Speed Triple-tråden Sthlm

apmojt

n00b
Gick med
7 Sep 2009
Hoj
GSX-R 750 K01
inte helt omöjligt att jag kommer gasa iväg en kort (förvisso) sväng! kom hem från semester i förrgår och åker på semester i morgon. Vill inte lämna svarta blixten ensam längre perioder. :D

Ensam är aldrig vackert. Lyckades med bedriften att inte komma ihåg lösenordet till sporthoj.com så kunde inte logga in och svara. Kanske en annan gång.

Blev som vanligt till att åka ut lite på Värmdövägarna och äga lite korvätare. Nu är jag åter lugn :brinnerup.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Tja, var köper ni reservdelar till er trajja? Packboxarna i framgaffeln har börjat läcka och jag ringde Triumph center i Länna och de hade ingen som kunde beställa delar förens nästa vecka och då kunde jag få delarna i slutet av nästa vecka.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Tja, var köper ni reservdelar till er trajja? Packboxarna i framgaffeln har börjat läcka och jag ringde Triumph center i Länna och de hade ingen som kunde beställa delar förens nästa vecka och då kunde jag få delarna i slutet av nästa vecka.

MC Experten vid/bakom MC Varuhuset på Norra stationsgatan!:tummenupp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Grönt är en snabb färg, det vet ni ju. Faktiskt så gillar jag era trepipiga hojar...bara så ni vet.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ska sälja Speedy. Säg till om ni vet någon som letar!

Trist att höra från skaparen av S3 STHLM... :(
Vi hade det kul. :tummenupp Kom ihåg att du fortfarande är skyldig mig ett äpple! :mad: (som jag bara sett på bild än så länge)

Damen & jag funderar på att sadla om till motarder nästa år. Efter ett par år med lite bankörning har sporthoj tappat sin charm på gata tyvärr... :tråkad

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Äntligen tillbaka i stan! (igen) Det vore trevligt med en torsdagskörning, vad säger ni? :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati