24 funkar säkert bra också. Var ute och käkade en Big T-bone & Co i går kväll så irritationen har släppt.
Jag kan ju säga det nu, jag kommer att komma sist...så, då var det sagt! Är det något mer ni undrar över?
Mähähäää... nä nu ändras det inge mer, du får helt enkelt ta vår kaxige lille snadjish vid näsan å spöa skiten ur honom... För bövelen skotten, du é ju ute å kör fortfarande, tvingar ju t.o.m. ut den lille norrlänningen i mig att gasa mot rosenhill....brrrr....jefligt motvilligt dock
Ok, så då vet vi enligt dig att du loosar Bjuder du på bira då? Andra profeter tror på storvinst ...kom bara ihåg att vi é många som kan preja dig av banan snaddjan
It aint over until paPs comes with a tech solution to explain it all... han kan nog fixa tujbo på sin gocart, so watch it boys...
Nja bjuda på bira sa jag inget om. Här är man ärlig till skillnad från många andra go-cartprofeter och säger att man inte är så bra. Och så bjuda på öl? Nä jag tycker vi säger så här. Vinner inte snajdarn nu så som han har sagt så får han bjuda?Ok, så då vet vi enligt dig att du loosar Bjuder du på bira då? Andra profeter tror på storvinst ...kom bara ihåg att vi é många som kan preja dig av banan snaddjan
It aint over until paPs comes with a tech solution to explain it all... han kan nog fixa tujbo på sin gocart, so watch it boys...
Jag kan ju säga det nu, jag kommer att komma sist...så, då var det sagt! Är det något mer ni undrar över?
Nu är det så att ska du ha sista platsen så får du slåss med mig... Den är alltid bokad i mitt namn
Dv.s om man får va me o leka...
PS: Fenster, din idé e ju lysande, om snajdarn INTE vinner nu är det åtminstone 1st bjud-öl till oss andra som gäller
....å farsan MaScoot ska lära dig att slåss som en björn!
Skotten, vad har vi sagt om att mixa djungelboken med päronvodka nu igen...
....å farsan MaScoot ska lära dig att slåss som en björn!
Skotten, vad har vi sagt om att mixa djungelboken med päronvodka nu igen...
...efter kontroll från säker källa är du uppsatt på listan
Och skotten har ju redan lovat så...välkommen ombord!
Se till att ge Fenster en ordentlig match nu bara
PS: Fenster, din idé e ju lysande, om snajdarn INTE vinner nu är det åtminstone 1st bjud-öl till oss andra som gäller
Du är bara avis för att jag är outsägligt hård och dricker vodka rent....även fast det är litemed päron.
Stort att du plockade den! Jag imponeras alltid över folk som har sin Djungelbok up2date
får inte jag vara med å fota ens
Så tråkigt då
Vet inte ännu körde in den på skamkärra idag till MC-Experten. Dom trodde att det kunde vara ett drev i växellådan som skurit.
Thanks man gnissla ) jag tror vi ändrar till "Pear vodka+ Martini, Wheelied not shaken and two fork seals on top" (Kallas "Fröken special")
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|