Fenster
Ny medlem
Oh just det ja:
IFK IFK IFK...................IFK IFK IFK....................IFK IFK IFKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
IFK IFK IFK...................IFK IFK IFK....................IFK IFK IFKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
Oh just det ja:
Jahopp! Typiskt! Tydligen skall jag ner till Gbg just den helgen och åka lite radiobil i en vecka! Just typiskt!
Så det verkar som att det får bli utan mig OM jag inte lyckas få någon senare biljett ner. Jag har inte heller kollat mitt schema för den veckan! Men som sagt...eventuellet utan fönstret, så det verkar som att du får förlora iallafall kakan...
Grattis förresten Skotten! Hoppas du fick några fina presenter!
Radiobil??
E du pålis?
Radiobil??
E du pålis?
IFK kan ta sig i mumindalen
Right on brother!
Fast jag har ett blygsamt "Skelleftea" framfor mitt AIK!!!
Varma jvlgt soliga sommarhalsningar fran Agia Napa, Cypern, by the way... satan sa grimt najs det ar har nere... Lovar suga i mig MINST 1st GT to all of you triple-boys... hmm...need another cold one, by the way...
Alla har stallt undan mopparna nu va!? Kanske skotten som kor dubbat fortfarande, ehh? Blir nog en enduro i bergen 1-2 dagar...men jaja...om man skulle hoppa i poolen kanske...
.... sommarhalsningar fran Agia Napa, Cypern, ...
Alla har stallt undan mopparna nu va!? Kanske skotten som kor dubbat fortfarande, ehh?
Min står faktiskt ute fortf. Tänker ställa undan den i helgen dock...hoppas på väder bara...tråkigt annars!
Jag bara hoppas att jag hinner innan det blir snö!
Ta en GT till nu du...låter för jäkla fint där nere!
Du hann inte
Själv åkte ja en sväng igår o tvätta hojen o böt olja o filter o gjorde ren kedjan ordentligt o fetta om, sen gick bettan i ide o kommer fram till våren igen
Du hann inte
Själv åkte ja en sväng igår o tvätta hojen o böt olja o filter o gjorde ren kedjan ordentligt o fetta om, sen gick bettan i ide o kommer fram till våren igen
Jag står med färgsprutan i handen och skall lacka om leksaken. Man kan ju inte åka rött..... Den färgen går ju sakta enligt vissa, men svart eller mattsvart ska det vara. Hur håller man den mattsvarta lacken vid liv. Går det att vaxa eller blir den blank då????
Fråga 2
Vad betalar ni för en service i Sthlm. Själv pröjsade jag 2200:- för oljebyte och stift. 500mil. Tyckte det var svindyrt, men man vill ju ha stämpeln i boken....
Tja, svart eller mattsvart e ju de klart snabbaste, utan tvekan...
Prata med Snajdarn ang. svart lack, han har mattlackat sin & borde ha koll
I sthlm ville 2st serviceverkstader (no name, ni vet nog anyway) ha drygt 5 papp for min 2000-milaservice plus 2300 for att byta packboxar i gaffeln Kan tala om att det var dyrt, jag fick det fixat helt lagligt elsewhere av kvalificerad personal betydligt billigare, med servicebok & allt...
Jaha... ...om man skulle ta ett par vandor i poolen nu kanske....
Ja fan, om man inte skulle ta och mattlacka sin leksak också iallafall...tycker det är grymt fett! Blir lite avundsjuk varje gång jag kör med skotten! Puhh...det satt långt inne och erkänna...
Jasså du Lelle? Jag kollade med länna och dom ville ha 5 å 2 för en sådan...det är ju hutlöst...är det din "kontakt" med snygghondan som fixar bättre deal? Isåfall kör jag till honom också. 5 Bananer är alldeles för mycket även om det är ventiljustering och skit. Snart bara 600 mil kvar till den servicen. Vad tar han då? Eller är det ett relativt pris?
Jag står med färgsprutan i handen och skall lacka om leksaken. Man kan ju inte åka rött..... Den färgen går ju sakta enligt vissa, men svart eller mattsvart ska det vara. Hur håller man den mattsvarta lacken vid liv. Går det att vaxa eller blir den blank då????
Fråga 2
Vad betalar ni för en service i Sthlm. Själv pröjsade jag 2200:- för oljebyte och stift. 500mil. Tyckte det var svindyrt, men man vill ju ha stämpeln i boken....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|