Speed Triple-tråden Sthlm

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag har nu varit och okulärbesiktigat den trasiga låsringen. Som jag direkt misstänkte så var det en spårring ( SGA30 typ) som brustit mittemot öppningen.

Inget direkt okänt fenomen för spårringar. Jag arbetar i stort sätt dagligen med produkter som innehåller spårringar och det är helt enkelt så att 99,9% av alla spårringar är riktigt härdade och monterade och därmed fungerar bra. Bland de resterande 0,1% så förekommer det ohärdade, felhärdade och felmonterade exemplar. Faen att jag skulle drabbas av en :huvet :gnissla :mad: .

Och så var BlåaSkägget också med i fulquote 2007. Han sitter ungefär lika säkert som MB :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
...ok sillstrypar'n, jag hängde med till "..och byta olja." sen blev det nån dialekt från sthlm's sydvästra förort tror jag :dummer

Okej, men då förstod du det viktigaste.:D :arsele

Hela bollen var inne

You know it! I år vinner vi!:yoparty

Förresten så läste jag en rolig artikel i DN, det stod:
Polisen möttes av 120 rusande Göteborgare. Det stod också saker som: Göteborgarna ville inte åka buss.
Va?! Som om vi vore boskap?!?!?
Jaja, stockholmsblaska......:arsele

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

vänta nu....nu fattar jag inte... :rolleyes: ähh...skit samma, kan väl fundera på det under mina 14 dgr i solen på Cypern... Ha det så jääääävla kallt & trååååkigt här hemma i pissvädret, flickor :tuttar

Polisen möttes av 120 rusande Göteborgare. Det stod också saker som: Göteborgarna ville inte åka buss.

jag trodde du bara läste GP... :brynad hmm...tja jag var ju på matchen, och från vårat vip-rum där vi satt & drack öl tyckte jag nog att gbg:arna var väldigt snarlika boskap i sin lilla inhängnade fålla... nästan lite gulligt :hihi

...och dagen till ära, att det inte fanns målkameror föranledde ju bara att vi fick dricka mer öl... :D

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj

Var det inte 120 rusade Göteborgare ?:rolleyes:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Haha right on my man! Right on!:D :D :D

skru på sh-puben på lördag fönstret? hörde att det var ett helt pack gbg:are som skulle dit tydligen, hehe... skotten då?

:fyllisar ...blir en rusad päronvodka-fröken på birka paradise ikväll :yoparty så vi får se.... har en middag bokad ute på lördag, men kanske kanske kanske att vi glider förbi sh-puben en snabbis efteråt.... :tungan

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
skru på sh-puben på lördag fönstret? hörde att det var ett helt pack gbg:are som skulle dit tydligen, hehe... skotten då?

:fyllisar ...blir en rusad päronvodka-fröken på birka paradise ikväll :yoparty så vi får se.... har en middag bokad ute på lördag, men kanske kanske kanske att vi glider förbi sh-puben en snabbis efteråt.... :tungan

Måste peta ner ytterligare ett ljus i tårtan imorgon...diverse aktiviteter väntar därmed på lördag...lär få svårt att komma ifrån.

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
åh fi feen...skotten blir äldre...43, vare? GRATTIS pöjken!!! :födelseda
Ska skåla med päronvodka i din ära på fredag...ditt gamlo... :hihi :fyllisar

slap.gif
slap.gif
slap.gif
slap.gif
slap.gif
slap.gif

...36 om jag får be :gnissla

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
36 är över 35 ! = Lägre pris på märkesförsäkringen ! -Dubbelgrattis Scotten :TårtaMed36Ljus

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
öhh :va när fan va go-carten o var...

TAnt börjar bli gammal o orkar inte leta i tråden.. men någonting säger mig den 24:e nov stämmer det??
Ska vi va i västberga??

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
OK, GOCART då: just nu bokat för minst 10pers lördag den 24 nov kl. 15.00. Som tidigare, samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar tar vi en bira nånstans efteråt :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
OK, GOCART då: just nu bokat för minst 10pers lördag den 24 nov kl. 15.00. Som tidigare, samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar tar vi en bira nånstans efteråt :D

Jupp :tummenupp
Scandinavian Motorsport Centers AB
Västberga Allé 60

Kolla hitta.se
Vi lurar väl ut nåt innan, kanske samlas vid slussen å dela på bulle dit, typ?

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Jahopp! Typiskt! Tydligen skall jag ner till Gbg just den helgen och åka lite radiobil i en vecka! Just typiskt!:mad: :mad: :mad:

Så det verkar som att det får bli utan mig OM jag inte lyckas få någon senare biljett ner. Jag har inte heller kollat mitt schema för den veckan! Men som sagt...eventuellet utan fönstret, så det verkar som att du får förlora iallafall kakan...:D

Grattis förresten Skotten! Hoppas du fick några fina presenter!:pannkyss :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...