Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
24 funkar säkert bra också. Var ute och käkade en Big T-bone & Co i går kväll så irritationen har släppt.:D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
24 funkar säkert bra också. Var ute och käkade en Big T-bone & Co i går kväll så irritationen har släppt.:D

Jäkla paPs å retas då... :mad: hoppas du fick en galen ko :hihi

OK, GOCART då: just nu bokat för minst 10pers lördag den 24 nov kl. 15.00. Som tidigare, samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar tar vi en bira nånstans efteråt :D

LÄGET JUST NU:
1. skotten - yes sir
2. mba - ?
3. snajdarn - jepp, ska vinna
4. fönstret - Game on
5. paPs - jajjemän
6. prins blåbär - YES
7. maximilia - jarrå
8. fröken lelle - japp
9. combat girl - johodå
10. andra som vill leka - ?
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Jag kan ju säga det nu, jag kommer att komma sist...så, då var det sagt! Är det något mer ni undrar över?:arsele
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus


Fröken - kan vi ändra till en vardag? :D

Har du ställt in hojen nu Snadjish? Tempen är ju under 15 grader...så att du inte blir kall om näsan menar jag.

Mähähäää... :D nä nu ändras det inge mer, du får helt enkelt ta vår kaxige lille snadjish vid näsan å spöa skiten ur honom... :tuttar För bövelen skotten, du é ju ute å kör fortfarande, tvingar ju t.o.m. ut den lille norrlänningen i mig att gasa mot rosenhill....brrrr....jefligt motvilligt dock :gnissla

Jag kan ju säga det nu, jag kommer att komma sist...så, då var det sagt! Är det något mer ni undrar över?:arsele

Ok, så då vet vi enligt dig att du loosar :tuttar Bjuder du på bira då? :yoparty Andra profeter tror på storvinst :FU ...kom bara ihåg att vi é många som kan preja dig av banan snaddjan :hihi :hihi

It aint over until paPs comes with a tech solution to explain it all... han kan nog fixa tujbo på sin gocart, so watch it boys... :fakta
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Mähähäää... :D nä nu ändras det inge mer, du får helt enkelt ta vår kaxige lille snadjish vid näsan å spöa skiten ur honom... :tuttar För bövelen skotten, du é ju ute å kör fortfarande, tvingar ju t.o.m. ut den lille norrlänningen i mig att gasa mot rosenhill....brrrr....jefligt motvilligt dock :gnissla



Ok, så då vet vi enligt dig att du loosar :tuttar Bjuder du på bira då? :yoparty Andra profeter tror på storvinst :FU ...kom bara ihåg att vi é många som kan preja dig av banan snaddjan :hihi :hihi

It aint over until paPs comes with a tech solution to explain it all... han kan nog fixa tujbo på sin gocart, so watch it boys... :fakta

Med lite högre matchvikt :rolleyes: kan det göra underverk att studdsa lite med häcken i sätet ut ur kurvor.:D

Annars kan vi ju göra som inom fotbollen, filma rejält så snajdarn blir svartflaggad redan i första böjen:pannkyss
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Ok, så då vet vi enligt dig att du loosar :tuttar Bjuder du på bira då? :yoparty Andra profeter tror på storvinst :FU ...kom bara ihåg att vi é många som kan preja dig av banan snaddjan :hihi :hihi
Nja bjuda på bira sa jag inget om. Här är man ärlig till skillnad från många andra go-cartprofeter och säger att man inte är så bra. Och så bjuda på öl? Nä jag tycker vi säger så här. Vinner inte snajdarn nu så som han har sagt så får han bjuda? :D :D :D

It aint over until paPs comes with a tech solution to explain it all... han kan nog fixa tujbo på sin gocart, so watch it boys... :fakta

Haha givet...jag skulle akta mig för den gamle räven!:tungan
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Jag kan ju säga det nu, jag kommer att komma sist...så, då var det sagt! Är det något mer ni undrar över?:arsele

Nu är det så att ska du ha sista platsen så får du slåss med mig... Den är alltid bokad i mitt namn:tungan


Dv.s om man får va me o leka...:tuttar
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nu är det så att ska du ha sista platsen så får du slåss med mig... Den är alltid bokad i mitt namn:tungan

Dv.s om man får va me o leka...:tuttar

...efter kontroll från säker källa är du uppsatt på listan :tummenupp
Och skotten har ju redan lovat så...välkommen ombord!

