Speed Triple-tråden Sthlm

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Det ska bli gott med lite champis!:) Självklart ska jag vinna hela skiten!:yoparty

Skägget springa,:va Det har han väl inte gjort sen sista gymnastiktimmen i skolan. Såvida man inte kallar hans "krumsprång" fram till baren för att hinna med sista beställningen för "att springa":D

GT-språng slash Shots-språng .....skulle jag påstå :)
Ibland har han tur & får med sej en hel bricka av bara farten :D
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
GT-språng slash Shots-språng .....skulle jag påstå :)
Ibland har han tur & får med sej en hel bricka av bara farten :D

:fakta Hinner han bara dit så brukar han var långt ifrån tomhänt när han lämnar baren!:D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Blir nog T-bana till midsommarkransen och sedan apostlahästarna om man ska klämma några :öl och GT efteråt:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Blir nog T-bana till midsommarkransen och sedan apostlahästarna om man ska klämma några :öl och GT efteråt:tummenupp

Japp, låter som en bra idé :tummenupp
Ses 14.15 vid T-bana Midsommarkransen då?

GOOD NEWS BY THE WAY: :2cool
"-Trafikskadan med ditt fordon den 18 oktober 2007. Enligt vår uppfattning är det motparten som har orsakat skadan.
Då motparten har orsakat skadan behöver du inte betala någon självrisk. Din försäkring påverkas inte eftersom vi kommer att kräva tillbaka alla kostnader från motpartens försäkringsbolag.
Lämna in ditt fordon på en verkstad."
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
jag möter upp vid midsommarkransen 14.15. Hittar ju inte därute i bushen.. :D

Pfff...vita blixten hittar väl bara så länge det finns anrik kullersten å vatten på alla sidor... :hihi Om du känner dig otrygg kan vi alltid plocka dig vid slussen så du slipper svimma ensam på nån T-banestation i förorten :rofl

Har det tagit fram tills nu för dem att bestämma sig?:va

Vill inte riktigt gnälla när de efter endast en månads utredning ändå lyckats komma fram till att det var SL-bussens och inte mitt fel att han körde på min parkerade speed triple... :va

Skulle kunna säga att hjulet snurrar men hamstern é död... men så taskig är jag inte. Faktiskt. :D
 
Last edited:

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Pfff...vita blixten hittar väl bara så länge det finns anrik kullersten å vatten på alla sidor... :hihi Om du känner dig otrygg kan vi alltid plocka dig vid slussen så du slipper svimma ensam på nån T-banestation i förorten :rofl

Tackar men jag tar med mig knifen och pistolen, så jag känner mig säker...:D
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Faan va jag kommer äga er i morgon=)

Tänkte lämna återbud men kom till insikt att det inte skulle se bra ut!!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jaha så här blev det (efter 500 pix på 54)

Ombyte
Ombyte.jpg

Genomgång
Genomgång.jpg

Resultat
Resultat.jpg

Shysst bira efteråt på Akkurat
Akkurat.jpg

Jag skall försöka få till nägon bild på racet men dom blev djävligt mörka
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Tack för igår, även om man inte räckte riktigt ända fram.:mad:

Vaknade med ont i hela kroppen:confused: . Det tog ett tag innan jag kom på varför:) En får väl passa på att gratulera Lelle till segern, trots att det svider:gnissla :D

Kul som fan.:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Tack för igår, även om man inte räckte riktigt ända fram.:mad:

Kul som fan.:tummenupp

Hehe...tack själv, grymt skojj!! Å tack för skjutsen in till stan sen! :yoparty Jag är nog mest glad att det bara blev 10 & inte 15 varv i finalen, blev ju jagad av ett satan så ilsket vargpack sista varven... :D

Faan va jag kommer äga er i morgon=)

Ja, du tog ju faktiskt snabbaste kvaltiden och pole position i finalen....så det såg ju iaf lovande ut så långt... :tummenupp ...är väl skydig dig en officiell ursäkt för "lille knuffen" då, men jag blev så trött att ligga å bromsa bakom dig hela tiden... :arsele

Måste väl hitta ett minimoto-ställe så du kan få revansch... :hihi
Bra bilder paPs & tack allihopa för ett kul race!
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
En får tacka för ett bra arr! Schysst med skumpa, fin öl och musslor på kvällen.

Kan bara instämma i att man e lite mör i kroppen idag. blåmärken lite överallt...

