Om det är någon som är ledig i morgon så kommer Shooter och jag ta en lite längre tur south-side i morgon. Start 0900 Hammarby Sjöstad. Vi kollar Statoil när vi åker iväg.
Hm, intressant, vad menas med längre tur? Rakt in i 20mila skogen och hem? Kan va intresserad av att hänka!
Det jag planerat och lagt in i GPSen är ca 64 mil men det blir nog inte det. Shooter vill vara hemma vid 16-17 tiden .
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?
Ni verkar ha fin stämning i trapphuset iaf!
Hemma efter en KANONREPA med paPs! Blev "bara" ca 35 mil för mej, men eftersom bara ett par meter var rak väg, så gör det inte så mycket! Har bla gasat Öster-Malma-vägen 3 ggr! Bra vägval!
" varken äter kräftor eller dricker sprit "
Ja självutnämnda brf ordföranden som övertreatraliskt slår ner på alla förslag från "regimkritiker" borde man avsätta. Dessutom vägrade han rensa ogräs på vårstädningen, han menade att hans kompetens snarare kom till nytta som arbetsledare då han kunde inspektera de andras jobb. Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.
Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.
Borde den inte kallas KNIRR istället för KNARR? Tycker KNARR låter lite för manligt för den lilla halvlitersmoppen
Borde innebära att du emellanåt kör en fräsig liten MotirrrdMoppis då, eller...? Pojkvasker!
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?
Jag hade gärna hängt på om jag inte skulle lämna in hojen imorgon
Det var ju dåligt planerat av mig..
Kul att ses idag på Rosen. Maken grät inte floder när jag sa att jag nog tänkte hänga med dig ut imorgon. SMS eller ring när du bestämt tid och plats.
Har testat med min kära fru men hennes tålamod är inte på topp...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|