Se till att ge Fenster en ordentlig match nu bara :hihi

PS: Fenster, din idé e ju lysande, om snajdarn INTE vinner nu är det åtminstone 1st bjud-öl till oss andra som gäller :fyllisar
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
....å farsan MaScoot ska lära dig att slåss som en björn! :hihi
Skotten, vad har vi sagt om att mixa djungelboken med päronvodka nu igen... :rofl

Stort att du plockade den! Jag imponeras alltid över folk som har sin Djungelbok up2date :D

Du är bara avis för att jag är outsägligt hård och dricker vodka rent....även fast det är lite
gayaway.gif
med päron. :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
...efter kontroll från säker källa är du uppsatt på listan :tummenupp
Och skotten har ju redan lovat så...välkommen ombord!

Se till att ge Fenster en ordentlig match nu bara :hihi

PS: Fenster, din idé e ju lysande, om snajdarn INTE vinner nu är det åtminstone 1st bjud-öl till oss andra som gäller :fyllisar

:gråta får inte jag vara med å fota ens :(
Så tråkigt då:tuttar
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Stort att du plockade den! Jag imponeras alltid över folk som har sin Djungelbok up2date :D

oooh jaa, fiii faan, med min 50-tummare blir ju Shere Khan så läskig att jag nästan kräks... :gnissla du får nog komma över å hålla mig i handen... :rolleyes: ta med päronvodkan på en gång, den e kanske lugnande... :hihi

:gråta får inte jag vara med å fota ens :(
Så tråkigt då:tuttar

Men...ha ja väl aldrig sagt nå om va..? :confused:
Däremot äre viktigt att veta hur många som vill ha en gocart å preja snajdarn av banan! :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Vet inte ännu körde in den på skamkärra idag till MC-Experten. Dom trodde att det kunde vara ett drev i växellådan som skurit. :mad:

Frökens parkerade triple blev hyggligt påhälsad av en SL-buss vid Västermalmsgallerian idag... :mad: ...bara ringa bärgare igen då, å få fin-skjuts till ovan nämnda.

Vems hoj stod månne redan där å droppade... :hihi Lite update om din triple då paPs... håll i dig nu, vill du verkligen se det här... :va

Angående din hoj förresten...mek-killarna ville gärna veta hur jefla hårt du har kört din triple egentligen...så jag sa som det var, att du är totalt blindgalen... :D
 

Bifogat

  • SL-bussjävel 1.JPG
    SL-bussjävel 1.JPG
    134.8 KB · Visningar: 72
  • SL-bussjävel 2.JPG
    SL-bussjävel 2.JPG
    134.4 KB · Visningar: 72
  • SL-bussjävel 3.JPG
    SL-bussjävel 3.JPG
    134.9 KB · Visningar: 68
  • paPs mek 1.JPG
    paPs mek 1.JPG
    133.5 KB · Visningar: 71
  • paPs mek 2.JPG
    paPs mek 2.JPG
    115.4 KB · Visningar: 66
  • paPs mek 3.JPG
    paPs mek 3.JPG
    133.1 KB · Visningar: 66

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
WTF!?!?!?! Blev den överkörd av en buss?? Snygg tail-tidy förresten. Ser ut som att du installerat det rätt iallafall!:D
Men ärligt...vad hände?
Fan va allas triplar går sönder? Jag tänkte bege mig ut imorgon för å byta olja och filter. Sen är det snart dags att ställa in skönheten...efter lite vård dock!:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top