Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
ok..om jag kommer på 3 burkar..är det ok då? :D
Ne men vill inte tränga mig på ..ni måste få ha era privata orgier ifred :krama

Fick ändra mina planer idag, men åker från jobbet nu & siktar på en repa söderort, kanske landa vid Rosenhill för en fika 14.30.

Drar från Shell Globen vid 14-tiden om det är intressant? :tummenupp
 

insekten

Guest
Fick ändra mina planer idag, men åker från jobbet nu & siktar på en repa söderort, kanske landa vid Rosenhill för en fika 14.30.

Drar från Shell Globen vid 14-tiden om det är intressant? :tummenupp

Hinner jag käka tills dess så dyker jag upp.
Väntar på käket nu.
Ska ändå ner söderut efter maten och fixa lite grejjer
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Funderar på att gasa lite i morgon. Typ start 9-10 tiden north-side
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tjoho! Åter från Oslo och en grym massa underbara hojvägar! (Fast jag tjörde ju biiiiil!!!:huvet)

Sugen som bara den på att åka och sen ser jag att Lelle har datorn med sig till Norrland, så jag tycker absolut att vi ska ut och njuta och flitigt beskriva hur ljuvliga kurvor vi lutat i med hojarna!:D
Har inte kollat YR eller så ännu, men vi tjör nån kväll i veckan när det är väder!:tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tjoho! Åter från Oslo och en grym massa underbara hojvägar! (Fast jag tjörde ju biiiiil!!!:huvet)

Sugen som bara den på att åka och sen ser jag att Lelle har datorn med sig till Norrland, så jag tycker absolut att vi ska ut och njuta och flitigt beskriva hur ljuvliga kurvor vi lutat i med hojarna!:D
Har inte kollat YR eller så ännu, men vi tjör nån kväll i veckan när det är väder!:tummenupp

I morgon efter 12 ?
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag är sugen som bara den... fast i dag kommer jag befinna mig i Norrköping, är nog hemma tidigast kl 19... men gärna någon annan dag!!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vi är ett par stycken som möts upp vid Shell Hallunda vid sextiden ikväll bara att hänga me...:tummenupp

/dennis

Kanon att du meddelar en samling!:tummenupp Ska verkligen försöka komma loss, men just nu verkar 20.30 mer realistiskt...:huvet

Känns härligt att ha så gott om egentid att lägga på precis vad man vill...:rolleyes:

Jag är sugen som bara den... fast i dag kommer jag befinna mig i Norrköping, är nog hemma tidigast kl 19... men gärna någon annan dag!!!

Du och jag kanske får ta en kvällstur i skenet från lyktorna på våra BugEyes!:tungan
 
Last edited:

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
är på nån kväll i veckan. :tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jo en sån båge vart vi ju sugna på... höll i 290 mil! :D ...tacka vet ja den gamla 1050 pannan!!!

:fakta apropå det, är det läge att starta pannan idag kanske? Jag har möjlighet att åka från nu på morgonen/f.m. och fram till 15, så jag tänker dra ut en sväng!:yoparty
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jo en sån båge vart vi ju sugna på... höll i 290 mil! :D ...tacka vet ja den gamla 1050 pannan!!!

Ja det verkar ju vara en superhoj, inlöst efter att ha drattat på snoken i 20 blås!!

Lördag är det Tuvängen som gäller! Någon som skall med och svänga lite??
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top