//M
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Hehe...tack själv, grymt skojj!! Å tack för skjutsen in till stan sen! :yoparty Jag är nog mest glad att det bara blev 10 & inte 15 varv i finalen, blev ju jagad av ett satan så ilsket vargpack sista varven... :D



Ja, du tog ju faktiskt snabbaste kvaltiden och pole position i finalen....så det såg ju iaf lovande ut så långt... :tummenupp ...är väl skydig dig en officiell ursäkt för "lille knuffen" då, men jag blev så trött att ligga å bromsa bakom dig hela tiden... :arsele

Måste väl hitta ett minimoto-ställe så du kan få revansch... :hihi
Bra bilder paPs & tack allihopa för ett kul race!

Alla kan vi vinna om man fuskar :tummenupp

Paps körde ju om mej ärligt, men du fuska o är därför ingen värdig vinnare:arsele
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Alla kan vi vinna om man fuskar :tummenupp
Paps körde ju om mej ärligt, men du fuska o är därför ingen värdig vinnare:arsele

Såja ponken...inte vara liten å ledsen nu! Lovar att du ska få köra ifrån mig på bulten i sommar...så bjuder jag på glass sen :rofl

Vassego, här får du en liten julklapp att titta på så länge. Din hoj före omlackning minsann...
 

Bifogat

  • Snajdarn.JPG
    Snajdarn.JPG
    128.5 KB · Visningar: 59

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Då har man precis kommit tillbaka efter en hojtur. Bulten (självklart), Rosenhill med våfflor och kaffe, Bulten åt andra hållet, lite spontanåka och så till Orminge igen. Blev 15 mil sisådär :yoparty .

Nu skall Speedy få svalna lite och sen blir det feja och putsa :tummenupp .

Växellådan (känns riktigt bra), Nya tändstiften (dom gamla var lite "host" rostiga) och senaste mappningen verkar gjort susen. Vibrationerna jag hade kring 180-190 är spårlöst borta (kontrollerades givetvis på noggrant inhägnat område).:rolleyes:

Bulten var riktigt fin. Inge grus, få bilar och nästan torr. Det låg lite snö i dikena här och där. Det blev dock inge bomba :D .

Det var ganska glest med hojar. Mest customjärn, tråkigt men sant:va . Det var ett par hojar vid Rosenhill.

Jag har antagligen kommit på varför bilderna från gocart rejset blev så svarta. Jag skulle fota några grejer på jobbet och dom blev också kolsvarta. Vafaen har kameran pajjat :mad: ! Börjar kolla lite på rattarna :)rodnar, tyst i klassen) ock det visar sig att programväljaren står på "S" vilket som jag förstår står för manuell slutartid ungefär och default är 1/1000. Funkar dåligt om man inte ställer in. Ställde in den på AUTO istället och vips blev det kanon bilder. Undras om den stod på "S" under gocart rejset ?
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Då har man precis kommit tillbaka efter en hojtur. Bulten (självklart), Rosenhill med våfflor och kaffe, Bulten åt andra hållet, lite spontanåka och så till Orminge igen. Blev 15 mil sisådär :yoparty .

Nu skall Speedy få svalna lite och sen blir det feja och putsa :tummenupp

Din jefvel, fick nog ditt ääääckliga sms men VÄGRADE svara då jag själv stod über-svettig med flyttkartonger upp över öronen :mad:

Inte nå nytt om min hoj än iaf, den står fortfarande på mc-experten...men schysst att det är bra driv i din igen då :tummenupp

Nästa Gocart-race då....
Vad sägs om lördagen den 1 februari??? :yoparty
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Din jefvel, fick nog ditt ääääckliga sms men VÄGRADE svara då jag själv stod über-svettig med flyttkartonger upp över öronen :mad:

Inte nå nytt om min hoj än iaf, den står fortfarande på mc-experten...men schysst att det är bra driv i din igen då :tummenupp

Nästa Gocart-race då....
Vad sägs om lördagen den 1 februari??? :yoparty

Kan nog funka. Jag är på ! Hur länge innan måste man boka tro ?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Kan nog funka. Jag är på ! Hur länge innan måste man boka tro ?

Annan bana nu då kanske? Följande bokat idag: :fakta
Plats: Gokartpalatset i Älvsjö, Varuvägen 15, 125 30 Älvsjö
Antal: 10-12st
Datum: lördag 2 feb 2008
Incheckningstid: kl. 15:00
Ert Gokartåk börjar: kl. 15:30
Pris: 325 kr/pers
Övrigt: Palatsrace

Anmälda NU:
1. paPs
2. maximilia
3. fröken lelle
4. .....
5. .....
6. .....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top