Speed Triple-tråden Sthlm

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Possöråka efteråt självklart, ska tvätta Speedyn på förmiddagen så den blänker :)

Vad ska du ha för en jävla sanering... lyckas inte alls med vaxningen, men så har jag ju inte sett karate kid lika ofta som dej heller "wax on, wax off" :näsblod

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10
jag ställer in åkandet denna vecka då min gaffel börjat läcka :huvet får det fixat nästa fredag samtidigt som nya däck monteras, om inget mer dyker upp kan jag åka då. tjoho tripplers :banana

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
jag ställer in åkandet denna vecka då min gaffel börjat läcka :huvet får det fixat nästa fredag samtidigt som nya däck monteras, om inget mer dyker upp kan jag åka då. tjoho tripplers :banana

Trist med gaffeln...:gnissla Däckbyte nalkas för mej med, men jag var ute en sväng med paPs idag utan att skymta korden, så nån mil till får man nog ut!:tungan

Det var lite sand/grus uppe runt Rumsätra-Riala-Wira Bruk, men annars är det där verkligen GRYMT fina vägar nu! Nylagda i många delar och så jäkla sköna kurvor!:yoparty Om nån vecka när det är lite mindre sommargäster och kanske regnat/spolats bort lite, då ska vi ta en dag där uppe!:tummenupp

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
paPs och Shooter bombade skärgården idag. Ok dårå, efter ett antal pilsner fattade vi mod.

[YOUTUBE-ID]rb3j6gksfJ4[/YOUTUBE-ID]score010.gif

[YOUTUBE-ID]FpaZoE2teRQ[/YOUTUBE-ID]score010.gif

Last edited:

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
det såg riktigt skönt ut det där.
nånting som skulle sitta nu när det e 35 grader inne... :brinnerup

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
YO! paPs! STOOORT tack för 2 suveräna dagar, där skärgården verkligen visat sig från sin bästa sida!:tummenupp

Nu kan du ju ändra din signatur åxå, för nu har du ju varit på Beachen 2009!:D

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Vackert, blir alldeles tårögd.

Någon som är sugen på lite gocartbana i helgen? Tuvis på lördag och Rörken på söndag :tummenupp

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??

Ska till Triumphcenter i morgon, kollar om dom har nån lämplig hoj till dig :tummenupp
Tydligen så har Nash kvaddat ikväll om man läser olyckstråden... kanske ska köpa hans hoj?

...nåväl, hoppas det gick bra med honom, tydligen nått ben som var brutet trodde man...

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ska till Triumphcenter i morgon, kollar om dom har nån lämplig hoj till dig :tummenupp
Tydligen så har Nash kvaddat ikväll om man läser olyckstråden... kanske ska köpa hans hoj?

...nåväl, hoppas det gick bra med honom, tydligen nått ben som var brutet trodde man...

skämtar du är nash av banan????

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Så jag måste döda en av mina cylindrar för att få åka med ert trevliga gäng??

Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! :tummenupp Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...:krama

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Närå, det räcker med att du säljer SukiZaken och tjöper en hoj med själ, karaktär och en himla massa tjörglädje! :tummenupp Och vänligen observera att vi är i HOJ- och inte moppetråden nu...:krama

Funderar på att gasa lite i morgon, e ledig typ mellan 13-17...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring