Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Vad e det här för trams?

Ska vi i Bug Eyes, med vår goda smak, låta oss bli inlurade i det här bara för att du gått å skaffat dig en moppe med kåpa å stripes? :arsele

Ja :fakta

Helt ärligt så bryr jag mig inte....har knappt tid att torka mig i arslet nft...

Puss! :D

Då så, allt klart. En välsignelsepuss från skotten :fakta

LucaB - ÖKA takten din sölgris!!! :mad:
Man kan ju inte tjöra över folk om man först ska be om lov hela tiden :hihi
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Med custom menar jag inte hoj typ utan att man kan få ett utseende som man vill ha, custom(er) made.:)

Finemang!:tummenupp Då får du godkänt!:)

Men en som snart inte får godkänt att skriva i den här Magnifika tråden, det är den där Bastarden som hela tiden anstiftar andra till att ha ihjäl den!

Undrar just om inte Swedie ska få döpa Tråden till
BugEyes & Wannabees STHLM! :va
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Finemang!:tummenupp Då får du godkänt!:)

Men en som snart inte får godkänt att skriva i den här Magnifika tråden, det är den där Bastarden som hela tiden anstiftar andra till att ha ihjäl den!

Undrar just om inte Swedie ska få döpa Tråden till
Bug Eyes & Pussies STHLM! :va

Härligt Shoot... du har hittat namnet :D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ni är så nära men missar på målsnöret, det ska givetvis vara

Bug Eyes Sthlm & can't bees
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
eller Triumph bröderna!... iof så finns det systrar också och vi kanske inte ska utesluta... minns att min morfar tillhörde det beryktade Cykelbröderna från söder, dom var tunga på att fightas :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
eller Triumph bröderna!... iof så finns det systrar också och vi kanske inte ska utesluta... minns att min morfar tillhörde det beryktade Cykelbröderna från söder, dom var tunga på att fightas :D

För nån som ser gud först & bromsar sen verkar det ändå vara ett förvånandsvärt känsligt ämne... :D :rolleyes: :krama

Nåja... både S3 Sthlm (orginalet) & D675 Sthlm (lillebrorsan) är bra trådar, även om "vi" just nu hoppar emellan, så varför krångla till det?

Med EN gemensam tråd har vi ju inget att tjafsa om längre - hur kul vore det, att inte få ge shooter en känga emellanåt...?? :arsele

PS: Jag hatar att ge mig, men orkar inte tjafsa med S3-kromslädarna längre... :brinnerup

:D:D:D
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Såhär kul har jag en fredagkväll! Deer Hunter 3D på iPhonen. Är just nu i Ryssland och jagar björn med Kalashnikova :yoparty Måste säja att verkanseld mot Bambi med assault rifle inte är riktigt sportsligt, men kul som fan. Mata gnagare med blysallad är lite klurigare, satan va dom springer. Bamse Björn är lätt mål med 30 teflonklädda, helmantlade :tummenupp Inte ens skogens konung älgen går säker när han möter en vägg av bly från LucaBrassaSatan :tuttar
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    72.1 KB · Visningar: 38
  • 2.jpg
    2.jpg
    66.1 KB · Visningar: 42
  • 3.jpg
    3.jpg
    77 KB · Visningar: 35
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
För nån som ser gud först & bromsar sen verkar det ändå vara ett förvånandsvärt känsligt ämne... :D :rolleyes: :krama

Nåja... både S3 Sthlm (orginalet) & D675 Sthlm (lillebrorsan) är bra trådar, även om "vi" just nu hoppar emellan, så varför krångla till det?

Med EN gemensam tråd har vi ju inget att tjafsa om längre - hur kul vore det, att inte få ge shooter en känga emellanåt...?? :arsele

PS: Jag hatar att ge mig, men orkar inte tjafsa med S3-kromslädarna längre... :brinnerup

:D:D:D

Men lilla bubben då...ni med plastraketer får gärna säga att ni är hang-arounds till Bug Eyes...det brukar ju leda till prospect...å sen så e det bara att köpa en Speedy så blir ni fullvärdiga medlemmar! :tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Men lilla bubben då...ni med plastraketer får gärna säga att ni är hang-arounds till Bug Eyes...det brukar ju leda till prospect...å sen så e det bara att köpa en Speedy så blir ni fullvärdiga medlemmar! :tummenupp

Vafaaan ska jag tvingas brottas med dig igen oxå...!!?!? :rolleyes: Sent ska syndaren vakna. Jag vill ha fika förresten... :D
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Repa 090923 ?

Tjabba, tänkte åka en sväng idag efter jobbet. Någon annan ?

Start vid 17 cirkus.

Okey...... ? Här var det åksugna bikers skall jag säga eller har ni sålt hojarna ?office.gif

Blev 3 x Bulten i sol och värme på torr asfalt samt först en Ägg&Ansjovis macka och senare Klämmis&VarmchokladMedVispgrädde på Rosenhill.
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top