begäran.
[YOUTUBE-ID]mQzkcT901NY[/YOUTUBE-ID]
på begäran.
>Film<
Då e jag annmäld till 6/9 också ska bli kul. Ska försöka o inte vurpa denna gång, det blir så dyrt i lägnden.
Yes vad nice, kul att äntligen få se sin mc-åkning på film.
Jäkla posörsfasoner...
jefflar vad vackert alla kör,blev ju hyffsad kvalité på filmen iaf
tack för idag alla som va me,blev ju en kanonrunda
/dennis
Annat framdäck den här gången?
TIPS! Kör om ibland så det blir lite varierat, kul att filma lite olika folk. Bra att säga till innan så att man vet att du filmar så kan man anpassa tempot så du lätt kan köra om
jefflar vad vackert alla kör,blev ju hyffsad kvalité på filmen iaf
tack för idag alla som va me,blev ju en kanonrunda
/dennis
Ja och jag som instruktör kan ge dig lite tips då jag såg en del småfel, ingen kritik vännen, bara tips
Synd att ljudet inte va bättre, eftersom vtr:en sjunger så fint. det var riktigt najs att ligga bakom dig.
(bör ej misstolkas)
på begäran.
...Filmklipp....
Riktigt snyggt! Schysst perspektiv på åkningen, när det filmas från så låg position!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|