Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Om det är någon som är ledig i morgon så kommer Shooter och jag ta en lite längre tur south-side i morgon. Start 0900 Hammarby Sjöstad. Vi kollar Statoil när vi åker iväg.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Om det är någon som är ledig i morgon så kommer Shooter och jag ta en lite längre tur south-side i morgon. Start 0900 Hammarby Sjöstad. Vi kollar Statoil när vi åker iväg.

Hm, intressant, vad menas med längre tur? Rakt in i 20mila skogen och hem? Kan va intresserad av att hänka! :)

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?

Ni verkar ha fin stämning i trapphuset iaf! :tummenupp

Hemma efter en KANONREPA med paPs!:) Blev "bara" ca 35 mil för mej, men eftersom bara ett par meter var rak väg, så gör det inte så mycket!:D Har bla gasat Öster-Malma-vägen 3 ggr! :banana Bra vägval!:tummenupp

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Ni verkar ha fin stämning i trapphuset iaf! :tummenupp

Hemma efter en KANONREPA med paPs!:) Blev "bara" ca 35 mil för mej, men eftersom bara ett par meter var rak väg, så gör det inte så mycket!:D Har bla gasat Öster-Malma-vägen 3 ggr! :banana Bra vägval!:tummenupp

Lät ju kanon, ångrar att jag fortfarande hasade runt i morrontofflorna vid 11-blecket :huvet

Ja självutnämnda brf ordföranden som övertreatraliskt slår ner på alla förslag från "regimkritiker" borde man avsätta. Dessutom vägrade han rensa ogräs på vårstädningen, han menade att hans kompetens snarare kom till nytta som arbetsledare då han kunde inspektera de andras jobb. Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Ja självutnämnda brf ordföranden som övertreatraliskt slår ner på alla förslag från "regimkritiker" borde man avsätta. Dessutom vägrade han rensa ogräs på vårstädningen, han menade att hans kompetens snarare kom till nytta som arbetsledare då han kunde inspektera de andras jobb. Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.

En sådan borde släpas efter en hoj fastknuten i bara stortåna :gnissla

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Hoj
08, Kawasaki ZX6R

Jag hade gärna hängt på om jag inte skulle lämna in hojen imorgon :huvet

Det var ju dåligt planerat av mig..

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Kul att ses idag på Rosen. Maken grät inte floder när jag sa att jag nog tänkte hänga med dig ut imorgon. SMS eller ring när du bestämt tid och plats.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Kul att ses idag på Rosen. Maken grät inte floder när jag sa att jag nog tänkte hänga med dig ut imorgon. SMS eller ring när du bestämt tid och plats.

haha kanon!! jag ringer i morgon :)

Ok, nu har jag lödit?! lött klart två headsets till hjälmen.

1. två headsets med mick som funkar för iphone (extern knapp för att byta låt etc och svara i telefon och så.

2. två konvertrar så man kan köra detta headset i walkie talkie jag har.

Nånn som har lust att testa? vore grymt kul om det funkade på riktigt. man behöver få in en tunn hörlur (ca 4 millimeter tjock mellan hjälmen och örat, det får alltså inte va för tight.

:banana:banana:banana

det behövs ingen "prata knapp" då man förhoppningsvis kan köra VOX på dom trotts att det viner om luften i hjälmen.

Har testat med min kära fru men hennes tålamod är inte på topp för:

- Hallå, hör du mej?
- Ja jag hör dej....
- hallå hör du mej nu?
- Jaaaa...
- Hallå om jag pratar så här hör du mej?
- Jag kollar på tv, kan vi inte göra detta sen?
- mmmm.. ok....

Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Vet inte vad ni gör där hemma, men här på Gotland behövs iaf inga comradios...

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    22.1 KB · Visningar: 70
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring