Possöråka efteråt självklart, ska tvätta Speedyn på förmiddagen så den blänker
Vad ska du ha för en jävla sanering... lyckas inte alls med vaxningen, men så har jag ju inte sett karate kid lika ofta som dej heller "wax on, wax off"
Possöråka efteråt självklart, ska tvätta Speedyn på förmiddagen så den blänker
Skall du vara med på Tuvis, eller bara posörköra efteråt?
Du skriver bara dessa inviter i jag-gillar-brittiska-elsystem tråden. Men jag ska försöka haka på om det blir väder.
Du skriver bara dessa inviter i jag-gillar-brittiska-elsystem tråden. Men jag ska försöka haka på om det blir väder.
jag ställer in åkandet denna vecka då min gaffel börjat läcka får det fixat nästa fredag samtidigt som nya däck monteras, om inget mer dyker upp kan jag åka då. tjoho tripplers
Om nån vecka när det är lite mindre sommargäster och kanske regnat/spolats bort lite, då ska vi ta en dag där uppe!
paPs och Shooter bombade skärgården idag. Ok dårå, efter ett antal pilsner fattade vi mod.
View attachment 283168
Skall snacka med Swedie om vi kan få ett japsfilter i våra trådar ...
Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??
Ska till Triumphcenter i morgon, kollar om dom har nån lämplig hoj till dig
Tydligen så har Nash kvaddat ikväll om man läser olyckstråden... kanske ska köpa hans hoj?
...nåväl, hoppas det gick bra med honom, tydligen nått ben som var brutet trodde man...
Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??
Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...
Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|