Magnif Bastard
nästan perfekt
WTF!?!?!?! Blev den överkörd av en buss?? Snygg tail-tidy förresten. Ser ut som att du installerat det rätt iallafall!
Men ärligt...vad hände?
Fan va allas triplar går sönder? Jag tänkte bege mig ut imorgon för å byta olja och filter. Sen är det snart dags att ställa in skönheten...efter lite vård dock!
tja....hade den faktiskt helt lagligt parkerad i närheten av en busskur, var inne på ett kundmöte på kungsholmen vid Västermalmsgallerian. Kom ut efter mötet å såg skiten. Tack å lov vare 3st vittnen som noterat tid, reg-nr på bussen å dessutom fotat hojjen där den låg mosad före de lyfte upp den på stödet igen.
...högersidan é numera p.g.a. ovan nämnda SL-bussjävel ganska pissigt trasig.... spegel å handtag helt åt h-vete, tändningslåset totalfuckat sönderbrytet, fälgen fram e repad, motorkåpor jefvligt repade, fotpinne, fotbroms, etc där nere total-trashat, avgassystemet bucklat å repat från fotpinnar upp till sadeln å sadeln e trasig.... har jag glömt nåt...
...just ja... TAIL TIDYN E HEL Å SNYGG
PS. Fenster, kan du pm:a länkar till vart du köpt dina pipor samt fotpinnesats? Dax att börja beställa....
Last edited: